Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

(Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

Abbonementje staat, ben vooral nieuwsgierig naar die chaze die je mij ook had aangeraden. Succes maat!
    Terminate the hate and spread the positive

Comment

Ziet er zeker mooi uit! , ik kom zeker vaker langs hier haha
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS

Comment

Ik kom hier ook even bij zitten.
        Beetje laat maar ik kijk al een tijdje mee.
        Ik dacht dat ik goed bezig was met 4 afjes elke keer rond de 300 gram.
        Jij doet daar toch een schepje bovenop.

Ben zeer benieuwd naar die chaze.
        Ruiken ze al een beetje?

Lekker verder knalle zou ik zo zeggen.
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

De geur is er zeker en vast al...

Alles staat mooi in bloei.
          vanavond zal ik een foto update posten.

De Amnesia Haze auto heeft wat te lijden gehad onder de batmix. Blijkbaar te zware grond voor deze plant.
          Wat vooraf ondervoeding leek bleek uiteindelijk overvoeding te zijn.
          Ze slaat wat geel uit maar de topgroei gaat geweldig.
          Volgende keer toch maar weer op lightmix.

De Chaze gaat geweldig. Ben nu al onder de indruk van deze plant. Wordt zowiezo een toppertje indien alles zo blijft verder gaan.
          Ben blij dat ik nog 2 zaden heb van deze soort. Gaat de volgende ronde gegarandeerd terug mee.

Verder heb ik een 6de zaadje gisteren geplant na tussen vochtige doekjes te hebben laten ontkiemen.
          Gaat over een gratis sample (auto speed bud van FemaleSeeds)
          Nu wil ik eens blijven toppen tot de voorbloei begint. Ik schat 4 tot 5 keer.
          Heb reeds positieve ervaringen met het toppen van AF's maar meestal deed ik dit maar 2 tot 3 keer en liet daarna de plant z'n gang gaan.
          Kijken wat dit gaat geven.

Zoals eerder gezegd, foto's vanavond...
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze. Indoor 400 Watt

Idd ik heb ook goede ervaringen met af's te toppen...
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Nou, daar gaan we.

Vandaag beperk ik met tot enkele hoofdbuds.

Skunk 1 & 2 (45 dagen oud)

Amnesia Haze 1 & 2 (50 dagen oud):

Deze moeten nog minstens een maand verder aanzwellen. Het voedingsprobleem die zich heeft vertaald in de bladeren is ondertussen onder controle.
              De toppen hebben er weinig van ondervonden en blijven aandikken.

Chaze (29 dagen oud):

Deze wordt echt een absolute topper. Zelden zo'n potente autoflower geweten. AANRADER!!!

En als laatste de Auto Speed Bud (1 dag oud) die zal gebruikt worden voor een testje, met name het maximaal proberen toppen van een AF:

Om groeiproblemen te vermijden heb ik beslist om deze niet over te potten.
              Deze staat gelijk in een 9 liter pot batmix met in het midden een ruime voorziening van stekaarde waar het de eerste week kan in wortelen.
              De batmix werd voorheen goed gespoeld om overvoeding van het kleintje te vermijden.
              Last edited by Gamm; 26 September 2013, 09:11.
              sigpic

Comment

Zeer intersant allemaal. Die amnesia ziet er lekker uit. De rest ook trouwens. Vanaf wnr kan je een autoflowertoppen? Wil binnenkort eens scroggen met northerlight auto
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

wow moet zeggen dat die chase toch nog mooi terug gekomen is

Comment

die skunks zien er mooi uit!
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS

Comment

We hebben een Afjes kenner lees ik wel.

Die amnesia's gaan lekkere dikke hoofdbuds krijgen zie ik, lekker man.

Die chaze houd ik in de gaten! net zoals ieder ander.

Comment

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
                          Zeer intersant allemaal. Die amnesia ziet er lekker uit. De rest ook trouwens. Vanaf wnr kan je een autoflowertoppen? Wil binnenkort eens scroggen met northerlight auto
                          Infeite gelden dezelfde regels voor het toppen van AF's als voor reguliere planten, met enige verschil dat je bij AF's zeker moet stoppen wanneer de voorbloei zichtbaar is. Bij niet AF's worden ze getopt en dan pas in bloei gezet. Je AF dus goed in de gaten houden...

Vaak wordt gezegd dat AF's niet mogen getopt worden. Ik vermoed dat dit enkel geldt voor buitenkweek.
                          Bij binnenkweek waar de omstandigheden over het algemeen veel beter zijn kan de plant sneller herstellen.

Denk dat mijn vorige kweekjes (zie foto's op vorige pagina's) het levende bewijs zijn dat ze gerust mogen getopt worden.
                          Meer nog, ik ben er zeker van dat ze meer opbrengen wanneer je ze topt.
                          Gezien ik nu met hetzelde zaad werk (auto Skunk) als een vorige kweek en deze eens niet getopt heb kan ik mooi vergelijken.

Ik zal wat extra aandacht besteden aan het toppen van de nieuwkomer. Kwestie van wat educatief beeldmateriaal aan dit verslag toe te voegen.
                          sigpic

Comment

Zet men stoeltje erbij, heel indrukwekkende resultaten met die AF's.
                            Ik kijk uit naar je beeldmateriaal van het toppen, ga dit de volgende keer ook eens uitproberen.

Nog veel succes!
                            Grtz!

Comment

sigpic

Comment

Gisteren viel me te binnen dat ik nog een pak knipafval in de vriezer zitten had.
                                Aan de slag dan maar.... Ijshash!!!

Eerste klompje valt goed mee. Nu nog wachten tot deze namiddag voor de tweede run.

sigpic

Comment

Bezig...
                                X