Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een Schimmige cultivatie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Schimmig kweekje: 1st timer 4xPP

Het gaat lekker in Schimmige's kweekpaleis!! Jou plantos staan er mooi bij met hun dikke toppen! Kwijl...

Goed weekend m8!

Greetz el Plantos
    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Lekker bezig weer Schimmige

Comment

Mooi, mooi, mooi echt top !!

Comment

Escar looks left.JPG
          Slimeball was here...

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Re: Een Schimmige cultivatie

Week 7 is begonnen met een flink meningsverschil.
            De dames hadden van alles te klagen het stelletje verwende nesten.
            en om te laten zien dat ze het echt niet zo slecht hebben krijgen ze van mij alleen nog maar gecorrigeerd water te drinken.
            en dan hebben ze het nog niet slecht... er zijn ook plantjes die alleen maar ongecorrigeerd water te drinken krijgen.
            all.jpgfront.jpgback.jpg
            Vind je ook niet dat ze er slecht uitzien QQ
            Ook maar een toppen rondje gedaan
            Kom er alleen net achter dat ik daarbij de AF vergeten ben maar ach we kunnen niet alles hebben.
            Ik weet niet of het door de topbooster komt of door te hoge EC maar de betreffende top is inderdaad een stuk dikker en voller alleen de besuikering valt tegen.
            Hopen dat dit nog wat bijtrekt in de laatste 2 weken.
            R1.jpgJ1.jpgT1.jpg

Na 1 dagje ontkieming weer eens bij de zaadjes wezen koekeloeren.
            Terwijl de rest nog rustiger aan doet hebben we toch 1 tryhard er tussen zitten.
            seeds.jpg
            ''Ik heb de grootste'' Opschepper alert!
            Ik zie en hoor hier nog regelmatig mensen praten over ak47 kweekjes.
            bij toeval kwam ik er achter dat een vriend een paar van dat soort had staan.
            Omdat hij er toch 1 teveel had mocht ik hem hebben.
            Attached Files
            Last edited by DenSchimmige; 11 February 2014, 07:17.
            If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Dat is een heel explosieve groei....

Knalt lekker daar....

Toch mis ik de banjonet....

Comment

Heerlijk die toppen m8!! Kwijl!!
                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Comment

Nice man die ak! Waar vuur je daarmee?
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Het karakteristieke gebogen magazijn biedt ruimte aan 30 patronen. De productiekosten zijn laag. Het wapen is makkelijk schoon te maken en te repareren, ook in het veld. De betrouwbaarheid is legendarisch: ook als het wapen erg vuil is geworden, of zelfs is overreden, blijft het vaak nog werken
                      Maar ale wa zedde gij daar? ike zijn geen belg he, ik ben unu Ollander.
                      @Nik Die ak zal niet veel vuren. is onklaar gemaakt helaas. had hem samen met 2 ak Airsoft wapens over gekocht van een maat voor 150 euro.
                      Die Airsofts worden weer doorverkocht voor 100 euro elk. (Hollander, Handelaars) Wat ik met die ak ga doen weet ik niet. Decoratief is een mogelijkheid, doorverkopen kan ook altijd nog, Misschien is hij wel aan te passen, voor huiselijke protectie of als ww3/heilige oorlog van start gaat. *Go fight outside and stay off my weed damned!*

Comment

Ik weet het Schimm maakte maar een grapje. Ik moest ff aan Russische Lada's denken. Die M16 zijn van plastic. Kan je idd weg gooien in een oorlog. Zelf met uzi(ontzettend simpel wapen), FAL, MAG, LAW en Glock geschoten. In mijn dienst tijd dan. Die dingen mag je hier niet eens in huis hebben. Als je in NL zit hadden ze nu waarschijnlijk je deur al in geschopt en alles mee genomen. Maar neemt niet weg dit zijn mooie stukjes techniek die enorm simpel werken. Dat heb je juist nodig in crisis situaties.

Comment

Een goede oude winchester op ons vlakke polderland
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Joh hier is het gewoon de buarman die over de landerijen heen loopt...

