Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1
schuif es wat op jongens, kwil mijn stoeltje erbij
zal wss niet veel kunnen bijdragen maar leuk om te volgen, ik ben steeds in leerfase lol mijn leven lang al suc6
Thanks Ronson, ja ze lijken zich wel tevermaken onder de nieuwe zon en in de nieuwe pot. Groei heeft na verpotten 1dag wat stil gestaan, nu gaan ze weer!
@ Schimmige: Thanks man! Haha, ja zou je haast wel denken he.... Ze kriigen tot nu toe alleen Spa blauw met bacto + Rootboost.
@ Gamm: Thanks, ja de wortels zijn flink ontwikkeld! Enkel de wortels van de autoflower planten bleven flink achter zag ik bij het overplanten.... Is dit normaal?
Wil wel snel met minimale dosis voeding beginnen daarom de volgende vragen:
Nu moet ik me ph en ec meter straks voor het eerst gaan gebruiken....
Tips voor het gebruik??
Hoe zorg ik dat ze goed afgestemd zijn?
Andere handige tips uit de praktijk??
Alvast bedank voor de hulp mannen!
Last edited by El Plantos; 21 October 2013, 13:28.
Je hebt buffertabs in de grond toch?
Dat betekent dat je pas in week 4 bloei hoeft te beginnen met voeden, en afzuren.
Heb je geen ijkvloeistof, daarmee kan je de afstelling nauwkeurig nameten.
@ Krasi: er zit maar 1 buffertablet in 2 stukken gebrokkeld per pot, ipv de aanbebolen 2 & ze staan op light mix... Dan ook de 4 weken aanhouden, of minder?
Heb geen eikvloeistof, zal dat ff kopen! Thanks!
Update:
I.v.m. de zeer beperkte hoogte even een scrogg geplaatst boven de autoflowers. Kan over paar dagen gaan binden!
Bonus : De white Widows met en zonder HPS...
Ze hebben Enkel Spa Blauw gekregen, de kleintjes 100 ml, grotere 150 ml.
Niemand???
De lamp heeht het vermoed ik vanaf 19.00 tot 0.33 uur niet goed gedaan... Hij gaat branden, wordt heet, gaat uit, koelt af en gaat weer branden, dit hele tijd door.
Vermoed dat dit vanaf 19.00 uur tot ontdekking zo is geweest, waardoor de dames nu weer onder 400 Watt staan en ze afgelopen lichtcyclus/ nacht maar 12,5 uur goed licht gehad hebben...
Wat zal effect hiervan zijn???
Gewoon op 18/6 doorgaan of door probleem en verstoring licht nu al over op 12/12???
Zal normaal gesproken toch wel mee vallen? Had zelf laatst ook dat de lamp 12 uur uit stond ipv 6. Had ik prompt wel een plant die (mannelijke) bloeiverschijnselen liet zien.
Je scrognet zit nog niet vol genoeg en dan kun je ook niet over op 12/12 lijkt me.
Comment