Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

    Ja dat is idd een vreemde rakker als je een dame zo mag noemen, haha.

    Ze heeft gewoon een hoofdstam en vanuit de grond kwam deze uitschieter omhoog zetten. Idd breed en dun, weet jij LR2 of iemand wat ik hier van mag verwachten??

    Greetz
    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

    Comment


      Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

      ik heb ze zelf nog nooit gehad, maar in wietefras zijn buitentopic staat er een beschreven. Het is een soort siamese tak. De hoofdtop zal een rare vorm krijgen omdat in basis alles alleen vanuit de hoofstam groeit. Het is even afwachten hoe dat uit zal pakken!
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

        Ha, jij hebt ook flatstem. In mijn verslag staat er inderdaad ook eentje: Linkje naar bericht met foto's (al was de "kroon" daar al een beetje stuk gegaan)

        Heb verder geen vergelijk, omdat de andere plant een mannetje was. Oogst bestond bovendien ook voor een groot deel uit zaadjes (400 stuks), omdat ik te laat door had dat die andere een mannetje was

        De toppen zonder zaad waren wel prima te roken verder.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

          Planten staan er goed bij Maatje. Ik zie Aptus producten. Goede keus. Prijzig maar echt goed spul. Ga je plezier van hebben. Ben trouwens enorm druk de laatste dagen dus ben wat stiller dan normaal. Het is hier vaak rennen of stilstaan ben vooral aan het rennen de laatste dagen.

          Comment


            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

            Comment


              Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

              Ja, de toppen (zonder zaden erin) zijn prima te roken. Bij mij deed die plant het verder ook prima.

              Die zaden heb ik afgelopen zomer geoogst. Weet eerlijk gezegd nog niet of ik daar wat mee kan. Het zou kunnen dat die "man" een herma was, want ik dacht eerst dat het een vrouwtje was. Dat zou dan wellicht slecht voor het nageslacht zijn ook?

              De planten kwamen van autoflower zaadjes die ik van van LR2 had gekregen. Dus wellicht zijn de resulterende planten (nageslacht van twee autoflowers) nu ook weer autoflowers.

              Heb me eerlijk gezegd niet genoeg verdiept in de materie. Lees ook zoveel tegenstrijdige antwoorden op dat soort vragen. Ga er wel gewoon een stel van zetten. Dan zie ik het vanzelf wel

              Ben wel benieuwd hoe jouw flatstem eruit komt. Ga het zeker volgen.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                Ze zien er idd goed uit Plantos !! heb ook startbooster gebruikt , ben ik wel nog content van , alleen die geur is precies dat je op de boere buiten staat
                Keep em going Plantos !!! grtzzz

                Comment


                  Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                  Update time!!

                  @ Wietefras: Idd gewoon planten en goed op herma trekjes in de gaten houden...
                  Ja vind die flatstem ook wel spannend Erg benieuwd wat die gaat brengen. ..

                  @ Svenne: Dat stinken zal ik aan het begin van me volgende ronde wel merken, haha. Dat andere flesje is trouwens regulator, dat zorgt dat ze o.a. beter tegen hitte kunnen... Leek me wel handig voor de zomer.

                  Ook wat foto's van de flatstem gemaakt... zie bijlage. Zijn de foto's met de witte achtergrond.

                  Dag 1 groei was gemiddeld: 1 oktober*
                  12/12: dag 18
                  dagen voorbloei: 5 dagen, toen begon de echte bloei.
                  Echte bloei: dag 6

                  Was blij toen ik na 2 dagen vandaag de kast open deed; het beginnen al ieniemienie topjes te worden en ze beginnen naar wiet te ruiken!

                  Duiden die ietsjes verbrande bladpuntjes op te veel voeding??

                  Los ballos, el Plantos
                  Attached Files
                  Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                  Comment


                    Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                    Dat gaat goed daar Plantos, je zit iid tegen overvoeding aan. Geef ze eerst maar een paar keer water en dan weer een beetje voeding. Verder toppie weer man.

                    Comment


                      Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                      Dat is een flink gevuld veldje met mooie beginnende pruikjes erop!

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                        Netjes Lekker groen maar inderdaad zoals Ronson zegt, paar keer gecorrigeerd water geven om de ec omlaag te halen.
                        Zoiezo nooit verkeerd om naast je voeding ook zo nu en dan gecorrigeerd water te geven

                        En welke groei telling ga je nu aanhouden?
                        Die van 12/12 zetting of de geschatte *werkelijke* bloei
                        If life keeps putting you down, You better stay high

                        Comment


                          Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                          @ Ronson: Bedankt! Heb op jou/ jullie advies enkel water gegeven, blijkbaar zijn ze niet veel nodig of ik heb met de bacto, buffertabs en aarde al voldoende voeding aanwezig!??

                          @ Wietefras: ♡ volle veldjes & ♡ pruikjes!!! Thanks man!

                          @ Schimmige: Ja wat is wijsheid qua beginnen te tellen??? Uiteindelijk oordeelt toch de loep!

                          Ze hebben allen circa 0,8 liter water gehad, potten waren heel licht na eerdergisteren voor het laatst gevoed te zijn...

                          Ciao!
                          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                          Comment


                            Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                            Ik denk dat je met die buffertabs idd genoeg voeding heb. Die buffer tabs blijven 6 weken voeding meegeven. Daarna reguleren ze enkel de ph waardes.

                            Comment


                              Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                              Dat is dan wel chilly willy! Hoef ik ook niet zo veel te voeden...

                              Twee dagen water en dan weer iets (helft van huidige dosis) voeding, of langer water blijven geven?

                              Yooo!
                              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                              Comment


                                Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1

                                Vind de overvoeding wel mee vallen zie 1 blaadje met een klein puntje.
                                Maar zolang de planten mooi groen blijven enkel water geven.
                                Goed op het onderste blad blijven letten.
                                Zie je daar verkleuring voeding geven.
                                Groeten

                                Comment

                                Bezig...
                                X