Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

    Wat een vragen Schimm, maar beantwoord ze graag voor je

    Heeft MainLining nou meer opgebracht of niet. Dit kan ik niet bevestigen nog ontkennen. Door het gedoe met pH is mijn opbrengst duidelijk minder dan had gekund. Ook heb ik mijn hok niet echt vol gekregen met 8 hoofdtoppen.

    Wat heb ik dus ook anders gedaan:
    - Smartpotten aangeschaft van 19,3 liter. Grotere pot (11l deze ronde) met minder hoogte.
    - Main-Lining naar 16 ipv 8 toppen om mijn hok voller te krijgen.
    - pH toch gaan afzuren, in eerste instantie wilde ik gaan proberen niet af te zuren. Maar na een week kreeg ik al de eerste symptomen van een verkeerde pH.
    - Gaas op mijn potten gedaan zodat ik makkelijker de plantjes kan opbinden tijdens de groei.

    BioBizz gaat de volgende 2 rondes nog gebruikt worden. Maar overtuigd hiervan ben ik nog niet; dus wellicht dat ik daarna overstap op een andere voeding.

    Rookverslag komt er nog aan!
    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

    Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

    Comment


      Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

      Dat is allemaal goeie informatie man. Bedankt.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

        Update #24

        Ontkiemperiode afgerond ( 6 dagen)
        Groeiperiode afgerond dag (34 dagen)

        Bloeiperiode afgerond (68 dagen)
        waarvan zichtbare bloei 60 dagen

        Droogperiode afgerond dag 16



        Dit is de laatste update voor dit verslag. De ronde is tot een einde gekomen, de opbrengst zit in weckpotten. Rest nog een rookverslag

        P1020312.jpg
        Uiterlijk:

        De wiet ziet er wat mij betreft mooi uit. De kristallen zijn goed zichtbaar en de toppen zijn behoorlijk compact. Door het mainlinen heb ik echt bijzonder weinig kleine topjes. Wat dat betreft helemaal ideaal!

        Smaak:

        De haze smaak komt goed naar voren. De wiet is niet kruidig of fuitig, gewoon lekker wiet. Het curen zal de smaak nog beter ten goede komen.

        Effect:

        Een jointje is genoeg om lekker stoned te worden. De wiet geeft vooral een bodystoned effect en maar weinig high. Heerlijk om te roken als ik muziek speel, filmpje kijk of iets anders ontspannends aan het doen ben.

        Algemeen Oordeel

        Met ongeveer 315 gram gedroogd is dit een prima wietje om weer vooruit te kunnen! Het was wel weer een leerzame ronde. Op naar de volgende ronde!



        P1020311.jpg Thnx voor het volgen, reageren, helpen, suggesties, enthousiasme! Ik waardeer dat enorm!
        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

        Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

        Comment


          Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

          Goed gedaan!!
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment


            Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

            Mooi resultaat.
            Geniet er van en op naar de volgende ronde.

            Comment


              Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

              Mooie opbrengst rollup, met 315g kom je wel ver ja

              Mainlining!

              Comment


                Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

                Mja als je niks vraagt leer je minder
                Maar zoals ik begrijp 11L potten is doable maar beter andere pot?
                en wil je de 32 toppen bereiken door meer te toppen of d.m.v. fimmen?

                Oorspronkelijk geplaatst door Ronson View Post
                Ja dan heb je idd nog tijd genoeg om te gaan kijken wat je gaat doen. Je zal bij mij zien wat het resultaat met die smartpotten zal zijn. Zal na de slacht hun wortels wel ff fotograferen dan.
                Je bent mensen nog wat verschuldigd haha
                If life keeps putting you down, You better stay high

                Comment


                  Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

                  Mooi resultaat!

                  Enjoy the !!
                  Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                  Comment


                    Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

                    Thnx All!

                    @Schimm; 11 liter potten kan zeker, ik denk alleen dat je liefst groter moet als het kan. Ook om gewoon te testen of dat daadwerkelijk beter of makkelijker kweekt. Die 32 toppen bereik ik door nog een keer extra te toppen. Alle deze hoofdtoppen als het ware nog een keer toppen.
                    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                    Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                    Comment


                      Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

                      Lekker hoor, mooie oogst zo. Laat ze je maar smaken deze donkere dagen.

                      Comment


                        Re: RollUp Goes BioBizz: 5x AK47 (fem) onder 400W HPS

                        sigpic

                        Comment

                        Bezig...
                        X