Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

Gaat lekker. Mooi te zien hoe snel die toppen opvullen en lekker gaan aandikken. Nog een weekie of drie wachten dus en dan het oogstfeest?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

leuk zeg dit, kun je de ontwikkeling mooi op zien. super!!

Comment

Comment

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Foto's doen het weer
            Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Gele planten kunnen ook lekkere toppen produceren, heb ik ook gemerkt de afgelopen ronde.

Comment

Hahaha gelukkig dan hoef ik me ook geen zorgen te maken deze ronde Zitten beste knoppen op !
                Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                done

Comment

Groene foto's, dat zijn kaarsen zeg...een mooi soortje die ak-47... ga zoor Rolly!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Groene foto's, dat zijn kaarsen zeg...een mooi soortje die ak-47... ga zoor Rolly!
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Ik kan echt niks meer doen aan de gele bladeren. De tactiek is nu gewoon rustig blijven wateren, over 2 weken gaat ze de laatste week in. Dus de voeding afbouwen.

Alle blaadjes laten zitten tot die vanzelf afgestoten worden zodat ze daar ook alle voeding uit getrokken hebben.

Heb zelfs het idee dat ze de 10 weken niet gaan redden, ze beginnen al leuk te rijpen

Comment

gaat geweldig daar!
                      niet te druk maken om die bladeren
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Komt allemaal goed. zal nu snel gaan die toppen. ^^
                        Maar over 2 weken gaan ze de laatste week in.
                        Zou je dan niet deze week nog normaal voeding mee moeten geven i.p.v. afbouwend?
                        If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Je spreekt over te korten en over een zeer goed klimaat.
                          Dit zie je nu bij meer kweekverslagen en heb hier zelf ook mee te maken en mijn klimaat is ook momenteel zeer goed.
                          Zal het er niet mee te maken kunnen hebben dat door het goede klimaat je de weken die de breeder aan geeft echt kunt gaan hanteren en dit gewoon als de herfst kunt zie.
                          Vind het zo frappant dat vele hier last van hebben en alle spreken over een goed klimaat.

Comment

Waarom zuur je Biobizz af ?
                            Hou je nog steeds het Biobizz schema aan ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@Mway; Heb eigenlijk nog te weinig ervaring met een stabiel klimaat. Maar je punt lijkt wel valide te zijn toch...

@QNQ: De reden dat ik afzuur is omdat dit vermeld wordt op de site van BioBizz zelf. Mijn kraanwater heeft een hogere ph het gemiddelde waar ze van uit gaan. Zonder citroenzuur heb ik een ph (incl voeding) kom ik niet lager dan 7,7.

Dan heb ik nog een klein experiment lopen waarbij ik niets afzuur. Dit ga ik nog even afwachten, maar dit lijkt wel goed te gaan.

Mijn hypothese is nu dan ook: Door het afzuren verbruik je de natuurlijke middelen van je medium die de ph stabiliseren. Je verbruikt ze sneller waardoor je problemen gaat krijgen.

Dat de herfst zijn intrede doet, geloof ik wel. Ik vind het alleen wat te vroeg in mijn geval om echt te spreken van herfst. Daar zit ook een tekort, dat kan niet anders.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Het schema houd ik als richtlijn

Comment

Da's toch raar dan, dat het zo verschilt, of niet ?
                                Ik heb hier een pH van 8.1 uit de kraan.
                                Dan doe ik per liter (in week 6-7-8 bloei) 5ml Heaven, 4ml Grow, 4ml Alg, 4ml Bloom en 4ml Topmax
                                En dan kom ik op een pH uit van rond de 6.

Ik zeg niet dat je wat verkeerd doet, maar ik zocht even naar de reden dat ze zo geel worden.

*Door af te zuren verbruik je je kalkbuffer, dat klopt.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X