Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een Schimmige cultivatie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Een Schimmige cultivatie

Ja groei krengen groei!!!!. Ik zal je ff helpen met de morele support.
    Laat maar vallen ook die onnodige bladeren. Verder stugge dames geworden, lekker diep groen van kleur ook. Gaat de goede kant op bij jou daar, Toppie!!!!

Deze jongen had wel eerst wat training kunnen gebruiken

Comment

De Dame die linksvoor staat beloofd wel wat !
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Vanavond had ik weer een stel meer afgevallen blaadjes, Mooi want zo gaan die voedingsstoffen tenminste niet verloren ^^
        Vandaag de zoektocht begonnen naar hetgeen wat lekker scherp is en mij gaat helpen om stammetjes te klieven.
        Misschien dat ik wat potentie vind in het hout snij setje.... alleen erg sterk spul is het ook niet.. het metaal buigt snel bij kleine krachtzetting.. The search wil continue....

nog weinig vooruitgang gezien.. maar het is ook nog maar kort... (alhoewel vorige week zondag begonnen...)
        Buiten afwachten heb ik een paar opties:

-Info gaan zoeken betreffende het *kraken* van zaden.
        -Info doornemen betreffende scrog of andere eventuele mogelijkheden
        -Als het klein aantal blijft eventueel proberen zelf feminised zaad te kweken.
        -In ergste geval alles de nek omdraaien, en nieuw zaad bestellen :/

Ronson, hoe hij er ook bijstaat xD wat een knuppel. had leuker geweest al had ie in zijn zaakie geschoten xD
        Blij dat ik met pijl en boog begonnen ben.. leert je al af om retarded met het wapen te gaan staan.
        Nik Wie wat waar? huidige kweek of kiemers? :O
        Last edited by DenSchimmige; 19 April 2020, 21:53.
        If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Problemen met ontkiemen.. Je bent niet de engiste. Heb zelf ook meestal problemen.. Maar mij wijfie noooooit >.>
          sigpic

Comment

wy the world is so mean for us?
            Stomste is dat ik wel weer bij zaad wil blijven... en geen stekkies. :/

Geluk is altijd met de....

Comment

Geluk is altijd bij de ... schimmige toch???
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Haha dat filmpje ook weer!

Hoe is de omgevingstemperatuur waar je kiemt??

Probeer die ronde de 22-25 graden te hebben, geeft mooi resultaat...

ik zet ze altijd bij de cv ketel, lekker warm, snelle kiem met hoog resultaat!

Succes!
                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
                  Geluk is altijd bij de ... schimmige toch???
                  Was het maar waar :p mag wel een keer beginnen

Oorspronkelijk geplaatst door El Plantos View Post
                  Haha dat filmpje ook weer!

Hoe is de omgevingstemperatuur waar je kiemt??
                  Probeer die ronde de 22-25 graden te hebben, geeft mooi resultaat...
                  ik zet ze altijd bij de cv ketel, lekker warm, snelle kiem met hoog resultaat!
                  Succes!
                  Als eerste had ik de zaadjes tussen vochtig keukenpapier in een bakkie, bakkie in een broodzakje en elestiek er om heen..
                  Gaatjes geprikt zoals ik bij de condooms altijd doe. en daarna in een zwarte tas *donker* boven de radiator (c.a. 20/25 graden)
                  dit was van zondag tot vrijdag.

in het kweekhokje is het wel wat warmer. heb de afzuiging aanstaan om het onder de 30 te blijven. moet alleen nog even in de gaten houden dat de LV niet te hard zakt.

Comment

In growpads en direct onder de lamp in een propogator en ontkiemen maar.
                    Bij het bijna raken van de proporgator de definitieve pot in.
                    Laatste twee soorten zo gedaan en 100% resultaat.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

En gewoon onder hps trouwens geen hpi gebruikt deze ronde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DenSchimmige View Post
                      Gaatjes geprikt zoals ik bij de condooms altijd doe.
                      Lol.. Lekker droog.. Kan gewoon ff tussen een zin.. Rofl.
                      sigpic

Comment

OMG guys HELUP my blaadjus allemaal raar doen!!!!!!!!!
                        WATMOETIKDOEN???? Jullie mij helpen nu!!! blaadjes ammel geel enzo en nie goe straks alles dood :O

bladprobl1.jpgbladprobl2.jpgbladprobl3.jpg
                        daganiegoe!!!HELLUP
                        Nu weer verder met het normale verslag.

Kweek1

It was a cold and clear night, Like famillie tradition wise the girls where all camping in a tent.
                        The had a lamp with them which gave enough warmth to keep them protected against the cold.

Temp.jpg

all looked fine until ''ZIIIIIIIIIIIIIIIIPZIIIIIIIPPP'' the tent zipped open and some shady figure came in.
                        There was no way to escape, The shady figure quickly tied the girls up.