Comment

Aan de ene kant is het wel jammer van de wetgeving omtrent wapens in Nederland.
                              Het is en blijft iets interessants. zowel vuur wapens als hand/kruis bogen, zwaarden, de hel ermee zelfs een goedemorgen is nog interessant.
                              Aan de andere kant is het ook wel weer zeer begrijpelijk dat de regels weer scherp zijn, Anders krijg je weer van die Amerikaanse praktijken alhoewel ik met 2 scharen ook een aardig bloedbad zou kunnen aanrichten.
                              Enigste wat ik niet begrijp is de wetgeving omtrent messen. :/
                              Ik heb heel vaak een mes bij me, Hiermee ik strafbaar ben voor de wet.
                              Toch zou ik niet weten waar ik zou zijn zonder dit verlengstukje van mezelf. het is overigens ook een van de belangrijkere survival items.
                              Gebruik het echt overal voor. heb ook talloze momenten van ''t is maar goed dat ik hem op zak heb''
                              Een tijdje geleden zo een voorbeeld. fietste naar de stad... opeens krrrgg stil stond ik, bleek mijn bagagedrager zich in mijn wiel vast te hebben gezet.
                              Ik mijn fiets op zijn kop gegooid en dankzij het doorsnijden van 1 drager en wat gepeuter met het mes kon ik weer doorfietsen. diezelfde avond nog een vriendin kunnen helpen die hetzelfde probleempje had. hierbij het mes ook als schroevendraaier fungeerde.

Maargoed back on topic.
                              Als er een ding is wat er van mij mocht ontbreken tijdens het kweken is het wel ontkiemen.
                              Ik snap dat het mooi kan zijn om een zaadje te zien ontkiemen en tot leven zien komen maar wat een gedoe is dat zeg.
                              Het zal wel aan mij liggen en ik zal het wel fout doen maar bij mij is dit echt het moeilijkste en meest ziel vretende gedeelte van de kweek.
                              Op een of andere manier heb ik altijd weer de pech dat een groot gedeelte van de zaadjes moeilijk gaat liggen doen.

Bij mijn laatste post was er te zien dat er inderdaad een uitblinker tussen zat.
                              Nadat deze wat groter was heb ik hem te samen met 5 andere ontkiemde zaadjes in een turf potje met stek/zaai aarde gestopt.
                              de laatste 4 had ik wat langer in het bakje laten zitten.
                              faileralart.jpg
                              1 dag na ze in de grond gestopt te hebben
                              Nummer 1 bleek maar weer eens een echte uitslover allemaal stoer snel ontkiemen maar ondertussen niet zijn eigen jasje uit kunnen doen. (doet me denken aan die anabolen types die niet eens 2 zakken potgrond kunnen tillen)
                              Deze heb ik daarbij wat moeten helpen. wat mij wel verbaasde was nummer 4 die er na 1 nachtje ineens stond. nummer 2 is net aan het happen naar adem. de rest blijft nog verstopt zitten.

Na elke dag te checken of er al vooruitgang zat in de laatste 4 die nog moesten ontkiemen was er vanochtend nog weinig te zien.
                              Als soort van laatste hoop heb ik ze toch maar in de turf potjes geduwd.
                              Op hoop van zegen dat ze het alsnog gaan doen.
                              zuchtiamsomuchofafail.jpg
                              Kom op... groei... groei....GROEINUWERKENVOORJEGELDPOTNONDEJU
                              Nadat het niet zo lekker werkte als ik had verwacht de washandjes uit de deksel gehaald. hierna de potjes van boven besproeit en daarna de deksel vol met water gezet.

Temp.jpg
                              wat is het benauwd hier :/
                              Temperatuur is wat aan de hoge kant luchtvochtigheid zit wel goed.

Nu kunnen we alleen maar hopen (Bidden is nutteloos) dat de rest ook eens wat leven gaat vertonen.

De andere dames zijn stugge bitches die zich niet laten kennen, Precies zoals ik ze opgevoed heb.
                              Ondanks dat ze op een kuurtje van 500ml gecorrigeerd water per dag staan blijven ze van boven af een donker *gevoede* groene kleur hebben.
                              Onderop hebben een paar kleine blaadjes losgelaten en beginnen de grotere bladeren wat meer te kuren te tonen maar over het algemeen ziet het er nog goed uit.
                              Hopen dat week 2 meer gele afvallende bladeren gaat brengen.
                              Zou zonde zijn van de voedingsstoffen die je anders weg moet knippen.
                              Jan.jpgTes.jpgRic.jpgAF.jpg
                              From the right to the left *chinastyle* Dutch Automatic, Richella, Tessa, Janneke

Comment

Pracht exemplaren!

Comment

Bezig...
                                X