Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Aha toch je topic gevonden tis hier ook zo donker. Moet nog ff gaan bij lezen. Maar je bent lekker aan het klussen zie ik al. Mooie plantjes ook.
Zet er ff een klapstoeltje bij. Succes deze ronde Schim.
Het is me eindelijk gelukt een grote klunzen actie uit te halen.
Ik was iets aan het losmaken in mijn tent, mee dat het loskomt glipt het langs m'n handen heen.....
GOALLL!!! recht de AF in. Precies tussen de 2 hoofd toppen in. stametje gespleten en 1 tak bijna af.
Nu kan ik er wel om lachen maar toen was het even huilie huilie.
Gelijk kaarsje aangestoken... niet om te bidden natuurlijk maar om te kliederen. AFsielug3.jpgAFsielug2.jpgAFsielug.jpg
Au Au papa...
Gelijk EHBCO toegediend. en een extra knuffel nu hopen op spoedig herstel.
Ze zal nooit meer 100% kunnen functioneren.. maar ach je moet alles een keer meemaken
Verder heb ik nog uiterste verbazing betreft m'n Herma.
Heeft verder geen balletjes meer laten zien.
Maar wat mij verbaasd is dat ze ondanks de stress die ik haar aan heb gedaan..
(Kraanwater, hoeveelheid licht, kerstlampjes, takken afgebrand met kerstlampjes etc. etc.)
Dat ze toch nog zo fier overeind staat... en met groene steeltje (weinig paars)
zit te kijken of ze niet op een of andere manier geschikt zou kunnen zijn als knipafval.
Maar denk dat ik binnenkort al kapper ga spelen
Kwam ook nog een luchtpompje tegen die me wel handig leek voor de volgende handeling. Bubblebad.jpg
En bubbel lekkel mee, o lekkel bubbel
Nik Ja dat dacht ik ook haha :p
@Escar Ja jou manier van verslag deed me weer denken aan mijn new member intro. dus besloten weer meer deze richting in te slaan :p cook. grote valt best mee hoor. en 1tje staat op 2 verhogingen om met top hoogte gelijk te liggen met de rest
En het is niet moeilijk inderdaad een kwestie van ff doorhebben. het is echt kleurtje bij kleurtje zoeken en knopen :p *alhoewel dit niet doen met zwarte schakel draad haha* El Plantos Stond :p
@Chin niks om jaloers op te zijn kan jou ook lukken! be welcome back Ronson Also welcome to the darkside *we have cookies*
Mooie timing, ben op het moment jou Blue Berry verslag aan het doorspitten haha
Last edited by DenSchimmige; 19 April 2020, 21:49.
If life keeps putting you down, You better stay high
hahaha nou succes die hebben we helemaal vol gespamt die blue berrys. Je hebt echt een leuk en vermakelijk topicje hier opgezet Schim.
Hoe krijg je het ook weer voor me kaar he. Hahaha ik heb ook altijd van dat soort mazzeltjes als er weer iets wat naar beneden komt storten. Er staat altijd weer iets onder. Maar goed opgelost weer Schim. Die plantjes kunnen wel tegen een stootje. Ze gaan niet zomaar dood. En uh heb de koektrommel leeg gemaakt, tsjaa eh sorry. Kreeg een hongerklap van die Blue Berry's. Neem volgende keer wel weer een nieuwe pak mee.
The day after the earth stood stil maar weer eens bij mijn plantjes wezen kijken.
De PowerPlant Dames staan er mooi bij. ook vrij weinig last van gele/dode blaadjes.
De autoflower (met zijn gespleten persoonlijkheidje) ziet er ook nog goed uit. voor zovere nog weinig tekenen van *niemeerwilledoen*
Maar voordat we bij de plantjes gaan kijken eerst even het volgende afhandelen.
Closed.jpg
Sinds laatste update die ik had gegeven zijn er weer een aantal aanpassingen gemaakt aan m'n Multifunctioneel Kastje.
Het enige waar ik hem nog niet op heb kunnen testen is stank. (dus als iemand interesse heeft om in de kast te gaan zitten...)
De kast moest aan een paar punten voldoen.