Tainip.jpg

after giving them something to drink the shady figure went out of the tent.
                        ''I'll give you 12 hours to escape... then i'll be comming back for you'' he said and walked away.
                        The girls wear Tied up to good. the tryd and tryd but all was for nothing, there was no way to escape.
                        Why did the had to go camp here, it looked so quiet and safe before.
                        What was the shady figure going to do to them? the started to panic.
                        With time passing the girls got scarred to death.
                        The 12 hours passed and the heard footsteps comming closer and closer.
                        He unzipped the tent and stepped inside.
                        After seeing the girls stil tied up he let out a hard evil laughture.
                        ''So girls, stil here? i almost got afraid you wanted to miss the party''
                        he contineud: ''I hope you dont mind me bringing a friend of mine, meet mister knife''
                        The girls started screaming but in vain, noone could hear them.
                        He grabbed one of the girls and started stabbing her.

Knifethebitchdown.jpg

After cutting a hole through her legs he started cutting up and down.
                        ''BLEED BITCH BLEEEED'' he screamed.
                        He grabbed some wooden sticks and putted them through the hole to prevent the wound from closing.
                        After he was done he went on to give the same threatment to the other girls.

Split3.jpgSplit2.jpgsplit1.jpg

After doing his crualty to the girls the shady figure went away and left them to die.

plantsall.jpgplantsfront.jpgplantsback.jpg
                        Some last pictures off the girls in happyer times found on the camera

Kweek2

om te zorgen dat de grond niet te droog zou worden regelmatig in de gaten gehouden en wanneer nodig het water bijgevuld.
                        Dit van beneden gedaan om over watering te voorkomen.
                        Dit zorgde voor een vochtigheid waar Kim Holland jaloers op is.
                        kreeg zelfs gratis en voor niets extra groeisels, weet alleen niet of deze schadelijk kunnen zijn of niet.
                        20131124_050459.jpgschimpadestoelmeuk.jpg
                        Slecht of niet??
                        De volgende heb ik er maar wel meteen uitgehaald.
                        20131125_063104.jpg
                        grijze haren vertrouw ik niet.
                        Na een totaal van 10 dagen de potjes er maar uitgehaald.
                        Hierbij is de stand gebleven op 3/10 ontkiemd.
                        Denk dat ik toch maar eens na moet gaan denken over een zaad kweekje. anders gaat dat gefaal me nog klauwen vol met geld kosten.
                        Dan zeggen ze dat wiet kweken zoveel opbrengt/bespaart. maar tot nu toe heeft het me alleen nog maar een hoop geld gekost
                        only3.jpg
                        3 plantjes is toch niet zo leuk als 9

Met een haat aan mezelf maar weer 5 zaadjes besteld.
                        Nu maar eens een andere manier proberen, hopen dat dit effectiever werkt voor mij.
                        Een glas leek me ook weer wat overbodig dus heb een klein plastic bakje gepakt.
                        Hierbij gaatjes in de deksel geprikt zodat ze toch nog naar adem kunnen happen voordat ze zinken.
                        Omdat het water eerst 17 graden was heb ik het eerst op de lamp opgewarmd. (en daarna weer wat af laten koelen)
                        Daarna dopje van het buisje en zonder aanraking het water in gedompeld.
                        De belletjes zijn lucht.
                        20131128_062957.jpg20131128_063041.jpg
                        Gegevens:
                        PH: 6.2
                        EC: 0.70
                        Temp water: 25 graden
                        Temp kamer: 20 graden
                        Als meer als 2 zaden mislukt ga ik boze emails schrijven :/

Comment

Week 8 bloei

AF1.jpgaf2.jpg
                          De Dutch Automatic heeft best een mooie bouw. interessante plant om te zien.
                          Deze ik wel het splijten bespaart heb. was simpelweg de plek niet voor + die top splitsing van even geleden is al splijting genoeg voor 1 plant.

Ondanks dat ze al bijna 2 weken op gecorrigeerd water staan moet ik zeggen dat het blad aardig groen blijft. zeker bij de powerplants.
                          Bij aanraking voelen de bladeren al wel een stuk droger aan.
                          Heb de afgelopen tijd wel een flinke vooruitgang aanschouwt.
                          Maar ik zou eerder zeggen kijk zelf maar.

Richella/Tessa/Janneke
                          R1.jpgT1.jpgJ1.jpg

Random:
                          j5.jpgj2.jpgj4.jpg
                          j3.jpg

Toch denk ik niet dat deze aankomende zondag/maandag oogstrijp zijn.
                          er zijn nog teveel trichomen wit gekleurd. en de bladeren zijn mij nog te groen
                          Hierbij lijkt het me verstandiger om ze nog wat langer te laten staan.
                          Last edited by DenSchimmige; 29 November 2013, 16:50.

Comment

Spy.jpeg
                            ok think I got it......water, light, heath....
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Milk... Cookies....bread... are you stil writing?

Comment

Nice
                                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                                Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Bezig...
                                X