Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Kera seeds: El Plantos indoor adventure part 1
Nou heb maar wat ingevuld in je poll. Ik kan al die soortjes niet persoonlijk dus heb de jackberry's maar ingevuld. Die stonden zo eenzaam alleen te wezen op je lijstje. Maar je volgende ronde is toch al bepaald.
Je hebt Die Q-Bubbles van QnQ toch gewonnen. Wij bij de Toto willen graag weten waar toe deze planten instaat zijn. Dus ik zeg volgende ronde lekker aan de Q's
Nou ja dat zou ik graag willen zien dan. Je moet doen wat je niet laten kan maat. Prettig weekend nog.
Wil die straks in me nieuwe project gaan zetten, maar daarvoor is nog even geduld nodig; denk ergens begin 2014!
Zo zit er nog meer vernieuwends aan te komen waar ik helaas nog niks over ga/ mag vertellen. Dit zal voor enige vernieuwing in de kweekwereld gaan zorgen..... 2 B continued!!
Zo zit er nog meer vernieuwends aan te komen waar ik helaas nog niks over ga/ mag vertellen. Dit zal voor enige vernieuwing in de kweekwereld gaan zorgen..... 2 B continued!!
Ha Contract breuk opgetreden!
je zegt dat je niks over gaat/mag vertellen maar je verklapt al wel dat het vernieuwend is in de kweekwereld. dan heb je er toch al iets over gezegd
If life keeps putting you down, You better stay high
Mooi mooi plantos. Lekker vol die tent van je.
Ivm bladeren weghalen. Als er bij mij boven het net
blad in de weg zit duw ik die naar beneden, na een tijd
vallen die vanzelf wel af als ze niet genoeg licht krijgen.
Alles onder het net haal ik weg met een uitzondering
van een fanleaf hier en daar als indicatie voor als ze wat tekort komen.
Comment