Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Even alles doorgelezen en na een lastige start hebben ze zich toch netjes herpakt itrustz zo zie je maar weer onkruid vergaat niet Keep m rocking en als je de volgende ronde met auto's gaat werken zoek wel de juiste soortjes uit want ze zijn niet allemaal scroggbaar volgens mij
Hee welkom bacos
nee inderdaad ! Mooi spul haha
oke bedankt voor het zeggen dan even uitzoeken welke soortjes ik wel kan doen en dan de mooiste uitkiezen
na wat afwachten wat al die bolletjes gingen doen heb ik er maar een af gehaald. om te kijken wat het is.. toen kwam ik uit op dit: DSC_0180.jpg
Banaantjes.........
toen maar snel alle planten gechecked en overal alles eraf gehaald, alle bolletjes. DSC_0098.jpgDSC_0103.jpg
Nu maar hopen dat het niet terug komt.. en anders tja, dan maar een paar zaadjes eruit wringen.
verder gaat alles nog wel goed. haartjes vormen mooi en de tricho's komen ook al op de bladeren
Ik ben bang dat je de rest van de kweek dagelijks zal moeten controleren en plukken.
Heb je toevallig een lichtlek, of wellicht een pinnetje in je tijdklok die tussentijds aanspringt?
Stoor je ze wel eens terwijl ze slapen?
Iig balen, ze begonnen er juist zo mooi uit te zien.
ja ik heb ze inderdaad wellis gestoord tijdens het slapen, en ik denk ook dat ze stress hadden door de warmte verschillen tussen dag en nacht.
word goed onderhouden dus....
He jammer das bal(l)en.. maar goed ook hier leer je weer van volgende keer donker=donker en qua warmte probeer er zo'n 10graden tussen te houden en het moet goed komen ..
Ja idd Bacos, ik heb nu een soort verwarmertje geregeld zodat de temp ook stabiel blijft als de lamp uit gaat.
nu nog maar het beste ervan proberen te maken
Nog een paar fototjes voor degene die het leuk vinden
Bij de 2 voorste is de thc al goed te zien, en de bloei zit er ook aardig in
op de achterste komt de bloei er nu ook wel in, het begint te komen. ( heb trouwens geen ballen op die dames gevonden )
Ziet er goed uit Volgende keer wel donker houden, ik had gelezen dat in de bloei lichtstress zeer slecht kan zijn en ik ben als een freak... Niemand mag in mijn kotteke komen als ze slapen, ik ben bang dat het minste lichtstraaltje van buiten of lampen de planten zal doen stressen...Tis er mss over , maar ze staan er goed bij ^^
bedankt Dope82
ik ga er denk ook maar een val voor zetten haha, zodat ik er zelf ook niet bij kan spieken.
ik ga proberen ze nu zo min mogelijk stress te geven, en zo nog hopen op een mooi resultaat.
Comment