Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

    wow want een mooie dikke, brede indica bladeren. Zo zie je ze niet vaak meer.

    Straks zie je de potten aarde niet meer door het bladerdek

    Comment


      Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

      Ze zien er goed uit inderdaad. mooie gezonde bladeren.
      maar... *requestion from page 11*
      Alleen staan ze niet te dicht op elkaar? ^^
      *Geadviseerd bij in bloei zetting de potten minstens 10cm uit elkaar te houden*
      If life keeps putting you down, You better stay high

      Comment


        Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

        looking green hier Niet teveel aan doen beetje bij binden hier en daar van de week lijkt me ze gaan prima zo
        Baco's paarse ronde = done

        Baco's eerste keer binnen =
        done

        Comment


          Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

          Gaan super Plantos.
          Die knallen straks de tent uit.
          Op naar vette toppen.
          Leuk weegschaaltje by the way.

          Comment


            Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

            @ Ronson:

            Thanks man! Ja ga zo een dikke pipo roken, haha

            @ Cookaap:

            Ja he, vond ze ook al mooi breed! Indica lover hier. ..

            Potten worden idd al moeilijker bereikbaar i.v.m wateren/ zichtbaar

            @ Schimmige:

            Thanks... Doe een s.o.g., oftewel sea of green! Komt voll met toppen (hoop ik)...

            @ Bacos:

            Merci! Ja laat de w.w. gewoon hun gang gaan, de autoflowers blijf ik wel binden..

            @ MWay:

            Thanks m8, ja 12/12 laat ze al flink groeien... Hoop ook op vette, plakkerige toppen!!

            Ja weegschaaltje weegt tot een cijfer acher komma, en max 300 gram. Handig ding...

            Greetz

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Zelfs de dames raken in extase!
            Attached Files
            Last edited by El Plantos; 30 October 2013, 19:51. Reden: aanvulling
            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

            Comment


              Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

              Hou er rekening mee dat je af's na ongeveer 25 dagen beginnen bloeien...

              Wel een heel mooi groen indica bladerdek!
              Wat ga je met die lepel doen?
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

              Comment


                Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
                Wat ga je met die lepel doen?
                Hoogst waarschijnlijk:
                -Pap eten
                -Lepeltje Lepeltje liggen
                -Ontsnapping's tunnel graven in geval dat hij opgepakt word.
                -Zandkastelen bouwen


                Aha Sog. maar was dat niet met een klein aantal planten? of is dat dan weer Scrog?
                Lets help you hoping
                If life keeps putting you down, You better stay high

                Comment


                  Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                  @ Nik:

                  De autoflowers staan in een aparte kast met enkel de moeder er bij, waar moet ik hierbij rekening houden? Snap je niet...


                  De bladeren zijn mooi vol en donker idd


                  Die lepelweegschaal is puur voor mezelf! wel leuk na de oogst het resultaat te kunnen meten...

                  @ Schimmige:


                  SOG= veel planten op weinig ruimte. Ik heb SOG


                  SCROGG= weinig of veel minder planten en dan alles aan net of gaas binden.



                  Tot nu toe nog steeds geen voeding.... Ze vragen er nog niet om.

                  Ze staan op light mix van Plagron, met een buffer tablet. Ze hebben enkel Spa Blauw gehad (ph 6,0), bacto en rootboost.


                  Zit te denken om vanaf de volgende gift, me eigen water te gaan gebruiken.... Moet dan gaan ph checken en EC bepalen...


                  Heb dit echter nog noooooooit gedaan en vind het best eng; wil me planten niet om zeep helpen....


                  De Ec & ph meter zijn nog nieuw en zullen eerst geijkt moeten worden ook... Ontvang graag wat tips of hulp, er zijn hier vast mensen die al wel langer met die dingen werken!!?!!

                  Wie helpt me op weg? Als foto's nodig zijn hoor ik het graag....


                  Greetz en alvast bedankt voor alle hulp!
                  Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                  Comment


                    Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                    Das nog eens een mooie kleur groen, en een prettige kleur groen ook voor het oog.

                    Ziet er zeer mooi uit kerel, mooie planten!!!

                    Comment


                      Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                      Wat ik bedoel plantos, is dat je daar goed rekening moet mee houden in je scrog.
                      Doordat je nogal dikwijls eens verschillende dagen weg bent voor je werk

                      En op YouTube vind je filmpjes hoe je jou type van ph/ec meter moet behandelen
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                      Comment


                        Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                        Thanks heren, verder nog iemand tips. Op een ander forum waar ik zit werd me verteld dat op aarde de ph niet uit maakt.

                        Hoe doen jullie dat met ec en hp in groei & hoe in bloei?

