Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

    Thanks voor de tip CannaRebel! De plantjes komen er vanavond nog in... Ben nu aan het werk.

    @ MWay: veilig vind ik erg belangrijk, wil rustig kunnen slapen.... Daarom ook zo veel mogelijk stroom buiten het hok!

    Groetjes
    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

    Comment


      Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

      Ghehe...goed gezien Rebel.

      Heb je dat nylondraad waar je je filter mee hebt opgehangen goed gezekerd Plantos?
      Met dat nylon 'lopen' de knopen er wel eens uit, en als dat filter naar beneden stort heb je een slagveld.
      Ik gebruikte in m'n hok vaak (fiets)snelbinders, of van die kleine spanbandjes.
      Heb je al een paar uur getest met alles aan en deur dicht ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

        Lekker aan het klussen geweest vandaag zie ik Plantos. Ziet er gelikt uit

        Comment


          Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

          Als je over het geluid zit.. waarom koop je niet een paar van die grote post elastieken om je buisventilator op te hangen?
          If life keeps putting you down, You better stay high

          Comment


            Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

            Ja ik weet welke matten je bedoeld ik ben aant studeren voor evenementen organisatie.. krijg je ook met dat soort dingen te maken :p
            En met de lamp kan geen kwaad. wat ik ervan gelezen heb is dat in de bloei lampen spectrum ook het blauwe en wit achtige zat.

            Je kunt wel een plant laten groeien onder een bloeilamp maar geen plant laten bloeien onder groeilamp.
            QnQ kom er maar in ter confirmatie of bijdraaien
            If life keeps putting you down, You better stay high

            Comment


              Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

              Onder HPS kun zo ie zo groeien,hoe dat met tl zit weet ik niet.
              Ben wel benieuwd naar het antwoord.Iemand?

              Comment


                Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                Je kan zelfs afbloeien onder een groeilamp, alleen zal de opbrengst minder zijn door het ontbreken van rood spectrum in het licht.
                Op de foto`s is het echter redelijk geel, zit de bloeilamp er al niet in, groeilicht is meestal witter.
                Je hokkie zal idd zonder toppen/fimmen wel vol komen.
                Wat betreft de buisventilator, ik heb gehoord dat Ruck ook echt ruk is, S-Vent schijnt beter en stiller te zijn.

                Comment


                  Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                  Thanks voor de reacties mannen! Dat wordt weer erg gewaardeerd!!

                  Op de foto's waar je maar een paar planten ziet (6 stuks), dat is me voorgroeihok. Daar zit de originele groeilamp van T-Neon in. Fijn te weten dat ik "moeke" dus gewoon straks onder een bloeilamp kan zetten naast de autoflowers die dan gaan bloeien met de klok nog altijd op 18/6. Fijn me vermoeden even bevestigd te hebben gekregen, Krasi & Schimmige!!

                  Dan wordt er hier maar deze ronde niet getopt of gefimd. Bewaren we dat voor de andere keer, vrees eerder dat het knakken wordt. Moet er een netje boven voor mijn sog?

                  Blij dat ik juist die S-vent klaar heb liggen! Maar nu is het in de schaduw op pothoogte ongeveer 26 ~ 27 graden, dus nog niet nodig. Vrees straks met de 600 Watt er in wel.

                  Fijne zondag allen!

                  Groetjes El Plantos!

                  Edit:

                  Plantjes zijn aan de Spa Blauw met bacto en de wortelstimulator (van op de foto).
                  Last edited by El Plantos; 20 October 2013, 09:58. Reden: aanvulling
                  Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                  Comment


                    Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                    Netjes plantos. Gezien je oppervlakte en het aantal planten die nu in je hokje staan zal ik idd niet gaan toppen. Gaan ze breedte in. Als je zo dicht op elkaar staat gaan ze mekaar overwoekeren. Wil je niet denk ik. Je bent nu een soort sea of green (SOG) methode aan het doen. Althans daar lijkt het mij nu erg op. Met die methode zet je zoveel mogelijk plantjes onder een vierkante meter en zal je ook niet gaan toppen om ze de hoogte in te laten gaan en niet in de breedte. Verder mooi hoor, jij trouwens ook zo'n zondag toegewenst.

                    Comment


                      Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                      Maar het is zo fijn afgeRuckt te worden : /

                      en ja eromheen binden zou goed kunnen werken handoek eromheen wikkelen werkt al
                      Heb het zelf in met handoek en stuk gordijn (is dikker) ingewikkeld. en nog wat meer random schuim blokken er omheen geduwd.. Moet zeggen dat ik er weinig last van heb.
                      Op de kamer zelf hoor je hem wel maar als je op de gang staat met deur open is het geluid vrijwel niet te horen.
                      Afzuiging change.jpg
                      If life keeps putting you down, You better stay high

                      Comment


                        Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                        Aaa de spreader goed. de plantos gaan lekker.
                        Knalle maar el.
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                        sigpic

                        Comment


                          Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                          @ Ronson: Thanks man!! Ja is idd s.o.g. methode, was niet de planning maar de kiekkracht van het Kera zaad was toch groter dan gedacht waardoor ik nu meer planten heb dan eigenlijk de bedoeling was... Topzaad dus Wil ze i.d.d. de hoogte in hebben ipv breedte, worden ze te hoog dan wordt het LST, buigen of knakken.

                          @ Schimmige: Zal ook eens met oude kleding en ander overbodig textiel aan de gang, wil niet dat er straks visite zit hier en dat die zeggen: "wat is dat gezoem boven?"

                          @ Berry R. : Thanks man, maar tot stand gekomen door tips van die harde JD kern, waaronder jij.... Dus ik zeg: Thanks Berry!!

                          Greetz

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Net i.v.m. een zaadruil me voorraad ff uit de koeling getrokken.... Keuze genoeg voor de volgende ronde!
                          Attached Files
                          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                          Comment


                            Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                            Dat ziet er netjes uit. goed gelabeld ook

                            en hoe heb je je uitblaas? heb je die open liggen of ook een demper?
                            ik weet dat je bij de gamma van die speciale rondjes kunt halen die je in de slang kunt duwen om de uitblaas te dempen.
                            of als je van knutselen houd maak er zelf een :p

                            1274647_594994990547341_1218534789_o.jpg

                            Had beter gekunnen kwa dat noppen schuim maar had niet meer huidig is hij wel wat gevulder met ander dempend matriaal
                            If life keeps putting you down, You better stay high

                            Comment


                              Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                              Labels zaten er al op

                              Inblaas via zelfgemaakte labyrinthen.

                              Uiblaas door stille Sonoconnect slang.
                              Naar bak voor raam.
                              Daar zit een flens waar ik slang op heb vastgemaakt met een slangklem.
                              Straatkant zwart geverft, 2 lagen van een soort speakerdoek over het gat.
                              Het rolgordijn er voor met onderaan wat ruimte voor de luchtstroom...
                              Raam zelf staat vastgezet op kier van circa 7 cm.

                              Met de afzuiger op 80% hoor ik buiten niks door de stille softbox


                              Check als je meer wilt weten anders even mijn bouwverslag...

                              Groetjes!
                              Attached Files
                              Last edited by El Plantos; 20 October 2013, 19:14. Reden: taalfoutje...
                              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                              Comment

                              Bezig...
                              X