Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe kweek: Critical, Fruit Spirit, Special Queen 1 en Power Flower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Nieuwe kweek: Critical, Fruit Spirit, Special Queen 1 en Power Flower

    Update
    16 dagen groei
    7 dagen bloei

    Leuk om de verschillen in blad en geur te zien en ruiken. De fruit Spirit is heerlijk zoet bijvoorbeeld, zal vast lekker smaken

    Fruit Spirit
    DSC06259.jpg

    Critical
    DSC06261.jpg

    Special Queen 1
    DSC06263.jpg

    Power Flower
    DSC06265.jpg

    Morgen een dagje zonder water gepland.
    Merk dat sommige toch wat natte voetjes beginnen te krijgen.
    Dagje zonder is goed voor ze.

    Comment


      #17
      Re: Nieuwe kweek: Critical, Fruit Spirit, Special Queen 1 en Power Flower

      ze staan er mooi groen bij ik heb ook 2 fruit spirits staan van RQS
      de mijne staan nu in week 2 van de bloei en gaan als een trein
      My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

      Comment


        #18
        Re: Nieuwe kweek: Critical, Fruit Spirit, Special Queen 1 en Power Flower

        Update
        16 dagen groei
        13 dagen bloei

        Ik weet niet wat er de afgelopen 6 dagen heeft plaatsgevonden, maar een ware explosie!
        Dikke stammen, een groot oerwoud...
        Denk nog paar daagjes en dan eerste toppen. Bij een enkele zie ik al wat komen

        Ik word hier heel vrolijk van

        @smokey_72: heb je al ervaring met de fuit spirit? Ben erg benieuwd naar de smaak
        En heb je wellicht een foto, ben erg benieuwd naar jouw fruitbomen...

        Comment


          #19
          Re: Nieuwe kweek: Critical, Fruit Spirit, Special Queen 1 en Power Flower

          Hey janssen ik heb wel ervaring me de fruit spirit het is een ware fruitbom voor mij teveel. De power flower smaakt 10x beter al is dit persoons gebonden natuurlijk. De special queen is een heerlijke skunksoort niks mis mee ik had hier en daar wel zaad in de toppen zitten bij deze.

          LInk van mijn kweekje special queen

          Last edited by psychedelic1988; 10 October 2013, 19:52.

          Comment


            #20
            Re: Nieuwe kweek: Critical, Fruit Spirit, Special Queen 1 en Power Flower

            Wow, een heel verhaal... heb ff het begin, wat in het midden en het eind gelezen. Zien er mooi uit.
            Ben erg benieuwd. Ben blij met wat vergelijkingsmateriaal. Op hoeveel meter had je de 4x250HPS staan?
            Op hoeveel gram zat je per top Special Queen? Dan weet ik wat ik (hopelijk) kan verwachten.
            Ik heb een 600HPS... ben tot op heden super tevreden. Voorheen heb ik 2 keer een Blond Bud gehad. Zacht van smaak, maar zonder potentie.

            Comment


              #21
              Re: Nieuwe kweek: Critical, Fruit Spirit, Special Queen 1 en Power Flower

              Bedoel je de afsrand top-lamp? Dat was 25-30cm en me hokje is 1.60 bij 1.50.
              Wat ik er per top vanaf heb gehaald pfff dat interesseerde me niet denk de grotere toppen 5 gram droog.
              Zij levert wel hele mooie toppen hoor maar berg je voor haar stank. Hoop dat je een goed filtertje hebt haha
              Raad wel aan deze wiet sowieso 3 maanden te curen dan is tie echt top
              Met een 600w zal zij de grootste opbrenger worden in je hok al ken ik de critical niet.

              Comment


                #22
                Re: Nieuwe kweek: Critical, Fruit Spirit, Special Queen 1 en Power Flower

                Ben erg benieuwd.
                Hoewel RQS aangeeft dat de Power Flower juist de knaller zal zijn. Maar verwacht wel een lekker smaak van de Special Queen.
                Tja, de Critical... de tijd zal het leren. Heb de zaden er gratis bij gekregen... zonde om te laten liggen toch?

                Maar met filtertje zit het snor (hoop ik)
                Verwacht wel dat hij aan vervanging toe is (hoewel ik nog niets ruik).
                Binnenkort toch maar alvast een nieuwe achter de hand houden.
                We gaan het snel zien... nu 2 weken bloei. De geur zal niet lang meer duren

                Comment


                  #23
                  Re: Nieuwe kweek: Critical, Fruit Spirit, Special Queen 1 en Power Flower

                  De power flowers vielen bij me maat erg magertjes uit maar wel heerlijk en daar doen we het tog voor he. Als ik ff bij de queen dames was gaan kijken kon je ze een paar verdieping lager in het trappenhuis goed ruiken met 5 tellen de voordeur open:p egt heerlijk gewoon het drogen is nog erger haha.

                  Zal wat vaker komen kijken ben wel benieuwd hoe het gaat verlopen hier

                  Comment


                    #24
                    Re: Nieuwe kweek: Critical, Fruit Spirit, Special Queen 1 en Power Flower

                    Update
                    16 dagen groei
                    14 dagen bloei

                    En het gaat maar door! Sinds vrijdag zijn de eerste bloemen zichtbaar. Lamp vrijdag een flink stuk hoger moeten hangen.
                    Zaterdag de voeding hierop aangepast. Dus de generatieve fase van Canna.
                    EC 1.5
                    PH 6.0
                    Temp 26 / 19 graden
                    RV 52%

                    Update
                    16 dagen groei
                    16 dagen bloei

                    En het gaat maar door! Vandaag wederom de lamp hoger moeten hangen. Meteen voeding gecorrigeerd naar EC 1.6 en PH teruggebracht, deze was weer eens opgelopen.
                    Ze staan er prachtig bij. Hoop wel dat de groei aan zijn einde is, heb niet veel ruimte meer om lamp verder te verhogen.

                    Vooral Special Queen 1 en de Critical schieten omhoog. De Power Flower ook, maar rest gaat toch harder. De Fruit Spirit is tot op heden de hekkensluiter.
                    Dit is zoveel leuker dan de Blond Bud op BioBizz. Jammer dat ik nu niet weet of het aan de plant of aan de voeding ligt, but me happy!!


                    Merk ook dat plantjes hard aan het werk zijn... temperatuur is stabiel, maar af- en aanzuiging draait nu vaker op 100%.
                    Zit er aan te denken om te gaan afzuigen van buitenaf. Lekker koud, dus afzuiging kan het wat rustiger aandoen. Jullie tips?


                    Comment


                      #25
                      Re: Nieuwe kweek: Critical, Fruit Spirit, Special Queen 1 en Power Flower

                      succes spring af en toe wel eens binnen
                      HOBBY GROWER

                      Comment

                      Bezig...
                      X