Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) onder 250 watt HPS

Oorspronkelijk geplaatst door Ronson View Post
    Ik las iets over ballen die niet meer terug kwamen. Dat zal erg goed nieuws wezen zeg.
    Vroeger heb ik ook nog vrouwelijke planten gehad die een paar ballen hadden.
    Eraf getrokken en niet meer teruggezien.

Het is dus perfect mogelijk hoor.

Wel blijven controleren!

Veel succes nog.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Hoi, even een update:

24 dagen bloei:

2013-11-28 21.41.00.jpg 2013-11-28 21.42.13.jpg 2013-11-28 21.42.42.jpg 2013-11-28 21.41.51.jpg

Ik kan niet klagen en de dames komen denk ik niets tekort. De Fruit Spirit ontgoochelt mij wel een beetje. Ze moet weliswaar nog een week of 5, maar toch blijft ze dunnetjes.
      Ze heeft denk ik ook wat last van de warmte. Al haar bovenste blaadjes draaien zo een beetje weg. Of kan het misschien een teken zijn dat ze genoeg voeding heeft? M'n fertometer geeft aan van niet, maar eigenlijk moet je aarde vrij nat zijn opdat die nauwkeurige resultaten teruggeeft.

Laten we trouwens inderdaad hopen dat die ballen wegblijven. En volgens mij gaat het toch de getopte Jack Herer worden die de beste yielder gaat worden

Zo, tot maandag waarschijnlijk, met een update na 4 weken bloei Ciao
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Hallo,

4 weken bloei zijn voorbij en we zitten nu in principe aan de helft. Geen problemen tot dusver (daarnet nog een balletje gevonden en verwijderd)

Foto's (mindere kwaliteit, as usual):

2013-12-02 20.33.02.jpg 2013-12-02 20.33.27.jpg 2013-12-02 20.33.43.jpg 2013-12-02 20.33.50.jpg

Ze hebben dit weekend vrij veel kristallen aangemaakt, normaal gezien zouden ze in de eerstvolgende 2 - 3 weken echt moeten knallen.

Grtjs!
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Oops een update gemist zie ik. Planten staan er goed bij zo, denk dat die fruit nu wel wat dikker zal gaan worden. Denk niet dat ze zo rank zal blijven.

Comment

Hallo allen!

31 dagen zichtbare bloei:

2013-12-05 20.27.29.jpg 2013-12-05 20.28.14.jpg 2013-12-05 20.28.50.jpg 2013-12-05 20.29.25.jpg

Alles gaat vrij goed. De plantjes lijken zich wel te vermaken
            Bij de Fruit Spirit blijven de jongste blaadjes wel nog altijd wat gedraaid. Ik ben vrij zeker dat dit komt omdat ze het net iets te warm heeft.
            Ik heb (nu pas) de clip-fan in m'n tentje geplaatst onder m'n lamp en net boven de toppen. Hopelijk helpt het wat. Geen nieuwe ballen meer overigens (of het moet zijn dat ze goed verscholen zitten).

Een aantal statistieken trouwens:

De temperatuur bij de toppen varieert van 20 graden tot 28 graden.
            De temperatuur bij de wortels varieert van 20 graden tot 24 graden.
            De luchtvochtigheid varieert van 30% (lamp aan) tot 50%.
            Ik drijf straks de voeding wat op, richting een EC van 1.9 - 2.0

Dit is allemaal vrij goed, dus ik hoop dat ze hun best nog doen komende weken!
            Ziezo, volgende update maandag, dan hebben we 5 volle weken bloei erop zitten.
            Volgende week bestel ik trouwens 3 Northern Lights zaadjes van Sensi voor de volgende run die onmiddellijk hierna zal starten!

Groetjes...

EDIT: Het viel me niet meteen op, maar dit is precies post nummer 1000
            Last edited by Rodigan; 5 December 2013, 21:29.

Comment

Hoppakee son of the bong.
              Op naar de volgende 1000.
              De dames gaan lekker makker.
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Dat gaat lekker Rodi. Beginnen al heerlijke knuppels te worden die plantjes van je.

Comment

Nice man. Die zijn goed bijgekomen

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
                  sigpic

Comment

Bon,

5 weken en dus 35 dagen bloei zitten erop:

2013-12-09 20.31.48.jpg 2013-12-09 20.32.55.jpg 2013-12-09 20.33.17.jpg

Volgens het boekje nog 3 weken, maar er zal waarschijnlijk nog wel een weekje bij moeten om echt goed af te bloeien.
                    Weer een aantal balletjes geplukt bij de kleine Jack Herer, maar tot zover nergens zaadproductie gespot in de toppen. So far so good...

De getopte Jack Herer doet het echt super en zal veel goed maken Van de Fruit Spirit verwacht ik ook nog wel wat, die is de laatste dagen ferm beginnen aandikken.

Tot de volgende,

R

Comment

ziet er goed uit man

Comment

Mooi hoor zien er keurig uit.

Comment

5 weken en een half:

Kleine update, weinig te melden.
                          De getopte jack herer is met z'n smal stammetje bezweken onder het gewicht van de toppen (een luxeprobleempje...), heb ad hoc wat moeten fixen om hem terug recht te zetten. Zal toch nog iets beter moeten vinden.

2013-12-12 20.29.48.jpg

Grtjs

Comment

Dat zijn de problemen die we graag hebben Rodi, Toppen die ondersteund moeten gaan worden. Gaat lekker man.

Comment

Een aangename verassing is dat altijd....

Als de plant gaat gegeven onder z'n eigen gewicht...
                              Dan ben je op de goede weg..

Je doet mij er wel aan denken dat ik een beetje aan de lijn moet trouwens......
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Sow dat gaat lekker daar in die tent netjes mooie dikke bollen.Heerlijk om te zien succes verder en goed steunen die toppen

Comment

Bezig...
                                X