Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Bluematic & Royal Dwarf 125W CFL lamp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Royal Bluematic & Royal Dwarf 125W CFL lamp

THx krasi
    , wacht tot je men grootste binnen enkele weekjes ziet omgaan
    Ik ben zeker van 2 grote cola's maar hoop op 6

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Start 2de week bloei

en we zijn weer een weekje verder, m'n dames gaan nu hun 2de week bloei in en daar hore natuurlijk weer wa fototjes bij

Royal Bluematic

WP_000347.jpgWP_000352.jpgWP_000353.jpgWP_000356.jpg
      Royal Dwarf

WP_000351.jpgWP_000354.jpg

samen op de foto

WP_000345.jpg
      Buitenkweek 2013: Think Different & Northern light AF

Comment

Re: Royal Bluematic & Royal Dwarf 125W CFL lamp

Ziet er netjes uit daar
        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Help, groot alarm

weet er iemand hier raad mee? op de alleronderste topjes van mijn Royal Dwarf worden de uiteindes van de haartjes al een klein beetje bruin. VEEL te vroeg lijkt mij. Ook de blaadjes rond deze topjes hangen wat meer en zien er wat dikker/vettiger uit.

WP_000365.jpgWP_000360.jpgWP_000362.jpg

verder ziet de plant er niet echt ongezond uit
          WP_000370.jpg

is dit een teken van overvoeding? op deze moment staan ze mischien wel net iets te nat maar ook weeral niet extreem.

De bluematic heeft hier totaal geen sporen van, hier en daar en bruiner puntje op m'n bladeren wat weeral wijst op die overvoeding, ook niets extreem.

WP_000367.jpg

BeestjesWP_000372.jpg <-- duidelijker kon ik er geen foto van nemen.

morgen dus naar de winkel om nematoden te zoeken of 1 of ander product. heeft er iemand hier ervaring mee? ik lees dat het een echte plaag kan zijn en dat ze je wortels opvreten. zou misschien een verklaring zijn voor het verwelkte uiterlijk van mijn Royal Dwarf?

Comment

Re: Royal Bluematic &amp; Royal Dwarf 125W CFL lamp

Check dit ff

Misschien dat het toch wat anders is. Als ze echt massaal uit je pot komen zetten, zijn je wortels waarschijnlijk ook beschadigd. Al kan ik het op de foto niet zien wat voor mug het is

Comment

hmmm, ja op die foto's ziet het er wel helemaal anders uit, wat ik heb is veel kleiner. heeft meer wat weg van fruitvliegjes, (misschien zijn het ook fruitvliegjes?)

heb daarnet m'n potten uitgerookt en er is niets van beweging meer te bespeuren in weide omgeving,
              potten afgedekt gehad met plasticfolie en dan volblazen met 'groene' rook, na 'n paar minuutjes folie eraf en toekijken hoe er nog een paar vliegjes hulpeloos terplekke blijven rondspinnen

"dit was het stonde idee in het midden van de nacht"

morgen toch maar even nuchter bekijken en zien of dit nu echt heeft gewerkt of het maar een tijdelijke knock-out is

Comment

Die vliegen zijn nu ook stoned! Ze weten niet wat ze meemaken joh!

Comment

Royal Bluematic &amp; Royal Dwarf 125W CFL lamp week 3 bloei

Hier volgen nog wat foto-updates van week 3 bloeide vliegjes zijn niet volledig weggeraakt, maar het zijn er al een pak minder dan eerstalles ziet er inorde uit, hier en daar een blad dat het niet zo goed doet, maar dat valt al bij al nog wel mee, waarschijnlijk door wat overvoeding of te nat. Ze beginnen wel allebei propvol thc te staan, niet alleen m'n topjes en blaadjes maar zelfs de stengels staan vol

Royal Bluematic

WP_000386.jpgWP_000387.jpgWP_000388.jpgWP_000391.jpg
                  Royal Dwarf

WP_000373.jpgWP_000374.jpgWP_000378.jpgWP_000380.jpgWP_000384.jpg

smoke ze

Comment

Bezig...
                  X