Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een Schimmige cultivatie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Een Schimmige cultivatie

lekkere toppen!!
    water loopt in mn mond
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Over die kiem methode van jou en anderen, er is een betere manier die gaat als volgt;
      Je neemt watten voor een paar zaadjes voldoen die demake-up schijfjes van de drogisterij ook wel.
      Die maak je flink nat, daarna knijp je hem weer goed uit, maar moet genoeg vocht maar ook lucht behouden.
      Daarna doe je een paar schijfjes watjes eronder, de zaadjes erop weer een paar van die schijfjes. Zodat je een soort broodje hamburger idee krijgt
      Dan wikkel je het geheel voorzichtig in een stuk huishoudfolie.
      Dat pakketje wat je dan krijgt, wikkel je weer in alu folie, netjes dichtvouwen.
      En dan onder een lamp of bij de verwarming (iets wat continu op temp. blijft ong. 25 graden)
      Kijk iedere dag even, maar de eerste zullen binnen 36 uur ontkiemen en de rest op 48 uur.
      Dat is mijn ervaring tenminste, altijd 99,9 % kiemresultaat

Comment

Kan alleen sorta ontkiemen in propgator pro 2.. Maar veel mensen lukt het niet...
        sigpic

Comment

Gaat hard de goede kant uit schimmige. Oogst is dichtbij, hold your horses...just yet. Die laatste lootjes zijn altijd zo nerve wrecking.

Comment

mooie kweek man.wel link die stokjes ertussen waarom zo martelen? het zijn wel dames he

Comment

Stevige buds daar!! Nice !
              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Spanks all

@Poepzak: Dat is toch handig? zo heb je geen last van een droge b** tijdens het smoken
                @West: Thanks voor de info, had er al iets over opgevangen maar staat nu genoteerd. volgende keer eens proberen.
                @Smokin: Ja kiemen blijft een lastig iets. zeker omdat je nooit zeker weet wat de oorzaak is. Het zou te makkelijk zijn om het zaad de schuld te geven.
                @Ronson: We werken er ook hard voor En dont worry die laatste lootjes heb ik nooit zoveel problemen mee... eerder de opstartende lootjes die me koppijn bezorgen
                @Hobby, Hoezo link? zo lopen ze tenminste niet weg vlak voordat ze oogstrijp zijn
                En waarom zo martellen? Er gaat een mythe rond dat je de plant kunt laten denken dat hij dood gaat als men de stam splijt en spiest.
                Hierdoor zal de plant in survivalmode springen en meer THC gaan produceren.
                Uiteraard gaat de plant niet dood want hij kan nog gewoon water opnemen. dit doet men in de laatste week van de bloei.
                En vrouwen willen toch gelijke rechten?
                If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

En we zitten alweer in december.
                  Inmiddels hoppen de plantjes nog vrolijk door.

1ste kweek:

Entering week 9 hebben de dames er nu 8 volle weken bloei op zitten.
                  Inmiddels moet ik Tessa al gaan stutten. ze heeft het er maar moeilijk mee om zelf recht overeind te blijven staan.
                  Ondanks dat het al de grootste was zijn mijn bevindingen dat Atami bloombastic zeker wel een groot verschil weergeeft in vergelijking met planten zonder de booster.
                  De Autoflower is inmiddels gestopt met drinken.
                  Moet nu alleen nog even kijken wanneer ik ze het beste kan gaan oogsten.
                  maar goed de pics.
                  omnomnom.jpg lookslikeadick.jpg
                  Mooooieplaaaaant.jpg fftussendeplantendoor.jpg

3 foto's zonder Onderaan dit bericht.
                  Kweek 2:

Bij het ontkiemen heb ik de zaadjes afgedekt/donker in de voorgroei/droog hok bijgezet.
                  Het water heb ik elke dag vernieuwt.
                  -Dag1 ontkiemen in water lagen de zaadjes op de bodem. dit zou goed moeten zijn.
                  Ook waren er al 3 zaadjes opengebarsten.
                  -Dag 2 was er nog niet veel verandering aan het einde van de dag de zaadjes uit het water gehaald en weer op vochtig gemaakt wc papier terug in de kast gelegd.
                  -Dag 3 rond de avond was er bij 3 zaadjes een worteltje zichtbaar van ong. 4mm hierbij de zaadjes met wortel omlaag in de turf potjes geplant. de anderen twee blijven nog even op het toilet papier.
                  Edit: Eind dag 3 het 4e ontkiemde zaadje kunnen potten.
                  plant.jpg

Voorbereiding:
                  Heb me douche maar even gebruikt om lekker met de grond te deddelen.
                  Goed alles met de handjes door elkaar heen mixen.

meejgrondspeulen.jpg

Samenstelling:

Voor Nu:
                  Nu de eerste kweek er bijna op zit zijn kan ik terug kijken op een leerzame tijd waarin ik de plant al een stuk beter ben gaan leren kennen.
                  Nu ik de basis een beetje onder de knie krijg, kan ik de volgende stappen gaan zetten om meer te gaan experimenteren.
                  Zo zat ik zelf te denken wat te gaan proberen met LST, Lollipoping. etc.
                  Nu heb ik ook niet te veel aan knippen/breken van takken gedaan. dit zal wel gaan veranderen.
                  Mits het soortje het toe laat natuurlijk.

20131202_061102.jpg20131202_061807.jpg20131202_061023.jpg
                  Last edited by DenSchimmige; 2 December 2013, 07:34.

Comment

Mooie toppen schimmige. Je bent bijna door de kweek heen. Ff goed de tricho's checken en dan hakken.

Wat voor soort heb je nieuw geplant?

Comment

ziet er mooi uit

Comment

gaat goed ,)

doe zo verder

groetjes
                        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Goodmuuuurning cook,
                          Wou met de Powerplant zoiezo nog even wachten.
                          Ziet er mij ook nog te groen uit wil meer gele bladeren.

En het nieuwe soortje is femd. Blue Berry,
                          Was op zoek naar nieuw soortje en deze leek me zeer interessant.
                          Eerst kijken of het ook daadwerkelijk bevalt, Daarna misschien een zaadkweekje met Blue Berry doen. (alleen dan met regulier zaad ofcourse)

Wil ook een voorraadje aan gaan leggen.
                          Waar ik d.m.v. selectie ook hoop op een wat betere kwaliteit zaad.
                          Zit nu elke keer te kloten met het ontkiemen, meer dan de helft het laat afweten...
                          en dan word het een duur geintje als je elke keer zaad bij moet gaan kopen.

en thankzzz
                          Last edited by DenSchimmige; 2 December 2013, 09:39.

Comment

Die heeft Ronson ook gedaan die BlueBerry. Ik ook maar dan in AF.
                            Vond hem erg lekker ruiken!
                            sigpic

Comment

DeSchim.jpg

ik heb ze nog zo gewaarschuwd.....
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Dat is weer eens wat anders dan een kerstboom slakje.

Mooie planten Schimmige

Comment

Bezig...
                                X