Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

    Ja ik zie alleen maar hele lekkere toppen die bijna klaar zijn. Als je meerdere planten heb staan heb je altijd planten die eerder gaar zijn dan de andere.

    Deze waar je nog veel clear heb zal ik nog ffies laten gaan die andere die goed zijn zal je kunnen oogsten als je niet wil dat ze te ver doorschieten.

    Ik neem meestal gewoon een gemiddelde van de 5 die ik heb. Dan moeten sommige iets langer dan normaal en andere zijn net aan. Als je er gewoon bij kan en je hebt een apart droog hok kan je gewoon oogsten.

    Zijn ze al goed gespoeld?. Verder zien de toppen zelf er erg goed uit.

    Comment


      Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

      Zou op zijn minst die aangetatse toppen er uitknjppen en bij constatering bij andere planten toch te overwegen om ze om te hakken.
      Mijn mening.
      Iemand anders een idee?

      Comment


        Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

        Ja zat ook aan zo'n oplossing te denken. .. Maar wellicht dat pro's als Berry, QnQ, Krasi etc. etc. een idee hebben!???

        Eventueel heb ik meer foto's mocht dat nodig zijn...

        Thanks!!!

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Ja zat ook aan zo'n oplossing te denken. .. Maar wellicht dat pro's als Berry, QnQ, Krasi etc. etc. een idee hebben!???

        zit zelf op eens aan verbranding door de lamp te denken deze planten stonden aan de zijkant precies onder de wing die laag hang...

        wie oh wie?

        Eventueel heb ik meer foto's mocht dat nodig zijn...

        Thanks!!!
        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

        Comment


          Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

          Ik zou niet weten wat tmv hiermee te maken heeft. Wist sws niet dat tmv toppen kon aantasten.

          Het ziet eruit alsof het bladgroen wegtrekt. Ik dacht meteen aan verbranding. En je zegt t al, daar was het warm. Ze zijn niet helemaal verbrand maar meer aangeschroeid. Is ook te zien aan de pistels.

          Echter wel gekke plekken voor verbranding, misschien komt dat door hotspots.

          Voor de zekerheid zou ik er een klein stukje gele top uithalen em goed bekijken onder de microscoop. Dan kun je bepalen of het verbranding,schimmel of iets anders is.

          Comment


            Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

            Al zou je TMV hebben, wat ik niet denk aan de hand van de laatste berichten en foto's (ik lees niet alles; geen tijd voor), dan is TMV geen reden voor wegknippen o.i.d. Het is geen schimmel of rot!
            Dat zit in de plant en heeft geen enkel effect op het roken van het eindproduct, dat is completely safe.

            Comment


              Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

              Hey plantos lijkt veel op wat ik ook twee keer heb gehad Zijn ze niet opnieuw in de bloei geschoten overrijp Ziet zeker niet uit als toprot of verbranding .Ik had toen ook 2 a 3 planten waar weer bloei in kwam en kreeg weer witte vratjes boven op de top.En hoeveel hebben dat bij jouw. Groetjes gizmo ps hoe zijn die kera seeds ik wil me of de cheese of white widow zaden daarvan halen

              Comment


                Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                Voelen die verkleurde calyxen nog steeds hard aan?
                In dat geval zou ik me ook weinig zorgen maken.
                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                Comment


                  Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                  @ Cookaap; Heb een stuk van die witte puiten onder de microscoop gehad en ziet er wit uit, als witte tricho's. .. zal proberen het op foto te krijgen vanavond.... Update volgt dus nog!

                  @ Vale; bedankt voor het meedenken. Fijn dat je schimmel of rot uitsluit! Maar hoe ben je hier zo zeker van? Niet v dat ik as je conclusie twijfel, maar als ik ook weet waarom niet dan kan ik het de volgende keer ook zelf uitsluiten... Alvast bedankt Vale!

                  @ Gizmo: Zou ook een soort 2e bloei kunnen zijn, ziet er in eerste instantie ook wel net zo uit; net een top die zich ontwikkeld.
                  Alleen de kleur er omheen is wat afwijkend. ....

                  Iemand anders nog een idee of verklaring?!???????

                  Ben over de Kera Seeds White Widow zeer te spreken....

                  Ook over de Burmese Kush van Kera, die nu bij mij aan het voorgroeien zijn tot nu toe geen klachten.

                  Vanaf zaad kweken heeft zeker een ++ ten opzichte van stekken!! Minder kans op problemen met ziektes enzo (die je bij stekken vaak cadeau krijgt....), en sterkere planten (uit zaad) door dun diepe penwortel, bij stekken krijg je ander wortelgestel, meer de breedte in.

                  @ Gamm: Ja ze zijn nog net zo hard als de andere toppen... Thanks, jou woorden stellen me wat gerust.

                  Tips, verklaringen, suggesties, raad & daad het blijft allemaal welkom dames en heren! !

                  Grtz!
                  Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                  Comment


                    Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                    Ik denk echt dat het pure lichte verschroeiing is. Als ik het in moet schatten hangt je lamp ook recht boven de aangetaste toppen?
                    Het is wel heel toevallig dat de buitenste toppen er nog mooi uit zien. Heb het eerder gezien toen aan het einde van de bloei 3,5 dag geen water was gegeven toen was het wel wat extremer hoor.
                    Kan het geen uitdroging zijn door de warme plekken onder de lamp?

                    Mijn raad lekker laten staan zolang het niet uitbreid en anders lekker die toppen vast oogsten. En misschien de lamp paar cm omhoog
                    mja trichomen he tog wel lekker tegen amber aan

                    suc6 kerel

                    Comment


                      bladeren. Op een top kan dit niet voorkomen.

                      Comment


                        Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                        El Planto,

                        Maak dr wat van in t nieuwe jaar....tis je gegund maatjewiet stoned smiley.jpg!!!

                        Hippie with wishesWIET SMILY WAVE.gif!!!
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

                        Comment


                          Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                          Thanks Hipp, @@p & psy! Ga op de kweek vanavond verder in.... thanks!!

                          Wil bij deze al mijn volgertzzz een heeeeeeel gelukkig, gezond happy & wappy 2014 toewensen!!

                          Hoop dat in 2014 jullie tentjes, tuintjes, hokjes, guerillakweekjes en keldertjes mogen uitpuilen van de eerste klas thc bommen!! We ♡ !!!

                          Good luck 2 you all!!

                          Bedankt voor het trouw volgen van me verslag, en alle goede raad!

                          Hoop jullie allemaal weer bij me nieuwe kweekverslagen aan te treffen! Je bent welkom!!

                          Grtz el Plantos
                          Last edited by El Plantos; 1 January 2014, 12:47.
                          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                          Comment


                            Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                            2014 begint gelijk met goed nieuws; sommige dames zijn volledig milky! !

                            Dus, , knippen maar.....

                            Plantos is wat druk de komende dagen

                            Foto's van voor en na de slacht volgen...

                            Grtz!
                            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                            Comment


                              Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                              toprot.JPG

                              Hoe herken ik toprot :

                              Blaadjes die vanuit de top geel worden.
                              Check de pijltjes.
                              Geel blad komt uit de top, het uiteinde is nog groen.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                                Zal die toppen eens goed openbuigen straks om eens extra goed te checken QnQ. Gelukkig zit het maar op 3 van me planten. .. Bedankt voor het meedenken! !

                                Grtz!
                                Last edited by El Plantos; 1 January 2014, 20:58.
                                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X