Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

Dat worden al leuke thc bommetjes!!

Ze staan er mooi bij!

Is dat geen schimmel tussen die kristallen?

Hopelijk kunnen de pro's hier je helpen...

Greetz
    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Ik sluit me aan bij El Plantos.. Ik had ook zo iets tussen me bleuberrys.. En dat was een schimmel
      sigpic

Comment

Update #22

Ontkiemperiode afgerond ( 6 dagen)
        Groeiperiode afgerond dag (34 dagen)

Bloeiperiode gestart dag 63
        waarvan zichtbare bloei 55 dagen

Droogperiode nog niet gestart

10122013-AK47-Overview.jpg

Stand van Zaken

De dames gaan morgen hun 10de bloeiweek in, het einde is nabij. De herfst is vol aan de gang, alhoewel dat niet komt door een algemeen voedingstekort. De plantjes staan namelijk stijf van de voeding, de vergeling komt door een blokkade. Hoe deze blokkade nu is ontstaan is mij nog steeds niet duidelijk, ben bang dat ik hier ook niet achter ga komen. Mijn hypothese is dat door het afzuren mijn grond heb verknalt. Bij een volgende ronde ga ik dus niet meer afzuren met citroen zuur. Mogelijk dat dit ook weer problemen gaat geven, alhoewel mijn microkweek ook best redelijk verloopt.

04122013-AK47-2.jpg10122013-AK47-2.jpg

Veel verschil zit er niet meer tussen de twee vergelijkende foto's. Logisch natuurlijk, de groei en bloei is er nu echt wel uit Tijd om af te gaan rijpen!

10122013-AK47-1.jpg10122013-AK47-3.jpg10122013-AK47-4.jpg10122013-AK47-5.jpg

Topontwikkeling
        AK47-201112013-AK47-2 TOP ONTWIKKELING.jpg04112013-AK47-2 TOP.JPG07112013-AK7-2 TOP.jpg11112013-AK47-2 TOP.jpg16112013-AK47-2 Top.jpg22112013-AK47-2 TOP.jpg25112013-AK47-2 TOP.jpg04122013-AK47-2 TOP.jpg10122013-AK47-2 Top.jpg
        AK47-301112013-AK47-3 TOP ONTWIKKELING.jpg04112013-AK47-3 TOP.JPG07112013-AK7-3 TOP.jpg11112013-AK47-3 TOP.jpg16112013-AK47-3 Top.jpg22112013-AK47-3 TOP.jpg25112013-AK47-3 TOP.jpg04122013-AK47-3 TOP.jpg10122013-AK47-3 Top.jpg

Hoe nu verder...
        Last edited by RollUp; 10 December 2013, 09:10.
        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Trichomen

Mijn maximaal aantal foto's is bereikt, nieuwe post zelfde update!

10122013-Trichomen 1.jpg10122013-Trichomen 2.jpg10122013-Trichomen 3.jpg10122013-Trichomen 4.jpg10122013-Trichomen 5.jpg

Het wittige wat al eerder is opgemerkt kan ik nog steeds niet plaatsen. Geen idee wat het is, het zou schimmel kunnen zijn. Ik twijfel daar echter aan, ik denk namelijk dat het niet zo veel is. Maar graag jullie ervaringen en meningen.
          Overigens denk ik dat ik er nu ook weinig meer aan kan doen

Leave your Comment!

Comment

Is het niet gewoon een (naar links) kromgebogen trichome die toevallig net wat wazig op de foto staan?

Toppen zijn toch altijd het coolste zo op het eind. De dames zullen ook wel lekker geuren.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Boh hey wat een kanonskogels zeg dat gaat daar lekker Dat gaat helemaal goed komen daar mooi mooi mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Interessant hoe je ze af laat sterven.... Moet dat ook maar eens proberen straks! Dus lampen 72 uur uit en de boxfan wel laten draaien??

Thanks...

Grtz

Comment

Mooie volle toppen!

Kijk uit met dat donker zetten.. toprot mag zich dan graag manifesteren.

GreetZzz mafferd

Comment

Ik zou ook oppassen met dat donker zetten, ten eerste is het nooit bewezen dat de plant er daadwerkelijk witter van wordt, ten 2e je hebt redelijk wat geel blad aan je planten, ten 3e rot en schimmel vinden dat idd erg interessant.
                    Je lamp uit/donker klimaat moet volledig onder controle zijn met een laag LV percentage.

Comment

Update #23

Ontkiemperiode afgerond ( 6 dagen)
                      Groeiperiode afgerond dag (34 dagen)

Bloeiperiode afgerond (68 dagen)
                      waarvan zichtbare bloei 60 dagen

Droogperiode gestart dag 1

16122013-AK47- Geknipt.jpg

De dames zijn geknipt!

De toppen zijn behoorlijk compact. De totale opbrengst valt wel een beetje tegen, nat gewicht ongeveer 1,5kg. Gedroogd zal dit dan rond de 300 gram zijn

Comment

Ja, daar is ie weer hoor. Netjes weer zo maatje. Al hebben we je wel gemist. 300gram zou echt niet zo slecht wezen. Ik teken er voor.
                        Hoe is de biobizzlijn je bevallen verder?. Verder heb ik weer een hoop van je opgestoken deze ronde. Vooral wat Mainlining betrefd. Mooie rapportage Maatje.

Comment

Ha, het werk is gedaan, wekenlang aankijken hoe de plant zwelt en zwelt.

Nu kan je gaan toekijken, hoe deze slinkt en slinkt......

Veel plezier
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

1, 5 kg nat; niks mis mee lijkt me zo! Netjes gedaan m8!

Grtz

Comment

Ha mooi man. Straks een lekker rokertje.
                              Leuk en duidelijk verslag. Ik heb ervan genoten.
                              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

300 gram is zeker niet verkeerd hoor
                                Toch uitgegroeid tot een paar interessante dames om te zien.

Nu mijn vragenlijstje:
                                -Denk je dat het mainlinning je nu meer opbrengst heeft gebracht of juist minder?
                                -Wat zou je de volgende keer beter/anders aanpakken?
                                -te stoned om de rest te herinneren...
                                If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Bezig...
                                X