Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

    Leuk man, dan ben je al verder gekomen dan ik.... Kon ooit resident dj worden van een grote hardstyle club in Duitsland, had toen net andere baan geaccepteerd en daar ook al vluchttickets voor.... Achteraf denk ik; was maar voor dj gegaan!

    Leuke apparatuur heb je staan!

    Ken dat van tijdgebrek... Het stof komt er hier steeds ook weer op...

    Groet
    Attached Files
    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

    Comment


      Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

      Tis nu allemaal veel makkelijker. Of je betere dj's hiervan krijgt betwijfel ik echt. Tegenwoordig pitch je met de pc en niet meer op gehoor en ritme gevoel. Ik draaide hoofdzakelijk met Vinyl, er staat voor duizenden euro aan platen in de kast bij me. Stof te vangen. Nu download je gratis je nummertjes en kan je ze via je HD gelijk gaan inmixen. Ik mis daar zo dat gevoel van je hand bij de plaat. Het meegooien en afremmen handmatig. Vind dat zelfs al kut met die CD's. Ja die pioneer is redelijk. maar het echte gevoel dat je met draaitafels heb heb je daar ook niet bij. Een draaitafel wordt echt een verlengstuk van je, bijna een instrument. Nu is het meer virtual DJ. Zit ik trouwens ook gewoon mee te spelen hoor.

      Zal verder niet meer zo off je topic gaan. Anders hebben we het dalijk alleen nog maar over draaien.

      Comment


        Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

        Een lekkere dikke joint mag gedraaid worden hoor.

        Comment


          Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

          Oorspronkelijk geplaatst door Ronson View Post
          Tis nu allemaal veel makkelijker. Of je betere dj's hiervan krijgt betwijfel ik echt. Tegenwoordig pitch je met de pc en niet meer op gehoor en ritme gevoel. Ik draaide hoofdzakelijk met Vinyl, er staat voor duizenden euro aan platen in de kast bij me. Stof te vangen. Nu download je gratis je nummertjes en kan je ze via je HD gelijk gaan inmixen. Ik mis daar zo dat gevoel van je hand bij de plaat. Het meegooien en afremmen handmatig. Vind dat zelfs al kut met die CD's. Ja die pioneer is redelijk. maar het echte gevoel dat je met draaitafels heb heb je daar ook niet bij. Een draaitafel wordt echt een verlengstuk van je, bijna een instrument. Nu is het meer virtual DJ. Zit ik trouwens ook gewoon mee te spelen hoor.

          Zal verder niet meer zo off je topic gaan. Anders hebben we het dalijk alleen nog maar over draaien.
          Veel gratis te downloaden nummers hebben slechtere kwaliteit. Maar je hebt ook sites kun je nummers naar kleine betaling in goede kwaliteit kopen bij de producent.
          Vinyl platen zijn inderdaad duur. vriend van me heeft ook zoon hele dure gevulde kast, Noisekick - terreur boven alles single... 65 euro ziek.

          we zitten toch ook op jointjeDRAAIEN.nl?

          In my old room.. R.I.P. draaitafels *the guy is not me*
          548343_452006021512906_1557260106_n.jpg665485_454071114639730_1665754012_o.jpg

          Maar inderdaad. Hoe staan de dames?
          If life keeps putting you down, You better stay high

          Comment


            Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

            Nou schim je hebt tenminste wel die pioneer cd spelers. Die zijn wel erg top. Die mengtafel kost een klein vermogen maar wat een vette bak is het nog steeds. Mooie spullen. Oops Ga ik alweer off topic

            Comment


              Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

              Mooi spul Schimmy! Morgen weer foto update, kunnen we het weer over planten hebben

              Nee hoor, boeit me niks....

              Greetz
              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

              Comment


                Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                Op de beloofde update moeten jullie nog even wachten tot ongeveer half 4 vannacht, als ik terug ben van werk...
                Zal wel niet direct een reactie krijgen, haha

                greetz
                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                Comment


                  Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                  Tssk... was niet de afspraak he
                  Wij allemaal netjes proberen on topic te blijven en dan post je geen materiaal
                  If life keeps putting you down, You better stay high

                  Comment


                    Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                    Komt "straks" wel, verwacht wel direct een reactie van je Schimmy!
                    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                    Comment


                      Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                      het is half 4.....
                      If life keeps putting you down, You better stay high

                      Comment


                        Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                        He hallo allemaal!

                        Zo, nu eindelijk de update van dag 7 op 12/12.

                        Wordt al lekker vol!

                        Wil ook volledig bio de run afmaken! De dames doen het tot nu toe zo goed op bio!!

                        Maar welk merk en welke artikelen ben ik nodig?? Advies is gewenst!!
                        Zal iets als bloeistimulator en topboost nodig zijn lijkt me, of nog meer??

                        Biobizz of welk merk??


                        En een plant heeft wat gaatjes in het blad (foto 6), iemand idee wat dit is?? Heb namelijk gelukkig nog geen beestjes ontdekt...

                        Thanks & fijne zondag allemaal!!

                        Foto's
                        Attached Files
                        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                        Comment


                          Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                          Mmm Bio is toch zonder voeding? :O
                          mooie bebladerde planten.. zien er goed uit..

                          En ik heb er weinig verstand van.. maar een google deed mij naar Dit topic verwijzen waarin Belladonna de Wantsen als daders aanwijst
                          lijkt wel een beetje op wat jij hebt volgens mij.
                          Wantsen zuigen aan diverse niet volgroeide plantendelen. In de bladeren ontstaan talrijke gaatjes, de bloemen groeien niet of raken misvormd.
                          Bron:http:http://www.zonderisgezonder.be/openb...jabloon-bijen/

                          Wants in groenten Donkere kleine prikplekken of gaatjes op bladeren en jonge vruchten. Bladeren vertonen misvormingen en groeien vaak niet verder uit.



                          Deze schade wordt veroorzaakt door stekend-zuigende insecten: wantsen. Typisch voor deze parasiet is het driehoekig schildje tussen de vleugels. Bij het aansteken van het blad wordt giftig speeksel in het blad gespoten waardoor de plantencellen gedood worden. Hierdoor ontstaan de typische groeimisvormingen met bruin omzoomde gaatjes.
                          Er zijn diverse soorten. De gewone groene wants (6 mm) en de behaarde wants (6 mm) zijn twee gekende soorten die vrij veel schade kunnen aanrichten.

                          Bronhttp://www.bayergarden.be/scgardenbl...av=MSIN-5ASD9T
                          If life keeps putting you down, You better stay high

                          Comment


                            Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                            Goedemorgen Schimmy!

                            Nee dat is het ook niet, net ff gekeken.

                            Zag net dat een tweede plant het ook op 2 bladeren heeft.

                            Geen idee wat, zit al even hier en elders te zoeken. ..

                            Iemand een idee?

                            nu maar eens ff slapen na een hele nacht werken.... Net dikke kerstboom gerookt

                            Greetz
                            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                            Comment


                              Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                              ik vermoed trips schade ..

                              voor de rest kan ik enkel melden dat ze er netjes uitzien

                              bio pouwns

                              groetjes
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                              Comment


                                Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                                Looking good hier zelfs al zijn het zonnige foto's volgens mij zijn ze donker groen Succes met uitvogelen wat de gaatjes veroorzaakt!
                                Baco's paarse ronde = done

                                Baco's eerste keer binnen =
                                done

                                Comment

                                Bezig...
                                X