Re: Schimmig kweekje: 1st timer 4xPP
Omdat het niet altijd wiet geur en kweeklampschijn kan zijn hier ook de wat minder mooie kantjes.
Richellastam.jpgAnitastam.jpgAutoflowerstam.jpgJannekestamm.jpgTessastam.jpg
Nadat ik gister mijn lamp weer omhoog gedistantieerd had van de plantjes (60cm) dacht mijn autoflower ineens van... doe eens gek en groei 5/6 cm
Dit nou ook weer niet echt de bedoeling was want blaadjes rond de top hingen alweer naar beneden *te waaaarm*
Lamp weer opnieuw herstelt en ondanks dat ik bijna 2 weken in de bloei zit toch besloten haar de kop in te drukken.
Naja eerder afknippen dan.
Eerste poging tot fimmen... maar dang wat is dat fcking klein :p Na een mislukte poging maar getopt.
tenminste.. iets wat er op lijkt :p
soortvanmoetlijkenopeengetopteplant.jpg
en de dames al together.. hoewel de opstelling alweer verandert is.
20131018_230508.jpg
Temp.jpg
Merk net dat je die foto van wananbetopping niet kunt vergroten. : /
Moet nog eens fatsoenlijke instellingen voor me tel's camera instellen
Omdat het niet altijd wiet geur en kweeklampschijn kan zijn hier ook de wat minder mooie kantjes.
Richellastam.jpgAnitastam.jpgAutoflowerstam.jpgJannekestamm.jpgTessastam.jpg
Nadat ik gister mijn lamp weer omhoog gedistantieerd had van de plantjes (60cm) dacht mijn autoflower ineens van... doe eens gek en groei 5/6 cm
Dit nou ook weer niet echt de bedoeling was want blaadjes rond de top hingen alweer naar beneden *te waaaarm*
Lamp weer opnieuw herstelt en ondanks dat ik bijna 2 weken in de bloei zit toch besloten haar de kop in te drukken.
Naja eerder afknippen dan.
Eerste poging tot fimmen... maar dang wat is dat fcking klein :p Na een mislukte poging maar getopt.
tenminste.. iets wat er op lijkt :p
soortvanmoetlijkenopeengetopteplant.jpg
en de dames al together.. hoewel de opstelling alweer verandert is.
20131018_230508.jpg
Temp.jpg
Merk net dat je die foto van wananbetopping niet kunt vergroten. : /
Moet nog eens fatsoenlijke instellingen voor me tel's camera instellen
Comment