Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Baco's paarse ronde

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Baco's paarse ronde

Hmmm Nik daar zeg je iets .. Bij mij staat hij bij de inlaat .. Dus dan kan het enkel te koud wezen de slang is wel naar beneden gericht op de pot zodat die de lucht in tweeen verdeeld. Zal hem eens wat proberen te verleggen maar zit niet veel rek in helaas ..
    Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
    done

Comment

Is dat zo slecht dan? met een tentje kun je bijna niet anders dan een plant bij de inlaat hebben.
      En is het juist niet goed om verse lucht door een plant heen te trekken? *mits het warmer is dan 18C*

En ze staan er mooi bij Baco ook zo lekker vol ^^
      If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Plantjes kunnen slecht tegen tocht da's een feit.
        Het kan goed zijn dat die ene fluffie gewoon wat langer moet.
        Ze adverteren wel met "stabiel" maar alleen het kleurverschil verteld al het tegendeel natuurlijk
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Geen idee denschimmige of het slecht is ik denk van niet maar je gaat toch naar een verklaring zoeken wanneer de andere er geen last van hebben misschien is het zoals QnQ zegt dat ie gewoon wat langer moet

Voorlopig gaat het de goeie kant op als dat doorzet en het wordt wel een dikke top dan wordt het wel een hele dikkerd hoor

De paarse begint en beetje geel te worden ik ga van de week maar weer eens wat voeding erbij gooien want het is normale vergeling in het blad naar mijn idee komt het doordat ik geen voeding heb gegeven van de week. Ik dacht vorige week dat het meer teveel voeding was van de week ervoor maar dat lijkt dus tegenovergesteld te zijn want ze wordt enkel geler .. Je ziet dat de buurvrouw links van haar er ook last van begint te krijgen nu

Pica's van deze week na een goeie 4 weken (5-10-2013) bloei :

DSC01878 (Large).jpgDSC01879 (Large).jpgDSC01880 (Large).jpgDSC01881 (Large).jpg
          DSC01882 (Large).jpgDSC01883 (Large).jpgDSC01884 (Large).jpgDSC01885 (Large).jpg
          DSC01886 (Large).jpgDSC01887 (Large).jpgDSC01888 (Large).jpgDSC01890 (Large).jpg

Tot volgende week!
          Last edited by Bacos; 3 November 2013, 10:40. Reden: bloei bijgezet

done

Comment

Die gelende planten krijg jij wel weer donkergroen gekleurd Bacos. Ik denk dat je het bij het juiste eind heb. Voeding ietsjes gaan opvoeren.

Verder vind ik dat ze nog steeds Fantastisch gaan. Veel succes met je groene potloodje deze week. Dat gaat helemaal goed komen in dat tentje van je.

Comment

Ook een beetje aan het worstelen met de voeding zie ik.
              Maar je zit er boven op dus gaat wel goed komen.
              Die paarse is een leuke plant aan het worden.
              verder lekker door gaan zo.

Comment

Mooizo bacos! hoe dikker die paarse hoe mooier ze word.

Over dat voeden, dat is best lastig vind ik, ik heb nu net zoals jij ook vergeling van de bladeren en vandaag dus ook weer wat groeivoeding gegeven voor de stikstof.
                Ik hoop voor je dat je het opgelost krijgt.

Comment

Ik blijf het zeggen . Die paarse is echt mooi.
                  Nu nog lekker aandikken met die voeding van je.
                  Hoppakee.
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Tsja blijven rare wezens die vrouwen de ene keer willen ze veel vreten en de andere keer moeten ze juist op dieet ik snap ze nog niet helemaal Maar trekt vast wel weer bij vandaag nieuw vaatje voeding gemaakt

done

Comment

Het was een hectische week hier weinig tijd druk met van alles en nog wat maar wou toch nog even een foto update er tegen aan gooien.. Volgende week hoop ik op wat meer tijd zodat ik ook weer wat reply's bij anderen de deur uit kan doen ..

Goed weekend allen! Zoals je onderstaand ziet lijk het wel herfst in de tent en das een beetje te vroeg ik moet nog een week of 2 drie minimaal voor mijn gevoel...

DSC01892 (Large).jpgDSC01893 (Large).jpgDSC01894 (Large).jpg
                      DSC01895 (Large).jpgDSC01896 (Large).jpgDSC01897 (Large).jpgDSC01898 (Large).jpg
                      DSC01899 (Large).jpgDSC01900 (Large).jpgDSC01901 (Large).jpgDSC01902 (Large).jpg
                      DSC01903 (Large).jpgDSC01904 (Large).jpgDSC01905 (Large).jpg
                      DSC01906 (Large).jpgDSC01907 (Large).jpg

done

Comment

Staan er mooi bij Bacos!
                        vooral die Paars roze plant, succes verder!
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS

Comment

Lekkere THC towers Bacos!! Die zijn al een mooi eind op weg!

Staat er goed bij m8!

Greetz
                          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Ik dacht al waar blijf je nou. Had die paarse rakkers gemist. Wat zijn ze dik zeg, zeg nou eerlijk. Je kan toch niet ontevreden zijn.
                            Dat is lekker wakker worden elke dag zeg.

Comment

Wat een prachtige torens zeg. Bijzondere bouw ook. Gaaf man!

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

O wietboom O wietboom in het paars ben je wonderschoon.
                                Die kunnen voor de kerstboom verkoop om.
                                Wil er 1 reserveren zo`n paarse

Comment

Bezig...
                                X