Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

(Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

    knappe opbrengst!
    zeer knappe dames ook .
    damn hier kan ik nog wat over autoflo bijleren ^^

    Comment


      Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

      Northern Light dame nr. 2 gaat vanavond na 90 dagen om.
      Plots heeft ze nogal wat amber zitten aanmaken dus ga ik ze nu reeds oogsten.





      Nu blijft onze grootste dame nog alleen achter.





      Ze is wel in het gezelschap van 2 x White Diesel Haze dames:





      Verder deze week komen hier 3 x Dinafem Critical Jack autoflowers bij, waarvoor een nieuw verslag zal opgestart worden.
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

      Comment


        Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

        Ziet er allemaal weer goed uit gamm. Bamm
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



        sigpic

        Comment


          Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

          Mooi resultaat Gamm; keurig geknipte topjes!!

          Leuk dat je ijshash gaat maken, ga dat ook ooit eens doen, de bags liggen er al klaar voor
          Heb nu helft planten geknipt en 25 gram gedroogd knipafval. Zal na alles geknipt te hebben dus circa 50 gram eersteklas knipafval zijn. Hoeveel gram ben je ongeveer nodig om een rondje ice maken te doen?

          Thanks!

          Enjoy the smoke m8!

          Grtz!
          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

          Comment


            Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

            ok thnks Gamm, en prachtige planten!
            grtz
            Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
            Jack Herer in scrog
            The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

            Comment


              Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

              Mooie toppen man! Lekker balletje schaarhash ook inderdaad.

              Nu zeker druk bezig met het knippen van de andere dames

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

                Heb je heel mooi gedaan!
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment


                  Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze. Indoor 400 Watt

                  Mooi Gamm! Benieuwd wat je auto's nu opbrachten.
                  Ziet et alvast overheerlijk uit.

                  Gz


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                  Comment


                    Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze. Indoor 400 Watt

                    Ziet er goed uit

                    Peace✌️


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                      Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

                      Thx allemaal. Foto's van het knipresultaat volgen binnenkort.

                      Man man, wat een harde compacte toppen. Green Sensation did it again.
                      Lekkere zoete citrusgeur trouwens, mijn ganse huis "stinkt" er nu naar.

                      Hopelijk kan ik dit weekend de laatste dame knippen en heb ik tegen eind volgende week het drooggewicht van de drie planten.
                      Doelstelling is minimaal 250 gram. Fingers crossed, maar denk wel dat dit het geval zal zijn.

                      @ El Plantos

                      Hoeveel knipafval je nodig hebt kan ik niet zeggen. Heb het nog nooit gewogen.
                      Hangt er ook vanaf hoe "mooi" je knipafval is.
                      Probeer het en laat het ons weten.

                      Verder heb ik deze ochtend na 36 uur 3 gekiemde Critical Jack zaden mogen aantreffen.
                      Deze gaan vanavond in stekgrond en een nieuw verslag komt er aan...
                      Zal trouwens mijn laatste (binnenkweek)verslag van dit jaar zijn. Mijn voorraad is nog ruim voldoende... Amnesia Haze, Super Skunk, Chaze, Speed bud. Hier bovenop komt nu de Northern Light en binnenkort de White Diesel Haze om daarna nog de Critical jack toe te voegen. Kan een shop beginnen met de weckpotten die ik nog staan heb...
                      Last edited by Gamm; 9 January 2014, 09:56.
                      sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                      Comment


                        Comment


                          Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
                          @ El Plantos

                          Hoeveel knipafval je nodig hebt kan ik niet zeggen. Heb het nog nooit gewogen.
                          Hangt er ook vanaf hoe "mooi" je knipafval is.
                          Probeer het en laat het ons weten.
                          Dat ga ik zeker doen, hou bij hoeveel drooggewicht het is en welke soort, gaat in de vriezer en na paar oogsten zal ik hash maken
                          hou jullie wel op de hoogte.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post

                          Verder heb ik deze ochtend na 36 uur 3 gekiemde Critical Jack zaden mogen aantreffen.
                          Deze gaan vanavond in stekgrond en een nieuw verslag komt er aan...
                          Zal trouwens mijn laatste (binnenkweek)verslag van dit jaar zijn. Mijn voorraad is nog ruim voldoende... Amnesia Haze, Super Skunk, Chaze, Speed bud. Hier bovenop komt nu de Northern Light en binnenkort de White Diesel Haze om daarna nog de Critical jack toe te voegen. Kan een shop beginnen met de weckpotten die ik nog staan heb...
                          Leuke soortjes allemaal, wat een keus, welcome to coffeeshop Gammland

                          Die super skunk is vast lekker?!

