Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1
Bedankt mannen!
@ Krasi: Ja idd, maar wanneer te stoppen, vind dat lastig....
Ze doen er volgens Kera 8 tot 9 weken over, maar vanaf wanneer moet ik dan tellen? Vanaf 12/12, vanaf voorbloei of vanaf echte bloei??? Ik wil ook graag de laatste 2 weken enkel kraanwater geven namelijk....
@ Ronson, Thanks mate, zal dan idd wel groene vingers hebben.... Verder doe ik ook maar wat hoor!
@ Schimmige: Heerlijk om tussen de dames te kunnen zitten! Betrap mezelf erop dat ik soms 10 minuten ademloos de dames sta aan te gapen terwijl ik in het hok zit, haha... De beleving is veel puurder zo!
Ik tel vanaf de echte zichtbare bloei.
Ik spoel ook de laatste 2 weken.
Hoe je weet wanneer. Trichome bekijken.
Als alles milky is en al wat amber ertussen dan begin ik met
spoelen. Dus eigenlijk kijk ik niet naar wat de zaadbank opgeeft.
Ps. Ze staan er mooi bij makker.
Mooie planten en lekker wit.
Kera seeds heeft een mooie Widowkruising.
Jammer dat de haartjes niet donker bruin worden
Hier aan kun je zien dat het om een kruising gaat.
Alsmede het volume waar in de plant zich ontwikkeld.
Mja maar die 10 minuten kan soms ook zo weer een halfuur zijn
@MWay: zijn er nog originele planten dan? dacht dat zowat alles tegenwoordig wel gekruist is.
En ze kunnen tijdens het drogen ook nog veel verkleuren denk ik.
If life keeps putting you down, You better stay high
@ Krasi: Ja idd, maar wanneer te stoppen, vind dat lastig....
Ze doen er volgens Kera 8 tot 9 weken over, maar vanaf wanneer moet ik dan tellen? Vanaf 12/12, vanaf voorbloei of vanaf echte bloei??? Ik wil ook graag de laatste 2 weken enkel kraanwater geven namelijk....
@ Ronson, Thanks mate, zal dan idd wel groene vingers hebben.... Verder doe ik ook maar wat hoor!
@ Schimmige: Heerlijk om tussen de dames te kunnen zitten! Betrap mezelf erop dat ik soms 10 minuten ademloos de dames sta aan te gapen terwijl ik in het hok zit, haha... De beleving is veel puurder zo!
Comment