Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zo. na een weekje weer een paar fototjes voor de liefhebbers
we zitten op
12/12 43 dagen
Zichtbarebloei 33 dagen
verder weinig problemen alles gaat zn gangetje, soms een paar rare vlekken op de bladeren, verder geen ballen meer gespot nadat ik ze tijdje terug allemaal had verwijdert.
wel al wat oranje haartjes tezien ik weet niet of dat erg is anders hoor ik daar graag over.
ik geef ze nu om de 4 dagen 1L met bloeistim, en als ze het nodig hebben een kleine dosering voeding.
hee K1,
idd ze zijn aardig wit haha, de overige plek in me tent is inderdaad onbenut, maar dat komt omdat ik gewoon als eerst wilde kijken hoe een cannabis plant zich ontwikkelt enzovoort..
mijn 2e ronde word een 90x90 scrog, dus hoop dat ik me tentje daar aardig mee vol krijg!
Heb net ook mijn Blumats binnen gekregen, vanavond installeren en kijken of dat dat een beetje werkt!
De AMS is inmiddels geoogst, heb hier alleen geen verslag van uitgebracht omdat ik er niet veel tijd voor had.
er is droog 94g aan goeie dikke harde toppen vanaf gekomen, met daar nog wat gruis bij en fluffy zooi.
de smaak van bio wiet is idd een stuk beter. ik proef meer wiet dan chemische zooi zegmaar haha.
verder werd ik er kneiter stoned van en de smaak was ook erg lekker, de toppen plakte als een gek omdat er zoveel thc op zat.
Een top wietje dus, ik geef het een 7,5. toch wel bijna de beste die ik ooit heb gerookt.
Comment