Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

Mja ik kan soms nog wel eens lomp en bot uit de hoek komen. zal wel een mix van boersheid en harde ver van perfecte zelf opvoeding.
    Maar respecteer en heb wel het beste op met iedereen
    ben een smoker geen onruststoker. *houd wel van discussie*
    If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Die Poll is leuk, maar ben nu toch benieuwd wie 'minder dan 50 gram' heeft gezegd. En waarom?

Maar ja, Poll is anoniem dus dat blijft zo
      Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Dat zou ik alleen op de DIS tegen je doen Rollup
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ik had dan ook echt niet anders verwacht! haha

Comment

Update #13

Ontkiemperiode afgerond ( 6 dagen)
            Groeiperiode afgerond dag (34 dagen)

Bloeiperiode gestart dag 7
            Droogperiode nog niet gestart
            De dames zijn vandaag een week in de bloei. Van enige bloeiverschijnselen is uiteraard nog geen sprake. Ze zullen voorlopig alleen groeien, alhoewel ze eigenlijk al in de bloei zijn. Althans, zo noem ik het dan maar. Ondanks dat ze plant nog geen bloemen maakt, zijn al wel de hormonen in de plant aan het werk. Dat is mijn reden om de bloeiweken te tellen vanaf het moment dat ze op 12/12 gaan.

Bij de vorige update vermeldde ik dat 3 van de 5 plantjes wat lichter van kleur werden. Hierop heb ik gehandeld: Alg-A-Mic als bladvoeding en wat groeivoeding. Inmiddels zijn alle plantjes weer ongeveer gelijk wat betreft kleur. Missie bereikt!

Alhoewel ze nog steeds wel flink in de voeding zitten, heb ik ze voor het eerst ook bloeivoeding meegegeven. Ook de Top-max heb ik gegeven. Deze kan je het beste los geven van de rest. Schema is dan alsvolgt; dag water met voeding, dag niks, dag wat met topmax, dag niks, enz..

Hoeveel voeding en of ik uberhaupt voeding toevoeg blijft afhankelijk van de plantjes. Tot op heden gebruiken ze in ieder geval minder dan het schema voorschrijft. Dat is overigens wel te verwachten.

Plens water...

Ik kan je niet vertellen hoeveel een plantje van deze grootte nou eigenlijk verbruikt. Ik denk dat het nu rond de 250ml per twee dagen is, alhoewel dit misschien ook nog te laag is ingeschat. Van de week hing 1 plantje slap, na wat water was dat ook gelijk weer opgelost. Maar wel een teken dat ik de aarde wellicht te droog laat worden. Ik moet hier toch meer aandacht aan gaan geven; ik zal en moet dit onder de knie krijgen. Toch elke dag even mijn pot handmatig wegen. Tips en tricks zijn welkom!

Harde feiten!

De klimatologische omstandigheden (ik gebruik dit woord alleen maar omdat ik het gewoon een leuk woord vind) zijn eigenlijk uitstekend. Ik ben zo blij met de spulletjes die ik nu heb. Al gebruik ik de bevochtiger inmiddels niet meer.

De temperatuur bedraagt met de lamp uit ongeveer 20 graden met een luchtvochtigheid rond de 53-55%.
            De temperatuur bedraagt met de lamp aan ongeveer 27 graden met een luchtvochtigheid ronde de 48-52%

Het koolstoffilter heb ik nog niet aangesloten. Ik wacht hier mee tot het echt nodig is; hiermee gaat je koolstoffilter ook veel langer meer

MainLining

Ik ben nog niet helemaal klaar met main lining. Van AK-47-1 heb ik de eerste zijtakjes verwijderd met de fan leaves, bij AK-47-2 heb ik alleen de eerste zijtakjes verwijderd. De rest heb ik gelaten zoals het is. Uiteindelijk gaan wel alle eerste zijtakjes eraf. Ik wil kijken of hier een verschil in te ontdekken wat betreft bloei.

Zien!

Laten we beginnen met het overzicht

15102013-AK47-Overview.jpg

Uiteraard weer een foto van de vorige update met daarnaast een nieuwe foto van vandaag

09102013-AK47-2.jpg15102013-AK47-2.jpg

5 op een rij!

15102013-AK47-1.jpg15102013-AK47-2.jpg15102013-AK47-3.jpg15102013-AK47-4.jpg15102013-AK47-5.jpg

De Poll!

Tot nu toe hebben 22 mensen hun stem uitgebracht. De helft daarvan denkt dat de opbrengst tussen de 200 en 300 gram gedroogde wiet zal zijn. Leuk dat jullie gestemd hebben!

Voor diegene die nog niet gestemd hebben; Stem!

Leave your comment!

Comment

Ziet er weer goed uit!! Leuk dat je zo fanatiek met mainlining bezig bent een beetje anders, een keer wat anders.

ga zo door kijk met plezier met je mee!

greetzz Mafferd.

Comment

Keurig man, mooie groeimanipulatie, zeer effectief.
                Ik zou eigenlijk al bijna 250ml per dag gaan geven qua water.

Comment

Mooie update weer maatje. De plantjes staan er mooi bij, mooie kleur ook. Qua water geven gewoon je vinger ff in die pot en voelen iedere dag. Ze zullen nu wel snel omhoog gaan met hun verbruik. Dus blijf daar ff goed boven op zitten. Verder echt top man

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ronson View Post
                    Qua water geven gewoon je vinger ff in die pot en voelen iedere dag.
                    Zou ik niet te vaak doen. Je kan wortels breken.. Teminste, mij lukt het elke keer om dat te doen..
                    sigpic

Comment

Met mn vinger voel ik ook nog wel eens, maar inderdaad zoals SmokingDad zegt; dan loopt je risico op beschadeging van je wortels. Daarbij komt dat ik niet mn vinger tot halverwege de pot kan duwen, daar kan het nog nat zat zijn terwijl het boven droog is

Gewoon meer wegen met de hand, iets meer discipline. Ben ik goed in... ughum...

Comment

Dat kan idd ook heel goed. Discipline wat is dat?

Comment

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Mooi hoe ze groeien, supere snoeitechniek die mainlining!
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Zuigen, pik... hou het netjes he haha

Bedoel dat ze in de bloei zijn ondanks dat ze geen bloeiverschijnselen laten zien. De bloemvorming geeft niet aan dat ze in de bloei zijn, maar de verandering in de hormoonhuishouding

Damn! Ik had leraar moeten worden haha

Comment

Ze zijn klaar voor een Miss Contest... Mooie dames hoor! Leuk te zien dat je main lining goed resultaat lijkt te geven...
                                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Bezig...
                                X