                          Grtz
                          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                          Comment


                            Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

                            @smoke187

                            Over smaak ga ik het niet hebben. Wat ik lekker vind zal een ander niet lusten en omgekeerd.
                            Verder heb ik de ene dag zin in een indica soortje en wil ik neerploffen met een lekkere Skunk of White Widow, de andere dag wil ik eventjes zweven met een lekker sativa soortje, zoals Amnesia Haze.

                            Qua gemak van kweken kan ik er wel een aantal opsommen. Hier hou ik rekening met gevoeligheid aan over- en onderbemesting en afwijking in watergiften. Op nr. 1 de makkelijkste, op nr. 9 de "moeilijkste".

                            1. Amaranta Easy Bud AF
                            2. Weedseedshop Skunk AF (vermoedelijk afkomstig van Sensiseeds of White Label)
                            3. Weedseedshop Super Skunk AF (vermoedelijk afkomstig van Sensiseeds of White Label)
                            4. RQS Northern Light AF
                            5. Dinafem White Cheese AF
                            6. Female Seeds Speed Bud AF
                            7. White label White Diesel Haze AF (tot dusver, ben nog maar 3 weken in de bloei)
                            8. Flash Seeds Chaze AF
                            9. RQS Amnesia Haze AF

                            Top qua opbrengst:

                            1. Weedseedshop Super Skunk AF (vermoedelijk afkomstig van Sensiseeds of White Label)
                            2. Flash Seeds Chaze AF
                            3. RQS Northern Light AF (nog niet allemaal geoogst maar zal zeker deze plaats innemen)
                            4. Weedseedshop Skunk AF (vermoedelijk afkomstig van Sensiseeds of White Label)
                            5. RQS Amnesia Haze AF
                            6. Dinafem White Cheese AF
                            7. Amaranta Easy Bud AF
                            8. Female Seeds Speed Bud AF

                            Hopelijk beantwoordt dit je vraag enigzins.

                            Verder bedoel ik met mijn laatste ronde de laatste binnenkweek voor 2014.
                            Eerst beetje roken... Wel leuk om verschillende soortjes te hebben, die elk op hun beurt lekker aan het curen zijn.
                            Ze worden beter en beter.


                            @ El Plantos

                            Persoonlijk vind ik hem lekker, ben wel te vinden voor goeie ouwe old school Skunk
                            Hevige "couch locker", dat wel. Filmpje of muziekje op de achtergrond en je bent vertrokken voor een tijdje...
                            Last edited by Gamm; 10 January 2014, 10:03.
                            sigpic
                            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                            Comment


                              Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

                              Ja hoor beantwoord .Terug wat opzoek werk.Maar als ik er me nog eens aan een ronde AF'jes waag zal het de NL zijn van RQS denk ik,heb ik al veel goeds over gelezen hier, qua gemak en opbrengst zit die wel goed ook en over smaak kan men natuurlijk altijd twisten maar heb nog niet veel slechte wiet gezien bij jouw verslagjes ,wat me naadloos overbrengt bij de volgende vraag ik zie die Big Bud er niet tussen staan,jouw eerste verslag als ik me niet vergis ? Was wel een super AF met maar 5% ruderalis dacht ik maar is het dan in dit geval wel waard om een AF versie te nemen boven fem zaad aangezien die toch ook maar 8 weken bloeit ? Ik wil mijn eigen vraag niet beantwoorden maar denk het wel want die opbrengst was er over toch ? Maar in ieder geval bedankt voor de tijd die je erin stak om m'n vraag te beantwoorden. Nog effe en de boel kan hier ook om, and then i go do some strainhunting again haha.

                              Comment


                                Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

                                Die Big Bud van WSS is volgens mij de Super Skunk van Sensi.

                                Ben inderdaad niet duidelijk genoeg geweest.

                                Kijk en vergelijk:


                                sigpic
                                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                                Comment

                                Bezig...
                                X