-Geschikt om te drogen (liefst hangend maar liggend kan ook)
-Geschikt als Opslag
-Mogelijkheid om voor te groeien
-licht dicht
-luchtdicht zover haalbaar.
Boven de ruimte om liggend te drogen, hier zit ook de afzuiging. deze ruimte zou eventueel ook gebruikt kunnen worden om voor te kweken.
Beneden de ruimte waar een aantal takjes hangend zou kunnen drogen. dit de smaak uiteraard ten goede zou komen.
verder heb ik hier gaten geboord voor de aanvoer van lucht. hier een klein lelijk vlondertje overheen heb gemaakt om het laatste licht te breken.
Deze ruimte dient verder voor opslag.
Aaaals ik ooit iets fatsoenlijks en niet te duur bedacht krijg (het is maar voor 1 hoogstens 2 weekjes) dan kan de Boven ruimte benuttigd worden voor voorkweek.
Ken je dat gevoel, van wanneer je een heel bericht heb lopen typen en plaatjes aan het toevoegen bent..
en poef ineens heel je bericht kwijt bent?
*zucht*
Hier gaan we weer maar nu minder duf.
Afgelopen weekend weer een druk weekend gehad.
Vrijdags bezoek tot 0500, wakker blijven tot 0600 om nog wat foto's te maken zonder HPS.
geslapen tot 1000, hierna snel naar de winkel wat boodschappen doen terwijl het bezoek alweer aan de deur stond.
Heel de middag door tot s'avonds 2200 uur drukte.
Toen stond de auto voor om met een maat naar Venray (of al places to be) te gaan waar hij moest op een contest.
s'ochtends iets voor 0600 weer terug thuis dus kon weer wat foto's maken. ondertussen waren vrienden met wat extra aanhang ook alweer onderweg om te afteren.
s'middags kwam mijn broer weer langs alsmede een paar vrienden. om daarna de zondag af te sluiten met een wilde nacht.
Hierna op de bank in slaap gevallen
gelukkig precies op tijd wakker om de dames te voeden.
Dankzij m'n kat *die ik even dacht te pesten terwijl ze op bed lag te slapen* weer in slaap gevallen.
En nu zitten we hier inmiddels typend aan poging 2.
We zitten in week 6 na 12/12 zetting.
Deze week kan ik extra voeding geven alvorens week 7 en 8 over te gaan op afgezuurd water.
Ondanks dat mensen er praktisch gezien onder zitten hebben de meeste niet eens door wat voor plant er achter ze staat.
Misschien schenk ik hem wel aan de geheime inlichtingen dienst, kunnen ze goed gebruiken. Emotime.jpg
Herma gone emo
Om alvast het splijten te oefenen de herma eens aangevallen.
Helaas bood deze weerstand als een bekend klein gallisch dorpje...
beter eerst mijn speren slijpen alvorens weer de aanval in te zetten.
backz to ze ladiez
Listen very carefully i only say it ones...
alhoewel dat ook weer de 2e keer is dat ik het typ maar goed.
Zoals ik al had vermeld had ik foto's zonder HPS gemaakt.
Hierbij ook een beetje getest in hoeverre mijn camera scherp bleef met zoom.
Foto 1 is 1 dag voor de andere 2 foto's
Dit uitslovertje is bezig met een raket van een hoofdtop, als ik niet oplet dan heeft Houston echt een problem.
Helaas valt de sneeuwvorming hier wat tegen in vergelijking met de rest.
Op aanraden van Staff ben ik deze nu wat aan het spoelen met afgezuurd water met topbooster.
Dit om de EC waarde weer wat omlaag te brengen.
Had al wat zitten rommelen/zoeken of EC meten ook niet mogelijk was met een multimeter.
Maar denk dat ik toch maar beter een normale meter aanschaf.
gesuikerde toppen Schim, Die staan helemaal te glinsteren gewoon. Mooi alles in beeld gebracht ook. Je bent gewoon weer lekker aan het knallen in dat hokje van je.
Inmiddels is het alweer 15 November de tijd vliegt voorbij.
Nog zoveel te doen en zo weinig tijd.
ben ook al maanden bezig m'n appartement op te ruimen maar er lijkt geen einde aan te komen.
