Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

(Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop

web_logo_rqs-222x222.jpg24g5zj4.jpg302ng2t.jpg

Na een aantal geslaagde binnenkweken met autoflowers heb ik bij deze beslist om een kweekverslag op te starten omtrent mijn nieuwe dames.

Mijn keuze om autoflowers binnen te kweken was er vroeger gekomen omdat er in de ruimte waar mijn tent staat geen perfecte 12/12 cyclus kon gegarandeerd worden. Om mijn klimaat binnen de tent optimaal te houden is een volledige verduistering niet mogelijk. Autoflowers hebben het kenmerk minder gevoelig te zijn wanneer het op lichtstress aankomt. Althans dat is mijn ervaring.

Verder wil ik met dit verslag aantonen dat er met autoflowers mooie, tot zeer mooie resultaten kunnen geboekt worden. Hieronder een impressie van mijn laatste kweek;

4 x WSS Big Bud
    Twee fantastische sativa's komen samen en besluiten een geweldige autoflowering cannabis variëteit te ontwikkelen: Amnesia Haze Automatic.

EDIT 03/09/2013: Voucher van 27 EUR gekregen van RQS! Mooie service!!!

Daarom maar beslist om terug 2 x WSS Skunk erbij te plaatsen aangezien ik hier nog zaad van liggen had.
    Dit is de kleine zus van de WSS Big Bud die ik de vorige keer gezet heb.
    Attached Files
    Last edited by Gamm; 14 September 2013, 10:05.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

Wow, 1 g/W met autoflowers? Nice. Veel succes ook met dit kweekje
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Dat zijn goede resultaten! Ga je zeker volgen, stoeltje staat klaar
      Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Amai wat een AF :O.Ik zet me er ook bij.
        Succes
        BOMBOKLAT

Comment

Deze namiddag een mail teruggekregen van RQS met verontschuldigingen.
          3 van de 5 ontkiemd waarvan 1 mannetje was een beetje teleurstellend.
          Een jammerlijk gebeuren die me toch een voucher van 27 EUR heeft opgeleverd waarmee ik ineens 3 x Northern Light automatic heb besteld.
          Vriendelijk en correct gebaar zoals het hoort!

Deze Cannabis Cup winnaar zullen we dus o.a. de volgende kweek eens gaan zetten...
          Northern Light Auto is zoet en geeft een prettig fysiek effect, wat aangenaam ontspannend en mentaal opwekkend is. De soort is zowel ideaal voor binnen- als buitenteelt en biedt je zeer goede oogsten.

De huidige kweek doet het voortreffelijk.
          De Amnesia Haze toont duidelijk dat ze Sativa planten zijn. Ze schieten verschrikkelijk de hoogte in. Op naar die vossenstaart!!

Ik denk binnenkort mijn DR60 te gaan gebruiken voor de verdere groei van de Skunk en Chaze.
          De afstand tot de lamp wordt voor hen wat te groot vrees ik. We wachten af...

Verder beginnen de eerste topjes van de Haze zich te tonen en hun typische geur af te geven.
          Het water komt me weeral in de mond!

Let niet op het opkrullende blad, ze stonden wat droogjes.

De Skunk vertoont ook al eerste tekenen van bloei.
          Dit weekend volgen duidelijkere foto's wanneer de lamp af staat.

Gamm
          Attached Files
          Last edited by Gamm; 10 September 2013, 11:19.
          sigpic

Comment

Last edited by smoke187; 6 September 2013, 16:07.

Comment

2 van de 3 soortjes zijn nieuw voor me dus wat deze gaan opbrengen valt nog te zien... Kwaliteit primeert bij mij nog steeds.
              Hoewel ik veel verwacht van de Chaze. Op autoflower.net staan kweekverslagen waar deze plant enkele honderden grammen per plant oplevert! Ook de rookverslagen komen er zeer goed uit.

Mijn vorige ronde met de "Big Bud" was qua opbrengst inderdaad super geslaagd. +/- 400 gr op 3 planten.

Ik blijf herhalen dat je met autoflowers best wel mooie resultaten kunt boeken. Er zijn op dit forum jammer genoeg te weinig mensen die ze met verstand van zaken binnen kweken om hiervan te kunnen meespreken. Eens een kijkje nemen op www.autoflower.net zal velen met verstomming slaan. Nederlandse zaadbanken komen te vaak met AF kruisingen van grote namen (PP, WW, Amensia, Northern Light...) i.p.v. nieuwe soortjes te gaan ontwikkelen die kwaliteit in grote hoeveelheid kunnen leveren. (mits de nodige aandacht en verzorging) De Spaanse zaadbanken hebben hier een serieuze voorsprong.

