Bij deze wil ik een kweekverslag beginnen, ik ben van plan op zeer kleinschalig niveau te gaan kweken, iig binnen de legale limieten.
Ik heb mij vandaag voor het eerst in dit onderwerp verdiept en weet dan ook alleen wat ik in een aantal topics op dit forum gelezen heb.
Wat ik tot nu toe heb:
- 10 x White Widow zaad (gekregen van een kennis, die ze gekocht heeft bij de Laddrak bloemenhandel in Amsterdam voor 14 euro Is dat wat? Waarschijnlijk niet he.. )
Wat mijn plannen zijn:
Ik wil zelf een hok gaan maken om op zeer kleinschalig niveau te gaan kweken.
Ik wil het vervolgens heel erg simpel (en vooral goedkoop) houden.
Ik dacht aan zoiets:
- hok ter grootte van 70*70*100, amateuristisch getimmerd uit hout
- aan weerszijden een gat met een pcfan , een zuigend een blazend.
- Compleet afkitten, en vervolgens geheel afdekken met aluminium folie.
- Een tl buis ophangen en enkele spaarlampen aan de wanden bevestigen
- 1, 2 of 3 zaden planten in een kleine pot en deze verhoogd dicht onder de tl lamp
is dat een plan met kans van slagen? Waar moet ik verder nog rekening mee houden?
Ik heb mij vandaag voor het eerst in dit onderwerp verdiept en weet dan ook alleen wat ik in een aantal topics op dit forum gelezen heb.
Wat ik tot nu toe heb:
- 10 x White Widow zaad (gekregen van een kennis, die ze gekocht heeft bij de Laddrak bloemenhandel in Amsterdam voor 14 euro Is dat wat? Waarschijnlijk niet he.. )
Wat mijn plannen zijn:
Ik wil zelf een hok gaan maken om op zeer kleinschalig niveau te gaan kweken.
Ik wil het vervolgens heel erg simpel (en vooral goedkoop) houden.
Ik dacht aan zoiets:
- hok ter grootte van 70*70*100, amateuristisch getimmerd uit hout
- aan weerszijden een gat met een pcfan , een zuigend een blazend.
- Compleet afkitten, en vervolgens geheel afdekken met aluminium folie.
- Een tl buis ophangen en enkele spaarlampen aan de wanden bevestigen
- 1, 2 of 3 zaden planten in een kleine pot en deze verhoogd dicht onder de tl lamp
is dat een plan met kans van slagen? Waar moet ik verder nog rekening mee houden?
Comment