Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1
Ja idd Mway & Ronson; zijn maar lelijke planten vergeleken met uit zaad... Maar ging mij meer om het maken van stekken onder de knie te krijgen; dit is goed gelukt zoals jullie zien! Vond ze weggooien zonde; vandaar dat ze nu al op 12/12 staan. Altijd fijn om tussen de oogsten door ook wat te roken te krijgen
He Cannarebel!
Leuk dat je ook weer ff kwam kijken! Thanks man, ben er zelf ook erg happy mee; zeker wetende dat dit me eerste ronde ooit is. Beloofd hopelijk nog vele mooie rondes!
Ja de herfst is goed begonnen bij sommige dames... maar dat mag ook met nog maximaal 14 dagen te gaan
Na de kerst weer verse foto's!
Voor nu: allemaal een gezellige kerst, met wat slaan we ons er wel doorheen
lokes ,
nette ronde hoor
ivm tmf , zolang dat dat niet in je top zit , dan kan het geen kwaad
ik had jaartje geleden een plant die aan de linker kant knal geel was en aan de rechter kant van de stam mooi groen !!
nadeel was wel de toppen aan de linker kant waren dus ook geel , deze plant heb ik toen weggegooid , paar mensen op jd hebben toen die plant en paar toppen int egt gezien
groetjes en knal maar lkkr verder
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Virus zit dan al in de plant en de plant zal deze gaan bevechten.
Als de plant op zijn einde loopt zal het virus zich wel makkelijk in de top kunnen nestelen dan zal namelijk de weerstand van de plant ook minder worden door het afsterven.Je bent er bijna dus zal me niet te veel zorgen maken en het oppakken als een leermoment.
Thanks Mway: Ja leer hier zeker veel van... Nooit bij stil gestaan dat tabaksvingers zulke gevolgen konden hebben. Ik ben er idd gelukkig bijna, hopelijk geen last minute schade aan de toppen!!
Comment