Ben je net bezig gaat de deurbel weer.
Vegen/stofzuigen/dweilen/vaat/afstoffen is dweilen met de kraan open, Heb ik het eindelijk een beetje fatsoenlijk is het weer weekend en word het weer een teringbende
Maar goed..... back to business
[Alweer dat kut kastje]
Na gisteren de laatste hand gelegd te hebben aan mijn amateuristische lichtbak voor in de kast denk ik betreft kweekhok en gebeuren nu onderhand wel klaar te zijn (hoop ik)
'' Toen zei God: "Laat er licht zijn." En toen was er licht''
Momenteel nog een aantal laatste testjes aan het doen en dan moet mijn droog hok ook gereed zijn om te gebruiken voor de eerste week/2 weken groei.
Nu zullen er vast mensen zijn die denken... Waarom doe je dat niet gewoon in je tent onder de HPS
Mijn reden hiervoor is dat ik het overkill vind om 10 zaailingen onder een 600W HPS te zetten.
Hierbij ze nog vrij weinig bladeren hebben dus een hoop stroom verloren gaat.
Daarbij komt ook nog dat de green power naar mijn gevoel ook meer naar het rode lichtspectrum neigt en voor de groei meer een blauw wit spectrum gewenst word.
(zal vast niet goed zijn maar ben nu eenmaal eigenwijs)
Le Plantos
De dames staan nu in de 6e week vanaf 12/12 zetting.
Naar eigen planning hebben ze nog iets meer als 2 weken te gaan voordat ze zich mogen gaan afdrogen.
2 weken waar ik alleen gecorrigeerd water ga geven en geen voeding.
ben benieuwd hoe dat het gaat uitpakken.
Als u links kijkt, ziet u rechts niks
Daarom handelen we het gewoon even rustig per kant af.
De linker helft van mijn tent. Janneke neigt naar rechts extremisme met al die witte kracht die ze aanmaakt.
Tessa is ook al lichtelijk aan het suikeren hopen dat dit wat zoeter word in de laatste 2 weken.
De rechter helft. Richella heeft ook nog steeds een paar mooie besuikerde toppen in ontwikkeling.
De autoflower heeft ook al een aantal leuke toppen in de maak, weet alleen nog niet hoe ik het met haar ga aanpakken.
Denk dat deze nog wel wat langer zou mogen staan dan de rest. weet ook niet of het een probleem zou zijn al zou ik deze nog met nieuwe plantjes op 18/6 zou zetten.
Aan de ene kant denk ik... niet goed... aan de andere kant... het is een autoflower gemaakt voor 18/6... moet niet uitmaken.
Maar al mocht ze nog langer staan is het weer verstandiger om bij deze nog wat langer voeding mee te geven.
Nadat het stammetje hier door midden gesplitst was had ik hem ter stevigheid wat vast gezet met ijzerdraadjes.
Bij controle een paar daagjes later merkte ik al een verdikking waarbij het ijzerdraad strak om het stammetje zat.
Daarom het onderste draadje maar los gehaald. bij poging dit bij de bovenste te doen merkte ik dat ik die beter wel kon laten zitten.
Inmiddels is het gezwel nog groter geworden. ophoping van voedingsstoffen dunkt mij??
It was a cold dark friday in november.
While walking down the streets i noticed it was absurdly quiet.
Most people kept inside their warm houses. Cant blame them with this weather, i must be like a mad man to be outside.
But there was something strange in the air... it felt like something big was going to happen.
I started to walk faster towards home, I just wanted to get home fast, hence i even started running the last part.
Totally out of breath i stepped inside my doorstep where i noticed some strange shining lights and music.
I went forward to discover what was happening inside my house.
While walking forward the music became louder and some voices started to sing...
Born to live Born to die Born to be crucified Give our souls and take our pride Bleeding for the harder styles Rising up from the seed Born to change history From the streets we unleash hell Feel the power of decibel
I found some seeds battle ready to unleash their green
Mmm schimmige. Die top ziet er uit als 1 van mijn toppen. I like.
Alweer dat kut kastje. Ziet er mooi uit. Ik ben ook weer met iets bezig. Meer daarover later.
Ga zo door kerel.
Comment