Uitzondering hierop is de Think Different van Dutch passion.
              Binnen onder de juiste omstandigheden kan deze voor zeer mooie oogsten zorgen.
              De meeste kweekverslagen van deze plant op dit forum bevinden zich in de buitenkweek en deze brengen inderdaad nooit al te veel op.

Om verder uw vragen te beantwoorden;

Als uurschema gebruik ik, zoals eerder gezegd, 15/9.

Alles gaat steeds ineens onder HPS, met uitzondering van deze kweek.
              2 Amnesia Haze planten kregen 2 dagen LED licht omdat ik op een nieuwe HPS lamp zat te wachten.
              Deze ging normaal gezien vroeger binnen komen dan voorzien en had de oude reeds weggegooid.
              Normaalgezien dus steeds direct onder HPS voor groei en bloei.
              Last edited by Gamm; 6 September 2013, 16:09.
              sigpic

Comment

Big bud is toch geen AF ?

Comment

Zoals eerder vermeld... : http://weedseedshop.com/wiet-zaden/v...-autoflowering
                  sigpic

Comment

ok sorry had ik niet gecheckt ...
                    ziet er ook een goeie seedbank uit als ik de soortjes zie voel ik me weer 16 jaar vooral met de Top44.
                    maar heb ook nog een voucher bij RQS, +10% off ... ga die jongens& meisje sowieso eens een bezoekje brengen als ik naar Amsterdam ga eind deze maand citytripje!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

De 'chaze' toffe naam btw heeft maar 5% ruderalis+75%sativa! en 20% indica in de genenpoel zitten is toch net iets anders dan 30% ruderalis in de bleumatic en creamatic die ik had.Maar heb snel nog eens RQS bezocht en ik zie dat er ineens 4 cup winners bij de AF's gekomen zijn geen van beide die ik gekozen heb heeft iets gewonnen.Typisch
                    Last edited by smoke187; 6 September 2013, 16:24.

Comment

Ziet er mooi uit, deze ga ik ff volgen wil die auto nl ook eens proberen al redelijk wat Goeds van gehoord.
                      Nog plaats voor een stoeltje ?

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Tijd voor een update. Het is pas 3 dagen geleden maar wat gaan ze weer hard...

De kleine Chaze (10 dagen oud):

Skunk 1 & 2 (26 dagen oud):

Deze dames beginnen duidelijk hun geslacht te tonen:

Amnesia Haze 1 & 2 (31 dagen oud):

Duidelijke sativa's die de lucht in gaan...
                        Hun topjes beginnen zich stilaan te ontwikkelen.

Als laatste nog wat referentiemateriaal van een eerdere kweek van de Skunk die er nu opnieuw staat.
                        Ter info: deze werden 2 x getopt als wijze van experiment, hoewel het bij AF's niet aangeraden wordt.
                        Mijn resultaten waren alvast niet ontgoochelend.

Dit was het weer voor deze keer.
                        Wederom zijn vragen en/of opmerkingen welkom.
                        Last edited by Gamm; 10 September 2013, 11:22.
                        sigpic

Comment

Ik snap niet goed de keuze voor die chaz...
                          Hoe kom je erbij?

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.

Comment

Graag wissel ik eens af tussen indica en sativa soortjes.
                            Het ene moment wil je languit niets doen in de zetel, de andere keer mag er wel wat tempo in komen, wat ik met een Haze heb.

Gezien mijn voorraad Bid Bud (skunk soortje) van de vorige ronde nog ruim voldoende is en mijn voorraad Haze wat geslonken was had ik besloten om sativa's te plaatsen.
                            Jammergenoeg zijn er maar 2 van de 5 Amnesia Haze zaden die tot mooie dames zijn uitgegroeid.
                            Nogmaals, RQS heeft dit begin deze week met een voucher ruimschoots goedgemaakt!

Daarom maar besloten om slechts 2 kleinere indica planten te plaatsen en de Chaze als derde sativa.

Op autoflower.net had ik er veel goeds over gelezen dus ineens maar besteld bij zaadbank "The attitude". Was op 2 dagen geleverd.

De Chaze staat gekend als zeer grote plant voor een AF.
                            Gezien de Skunk relatief snel klaar zal zijn in vergelijking met mijn andere 3 planten zal de plaats er in de tent zijn wanneer dit nodig wordt.
                            sigpic

Comment

Ik ben ook ff beginnen zoeken achter de chaze maar ik vind de THE die hij aanmaakt niet genoeg...
                              Aangezien je toch een voucher van rqs hebt zou je niet voor de Royal haze gaan, een Afje dat het echt heel goed doet.
                              uit een van men zaden is zelfs een drieling gekomen dus 8op 5 zaden kiem

Comment

Bezig...
                              X