Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

Ik zal je hps dan ietsje hoger hangen dan normaal. 10 - 20 cm. Dit om 2 redenen. Je planten zullen moeten gaan wennen aan de warmte en de nieuwe lichtintensiviteit. Die veel hoger is dan je t-neons. Tevens kunnen je plantjes dan wat meer naar je lamp gaan strekken en zo de afstand tussen je internodes weer wat vergroten.

Ze zo snel mogelijk maar nieuwe schoenen geven Plantos, dat vinden ze ook heerlijk. En nou je bed in en een beetje bij gaan maffen na al die Parijse escapades

Comment

Wordt wat lastig slapen met 20 enthousiaste stratenmakers met lamlendige Nederlandse muziek voor de deur.

Begin denk ik dan op 70 cm en per dag 5 cm zakken.

Morgen de nieuwe schoenen

Los groetos

Edit: @ MWay, had jou reactie niet gezien. Zal het dan idd zo doen als jij daar goede ervaringen mee hebt! Zal de overgang naar in eens 600 watt niet te groog zijn??

Muchos bedanktos he!

Ciao
      Last edited by El Plantos; 18 October 2013, 13:24. Reden: iets over het hoofd gezien ;-p
      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Ik kan het mis hebben.. maar is het niet eerste dagen onder HPS lampen op zoon 1,50 meter?? en dan elke dag wat lager tot max 50/60 cm boven de plant.

Welcome back btw
        maaruh onder in zoon bussie.... zit toch laadruimte... ?
        If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Anderhalve meter is echt hoog hoor...

Plantjes van een dag oud gaan bij mij ineens op de normale hoogte, mits, zoals Mway zegt, de temperatuur niet teveel oploopt.
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Zaailingen kunnen idd direct 60cm onder het licht (600watter) mits de temp dit toelaat, stekken kan je beter wel geleidelijk de lamp lager hangen.

Comment

aah daar zit het hem dan waarschijnlijk in... die info kwam van een voedings/kweekschema af... maar geeft nergens weer van zaailing / stek
              If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Thanks Gramm, Krasi en Schimmige voor jullie reacties.

Hoop dat ik er met een passieve inblaas mee weg kom. Anders moet ik de buisventilator gaan aansluiten wat toch weer meer herrie oplevert.
                Gooi er dan maar direct 600 watt op, kunnen ze nog ff lekker groeien in de nieuwe potten!

Ciao

EDIT FOTO'S:

Zonder T - neon
                Attached Files
                Last edited by El Plantos; 18 October 2013, 17:16.

Comment

Kijk goed te horen en te zien dat je systeem heeft gewerkt ! 600w draai ik ook gelijk vanaf ontkieming erboven en heb hier nog geen problemen mee ondervonden hang hem eerst op 50-60 cm en tijdens de bloei hangt ie op een goeie 30-40 cm afstand totdat ik aan het dak van me tent zit en dan is het knak en buigtijd om die 30-40 cm aan te houden
                  Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                  done

Comment

Net als Bacos met de aw met spreader erin kan je tot 30 cm gaan, ik hang hem op 35 als ze lekker bloeien en op de wijde stand...

Mooie jongen je cheapsyteem met theedoeken, ik weet nog vroeger met wieken hetzelfde systeem
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Die WhiteWidows staan er mooi bij! fijn dat je systeempje werkt!

greetzz Mafferd.

Comment

hee el plantos erg mooi hoor ga zo door knalle met de wwtjes

groeten

Comment

@ Bacos: Thanks voor je tips m.b.t. hoogte! Tof dat jullie allemaal zo fijn meedenken!!

@ Nik: Thanks vvor je reactie! Ik ga alleen voor de smalle stand (diepstralen) omdat ruimte te smal is voor de brede stand...

@ Mafferd: Is idd erg fijn, en gelijk een tip voor de low budget grower of voor iemand die ff weekendje weg gaat en niet een duur systeen wil aanschaffen voor dat ene weekendje..

@ Mediwiet: Tof dat je ook komt kijken pak een stoel en koud pilsje, gooi ik wat frikandellen in het vet...

Groetjes

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
                          Attached Files
                          Last edited by El Plantos; 19 October 2013, 12:02.

Comment

Ziet er keurig uit,mooi veilig hok zo.
                            En nu knallen.

Comment

Waarom doen jullie altijd die spreader verkeerd om????

Verder heb je een zeer mooi hokje gemaakt kerel, nu vullen met plantjes

Comment

Was me niet opgevallen Canna,maar ja JJ staat niet voor niets onder je naam.

Comment

Bezig...
                                X