Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1
@ Bacos:
Verder gelukkig geen schade, maar schrok wel flink... Voor het zelfde geld had een buurman de ladder gepakt om hem dich te doen, dan was het wel ff zuur geweest als hij dan de kist ontdekt... Gelukkig niet gebeurd
@ Wartjen:
Gracias, ze gaan wel lekker idd.. Leuk dat je komt kijken, pak een stoel, koud biertje staat in de krat!
@ Escargot:
Ja was idd wel ff spannend want er zijn allemaal stratenmakers voor het huis bezig... En raam zit ook aan de voorkant idd,
goed onthouden!
----------
Update dinsdag 29 oktober
Dag 4 12/12
De dames gaan wel lekker en groeien harder nu ze op 12/12 staan. Vandaag krijgen ze niks te drinken, aarde is nog vochtig.
Morgen weer water, rootboost, bacto en ik denk de eerste keer wat voeding me te gaan geven....
Wat denken jullie, goed idee? ?
NB, dit zijn dus alleen de white widows... Rest in latere update!
White Widows? ze zijn toch echt groen hoor :O
Maar ze groeien lekker mooi groot blad ook.
Alleen staan ze niet te dicht op elkaar? ^^
*Geadviseerd bij in bloei zetting de potten minstens 10cm uit elkaar te houden*
If life keeps putting you down, You better stay high
maar mijn vaste kweekverslagen lees ik toch echt wel hoor.
Ook al val ik ff stil betekend niet dat ik niet mee lees.
Denk dat dit voor heel veel mensen geld.
True.. soms weet je gewoon ff niks te zeggen.
en dan is het beter om niks te zeggen dan het standaard. *ziet der goed uit, mooie planten* en verder niks
En El Plantos wanneer is de BBQ?
goodluck met het uitproberen
If life keeps putting you down, You better stay high
Ja maatje, ik heb een hele belangrijke suggestie voor je. Draai een dikke pipo, die heb je wel verdient. Het staat er geweldig bij, dus meer kan ik er ook niet van maken.
Ik zeg geniet er maar ff van.
Comment