Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groeikastception 5x Chocolope Kush

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Groeikastception 5x Chocolope Kush

Hoi Alien knip alles wat dood is er uit.
    Bekijk dan wat je over hebt en knak er op los.

Comment

Inderdaad, ik wilde de laatste foto's even goed bekijken, maar na 20 seconden wachten of de foto wilde laden van postimg heb ik het maar opgegeven.
      Op die thumbs hier zie ik veel stengels denk ik, het lijkt wel bamboe.
      Een 250W lamp hou je ongeveer 30cm van de plantjes. OOK in het begin !
      Dan strekken ze niet zo en heb je al die problemen niet.

In die propagator begint het al. Nutteloze dingen zijn dat.
      Gooi dat ding weg, of haal de jonge plantjes eruit zo gauw ze 1mm boven de grond zijn en zet ze onder de goeie lamp.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

High Jandan en QnQ,

De reden dat ik ze via postimg heb geupload is omdat ik niet rechtstreeks wil uploaden naar deze website.
        *doet aluminium hoedje even op* Ik browse via tor en wil niet dat mijn ip-adres wordt achterhaald.
        Zeker niet aangezien de AIVD een aanbesteding van 17.1 miljoen hoeft gekregen om hun eigen prism softeware te maken/kopen.
        Het groeien van cannabis zo onschuldig als wij dat vinden is heel strafbaar als je al in contact met justitie bent geweest zoals mij, vandaar de combinatie van Tor en een buitenlandse hoster.

Ok de hoogste gestorven toppen zijn verwijderd. Ik heb met veel geduld en 3 uur tijd zoveel mogelijk van de takken geknakt waardoor alles weer verlicht kan worden. Ik heb de voorste deuren eruit gehaald waardoor er een extra ruimte van 10cm is ontstaan waar de takken heen leunen. Hierbij wat foto's:

, Allan
        Last edited by allan grey; 12 November 2013, 15:48. Reden: nieuwe ontwikkelingen

Comment

Het is uiteindelijk nog goed gekomen. Gisteren de toppen van de takken gehaald. Onderstaande foto's zijn natte toppen met knipafval in grammen:
          Totaal een yield van: 587 gram (nat)

1 top gepakt en die in de oven gedaan voor een uur laag op 50 graden om even te proefen. Smaak is redelijk maar minder als verwachting. Effecten: Coma achtige stoned.

Comment

wiet in de oven? logisch dat er geen smaak aan zit wiet hoor je niet te bakken maar rustig te drogen.
            Neem aan dat je het blad eraf geknipt heb of rook je dat ook op?

Comment

dus met wat geluk 120 gr droog !!

ivm deze run , mja der is blijkbaar wel heel wat verkeerd gegaan !!

mss volgende run , max 1 week voorgroei , daarna gelijk op 12/12 !!

voor de rest zou ik zeggen , geef het niet op en veel rookplezier

groetjes

mss ook opteren voor een indica soortje inplaats van een sativa dominant soortje !! ( ivm plaatsgebrek )
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door allan grey View Post
                ..Knip Knip...
                doet aluminium hoedje even op* Ik browse via tor en wil niet dat mijn ip-adres wordt achterhaald.
                Zeker niet aangezien de AIVD een aanbesteding van 17.1 miljoen hoeft gekregen om hun eigen prism softeware te maken/kopen.
                Allan
                sigpic

Comment

Bedankt voor de ervaring. Ze worden dus echt ontzettend groot... Ik ga ze de volgende ronde ook zetten ook chocolope maar van blimburn seeds dat word wat in een tent van 160 hoog😜

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Een tent van 1.60 hoog gaat denk ik hetzelfde resultaat als mij krijgen, pas daar mee op. Een gebruiker raadde mij SCROG(screen of green) aan, zoek daar eens wat van op. Mijn volgende groei gaat in ieder geval een SCROG zijn

Comment

Hoelang heb je ze voor gegroeid ? Die 65 dagen is de bloei tijd dit zijn geen autoflowers... Ik wou ze 1 weeke voor groeien 18/6 en dan over naar 12/12 ivm de hoogte maar een scrogg is zeker geen slecht idee succes de volgende keer

Peace✌️

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Bezig...
                      X