Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

    @ RollUp: Ben ook erg benieuwd, hoop niet dat ze te nat staan nu, anders wordt het overpotten en in laten drogen a.s. vrijdag...

    @ MWay: We gaan het zien... Hopelijk is dit een goed systeem voor jonge meiden.... Dan wordt dit systeem bewaard voor volgende ronde wanneer ik paar dagen weg moet en ze voor de Bluemats nog te klein zijn.

    @ Mafferd: Ik hou jullie op de hoogte, volgende foto update is a.s. vrijdag al.

    Fijne avond allemaal, ik ga Parijs weer ff onveilig maken met iets van 12 meter

    Groetjes
    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

    Comment


      Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

      Met iets van 12 meter.... Opschepper!

      Met de vlam in de pijp, la la la!
      Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

      Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

      Comment


        Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

        Veel plezier el plantos! Werk ze maar lkkere, je dames doen het werk thuis wel
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

        Comment


          Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

          Ik had ze meegenomen de cabine in.. plek zat achter de stoel
          If life keeps putting you down, You better stay high

          Comment


            Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

            Oi, nog een truukert. Heb ik ook jaren gedaan. Wel 's Nachts, en alleen binnenland.
            Maarre..plantjes kunnen nooit te klein zijn voor Blumats, de potten wel.
            Als je meteen in grote potten zaait, kun je daar prima die blumats in duwen, die kijken alleen of de grond droog wordt, of er een plant in staat maakt niet uit.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

              @ RollUp: Kan hem niet kleiner maken...

              @ Nik: Hopelijk doen de dames goed hun best en groeien braaf verder....

              @ Den Schimmige: achter mijn stoel zitten mensen, die trappen ze dan stuk.... Beetje zonde, en komt ook wat vreemd over, een touringcarchauffeur met een zooi wietplanten in zijn bus...

              @ QnQ, niet op vrachtwagen maar touringcar. Zal volgende ronde ze direct in de definitieve pot plaatsen met de Bluemats, dat is dus mijn indoor onervarenheid. Ik leer veel hier op JD, super forum, en men is erg behulpzaam. Zit ook nog op een ander (klein) forum waar men al net zo behulpzaam is. Mag die naam zeker niet noemen???? Dat forum kan wel wat extra members gebruiken namelijk...

              Have a good day everybody!!

              Los groetos, el Plantos
              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

              Comment


                Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                Oops dit topic was me ff ontgaan. Schuif me krukje ook ff erbij El Plantos, anders ga ik wel ff bij Nik op schoot zitten.

                Dat is een leuk vol tentje zo, val wel laat binnen. Maar wat ik nu in de gauwigheid heb gezien staat er goed bij.

                Comment


                  Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                  Beter laat dan niet Ronson.... Je bent meer dan welkom, plaats zat... De bitterballen zitten al in het vet en het bier staat koud!

                  Leuk dat je komt kijken!

                  Groetjes El Plantos!
                  Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                  Comment


                    Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                    Zien er goed uit kerel en ben ook erg benieuwd hoe je water systeem werkt....

                    Succes met de bloei straks!

                    Comment


                      Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                      Even snel doorgelezen maar ziet er uit als een goeie start Leuk systeem uit bedacht ook maar kan je echt aanraden zo'n bluemat setje aan te schaffen en het is precies zoals qnq zegt. Het houdt het waterniveau op peil en de plant drinkt enkel wat hij nodig is je hebt nooit een over verbruik van je water ben net 3 dagen weg geweest en in mijn 6 liter vat zat nog een klein beetje water denk half litertje dus kwam precies uit

                      Succes met je eerste ronde en val zo nu en dan even bij je binnen.
                      Baco's paarse ronde = done

                      Baco's eerste keer binnen =
                      done

                      Comment


                        Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                        @ CannaRebel: Leuk dat je ook ff komt kijken pak een stoel, bier staat koud! Schroom niet advies of kritiek te geven, ben nog een beginner, kan en wil nog veel leren...

                        Ben zelf ook erg benieuwd, het werkt wel, dat heb ik al gezien. Zag het niveau in de flesjes langzaam dalen namelijk. Hopelijk werkt het niet te goed; met natte voeten en wortelrot tot gevolg.

                        @ Bacos: Thanks, je kunt niet vaak genoeg binnen vallen! Zal wat lekkers te roken klaar leggen voor alle volgers Bluemat set ligt hier al klaar, op advies van Berry ga ik ze pas vanaf de volgende pot gebruiken. Als ik er dan handig mee om kan gaan worden ze de volgende ronde eerder ingezet.
                        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                        Comment


                          Attached Files
                          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                          Comment


                            Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                            Staat er groen genoeg bij, dus voeding lijkt me nu nog niet nodig. Als ik het woord bacto lees heb je die al gegeven om je bodem leven extra leven in te blazen. Dan gaat je bodem leven meer voeding aanmaken.

                            Wat je potten betreft, is dit de laatste keer dat je gaat overpotten?. Ik probeer zo snel mogelijk over te poten naar de potten waarin ze uit eindelijk ook het loodje gaan leggen. Ik heb mijn plantjes al na 3-4 dagen overgepot naar de grote jongens zeg maar.

                            Ik vind je plantjes idd erg laag. dus de internodes zitten erg dicht op mekaar. Ik zie ook dat je lamp erg laag hangt. Misschien moet je die lamp ietsje hoger zetten zodat ze weer een beetje naar het licht gaan strekken.

                            Verder zie ik geen tekorten of niets, hoop dat je hier iets mee kan.

                            Gr. Ronson

                            Comment


                              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                              Comment


                                Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                                Je hebt toch een 600 watt.Ik zeg knallen en op 60 cm en na een dag op 50.
                                Mits de temp dit toelaat.
                                Zo doe ik het,veel lumen willen we.

                                Comment

                                Bezig...
                                X