Re: Schimmig kweekje: 1st timer 4xPP
Oow je bedoelt die afdekzeiltjes die ze ook gebruiken om de luchtvochtigheid van de aarde hoger te houden? *in de pot rond de steel*
Had er al notitie van gemaakt maar moet het nog overwegen. voor nu worden de potten gelukkig al overschaduwd.
Na het helemaal zat te zijn met die clip fans (in originele staat) er maar een eigen draai aan gegeven.
Hierbij ik ze nu nu wel fatsoenlijk kan benutten.
Foto is een beetje raar vanwege het uittesten van nieuwe telefoon, anderzijds heeft het ook wel wat.
Waaier.jpg
Bij een plant blijven de bladeren onderaan slap hangen.
Normaal zou je zeggen water te kort maar daar had ik al naar gekeken.
Slappebladere.jpg
De dames zijn lekker aan het groeien, en heb laatste dagen nog geen klachten gehad.
Bij 2 planten kon ik gisteren al haartjes in de oksels ontdekken.
Hier alleen nog geen duidelijke foto kunnen maken.
Allemaal.jpg11fingerz.jpg20131013_034420.jpg
En nog wat aparte foto's.
Grey weed.jpg
cartoonyweedz.jpg
cartoonweed3.jpg
cartoonweed2.jpg
cartoonweed.jpg
Oow je bedoelt die afdekzeiltjes die ze ook gebruiken om de luchtvochtigheid van de aarde hoger te houden? *in de pot rond de steel*
Had er al notitie van gemaakt maar moet het nog overwegen. voor nu worden de potten gelukkig al overschaduwd.
Na het helemaal zat te zijn met die clip fans (in originele staat) er maar een eigen draai aan gegeven.
Hierbij ik ze nu nu wel fatsoenlijk kan benutten.
Foto is een beetje raar vanwege het uittesten van nieuwe telefoon, anderzijds heeft het ook wel wat.
Waaier.jpg
Bij een plant blijven de bladeren onderaan slap hangen.
Normaal zou je zeggen water te kort maar daar had ik al naar gekeken.
Slappebladere.jpg
De dames zijn lekker aan het groeien, en heb laatste dagen nog geen klachten gehad.
Bij 2 planten kon ik gisteren al haartjes in de oksels ontdekken.
Hier alleen nog geen duidelijke foto kunnen maken.
Allemaal.jpg11fingerz.jpg20131013_034420.jpg
En nog wat aparte foto's.
Grey weed.jpg
cartoonyweedz.jpg
cartoonweed3.jpg
cartoonweed2.jpg
cartoonweed.jpg
Comment