                        Gaf nu enkel water ph 6, wat bacto en rootboost...

                        Tips are more than welcome!

                        Ff snel 2 foto's van vandaag .... Gewoon omdat het kan! En we geil#n toch op foto's!?!?
                        Attached Files
                        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                        Comment


                          Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                          Heb je eik vloeistof bij die meters plantos? Anders kan je ze niet eens kalibreren. 4, 7 en 10 ph voor je ph meter. Je moet zoon zelfde soort setje hebben bij je Ec meter. Goed met EC meters werk ik zelf niet en heb mijn splinter nieuwe ph meter nog on uit gepakt in de kast staan omdat ik hem gewoon niet meer nodig heb. Kreeg een nieuwe omdat die dingen nog wel eens willen stuk gaan. Doet me herinneren dat ik dat ding ook ff moet kalibreren. Minstens 1 keer per maand moet dat ook. Staat nu al weer 2 mnd in de kast. Maar goed, heb je kalibratie vloeistoffen in huis?

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Je ph over je gehele kweek stabiel op 6.0 ph houden. dit omdat je planten 6.0 ph gewend zijn geraakt. Een hoger of lagere waarde zal nu heel slecht uitvallen. Volgende kweek ff kijken bij welke waarde je plant het meeste voeding opneemt. Dat is afhankelijk van je voeding en je medium. Kan je meestal terug vinden bij je voedingschema van je voeding die je gebruikt. Voor je Ec precies het zelfde verhaal, kijk goed naar het voedingsschema van je voeding. Daar wordt het meestal in vermeld welke ec-waarde je moet geven op welk moment van je kweek. Welke voeding gebruik je ?

                          lees net ook dat je verteld is dat het niet uitmaakt, dat kan je gelijk weer vergeten. Let wel als je aan je ph gaat sleutelen ben je gecommitteerd om dat punt in stand te houden over je gehele kweek. Doe je dat niet krijg je een onbalans in je grond en ben je 2/3 van je bladeren kwijt. Mijne ging langzaam kapot tijdens me laatste kweek. Wat een ellende heb ik daar van gehad. En dat was niet eens de eerste keer dat het mij over kwam. Dus ben helaas ervaringsdeskundige wat dit onderwerp betreft.
                          Ideale waardes met aarde met bv Hypro liggen tussen de 5.7 en 5.9 ph. Biobizz 6.0 - 6.5 geloof ik etc etc.
                          Last edited by Ronson; 31 October 2013, 19:53.

                          Comment


                            Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                            Mja je grond PH is ook belangrijk voor voeding opname.
                            Alleen gekke grond kan gek doen.. *hier 6.5 ph en tien centimeter verderop 4.5ph en dan 2cm naar beneden weer 5.5 xD

                            Persoonlijk zuur ik m'n voeding en neutraal water af tot 5.8
                            Grond probeer ik 5.5 tot 6.5 te houden.. maar stuntel hier nog mee xD

                            Betreft Voeding.... take a pick
                            ph-waarde-voeding.jpg

                            Denk al wel dat je het weet.
                            Maar wanneer men gaat afzuren. zorg eerst dat je de meststoffen/voeding bij je kraantjeswater gooit.
                            En daarna pas met PH adjusters
                            Niet de fout maken die ik maakte xD (eerst afzuren tot goede PH en dan voeding erbij (wat nog verder afzuurt)
                            If life keeps putting you down, You better stay high

                            Comment


                              Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                              Schimmige hoe meet jij je ph van je grond dan? De meeste grond ph meters zijn niet bijster betrouwbaar. Je grond ph meten doe je toch met dewi water ruim spoelen paar uurtjes wachten en dan de doorgelopen vloeistof meten( even simplistisch). Ik heb zo'n ding van de tuinmarkt gehad dat ding week standaard 2 ph van me dure ph meter af. In de Kliko dus. Heb je een goede grondmeter of zo'n groen ding met een naaldje?

                              Comment


                                Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                                Thanks voor je reactie Ronson & Schimmy!

                                Ik heb:

                                Ec meter Adwa met 1413 us/cm & 12800 us/cm ijkvloeistof

                                ph meter Adwa met 4,01 & 7,01ph ijkvloeistof

                                welke van de 2 voor ec gebruiken en welke voor ph?

                                Heb hier hard water (veel kalk). Ph weet ik nog niet...

                                Eerst water op ph brengen en dan de 2 componenten voeding er bij lijkt me?

                                Staat geen ec advies op de verpakking, weird... enkel de mengverhouding...

                                Zal wat foto's bijvoegen, bij vragen lees ik het wel

                                Ook wat hobby's gecombineerd! zie foto's

                                Greetz en thanks boys!!
                                Attached Files
                                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X