Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een Schimmige cultivatie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Een Schimmige cultivatie

Goede keuze die bleu berry's Schim, ga je geen spijt van krijgen. Rook het dagelijks, lekker soortje. En als je de BB lekker vind ruiken zou je ook eens de Sweet n Sours kunnen proberen die ruiken echt heel erg lekker. Raak ze aan en je handen ruiken naar Ananas. Maar goed, lekker bezich weer Schim, geboorte van de nieuwe batch en stervensbegeleiding bij de oude batch. Die toppen zien er goed uit, denk wel dat die je gaan smaken.

Comment

Mja heb ik weer schijnt net een populair soortje te zijn geweest hoorde ik inderdaad. Angel heeft ze ook nog staan dat ik weet.

Bij het zoeken naar iets nieuws viel m'n oog als eerste op de blueberry, Het had iets paars in zich. de (bos)bessen smaak lijkt me interessant. en het medicinale effect.
      Wat ik er van las heeft het ook effect op stress en depressie, wat voor mezelf nuttig kan zijn + kan 2 vriendinnen er ook mee helpen.
      De een heeft fibromyalgie. (waar geen medicijnen voor zijn) en de ander heeft ook een cocktail van klachten waardoor ze uiteindelijk de rolstoel in zal belanden.
      Al kan ik daar de pijn ook wat verzachten....
      Geeft voor mij alleen maar pluspunten. En als het dan ook nog eens lekker ruikt
      Had nog wel verder gekeken maar was er toch vrij snel uit.

En he verdorie heb ik dat weer!!

Zout!.jpg
      266px-Grapevinesnail_01.jpg

En smaken zal het vast wel, geklaag erover komt toch weer bij mezelf terecht
      Last edited by DenSchimmige; 2 December 2013, 10:39.
      If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

En een goedemorgen allemaal.
        Tijd voor weer een update.
        Free-Shipping-Two-Piece-Red-Plaid-Tops-618-font-b-Lumberjack-b-font-Hottie-font-b.jpg
        Dutch Automatic Autoflowering files:
        Had eerder al opgemerkt dat de Autoflower geen tot slecht water opnam. De grond was vochtig/nat.
        gister avond de plant weer eens gevingerd en deze was nogsteeds nat.
        Hierbij toch maar besloten haar uit de tent te trekken en om te hakken.

worker-woman-jeans-coverall-chain-saw-13496755.jpg
        4871565-a-sexy-worker-woman-with-the-motor-saw-isolated-on-white-studio-background.jpgDutch Automatic2.jpgDutch Automatic.jpgDA top.jpg

Nat gewogen en met takken bracht deze dame 318 gram op.
        Dit zou als het droog is ong. 65 gram zijn.
        Daar ik ruimschoots mee tevreden ben.
        Beschrijving had vermeld een 15 tot 35 gram.

PowerPlanting: T to the essa
        Met de Dutch Automatic de tent uit was er weer ruimte in de tent.
        Snel gebruik van gemaakt om de staat van de achterste planten te bekijken.
        Terwijl ik mijn vinger diep in Tessa stak merkte ik dat ook zij nog nat stond. kwa trichomen was zeker wel meer dan 50% amber kleurig.
        Haar ook gelijk de tent uitgetrokken.

Kan wel merken dat de Bloombastic goed zijn werk heeft gedaan.
        Ze voelt ook lekker plakkerig aan. Heeft zeker beter haar best gedaan dan verwacht.
        Nat en met takken gewogen bracht ze 451 Gram op.

comic+retarded+sperm+jared+hindman.jpg
        En verder:

De andere 2 dames zijn bijna zover maar mogen nog even blijven staan.
        Nu ik 2 plekken vrij had in tent gelijk maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om de wanden en bodem schoon te maken.
        Hierna de potten met grond in de tent gezet om alvast op temperatuur te komen.

Grond warmte.jpg

Grmbl.....
        En dit is nu precies waarom ik zo baal als het ontkiemen zo tegenzit.
        de 3 dames die het wel gehaald hadden zijn nu op mooie grote om in de 11 liter potten te gaan zetten.
        Helaas moeten 3 van de nieuwe lichting nog boven de grond uit komen. 1 moet zelfs nog kiem schieten.

moetwat.jpg bah.jpg Nieuw.jpg

Attached Files
        Last edited by DenSchimmige; 10 December 2013, 12:04.

Comment

Tessa staat er heel mooi bij schimmigen !
          Ik ben persoonlijk ook heel tevreden van bloombastic en er is idd een gigantisch verschil met of zonder
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Thankz en Stond

En ja dat was er zeker. Moest Tessa de laatste daagjes ook stutten ging helemaal schuin hangen

Comment

Daar zijn mooie toppen af gekomen Schim.

Mooi werk makker.
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Hossa!!! Mooi werk Schim. Das een mooi oogstje zo, die gaan smaken!!!

Comment

Zeker mooie toppen
                  Maarre een vraagje over je meter die ph meet enz. die in de pot staat, doet die ph meter z'n werk een beetje goed??

Comment

So... What happend to the herma?
                    sigpic

Comment

goodlooking schimmige
                      staff

Comment

Aardige opbrengst, ziet er netjes uit.
                        Ff vraagje, hoe lang laat je t drogen? Ik zelf meestal 2 weken in de tent hangen en nog maand in de potten. Hoe doe jij dit?

Grtz
                        Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

alles behalve een schimmige cultivatie lijkt me.

jammer van de achterblijvertjes voor je nieuwe ronde maar die komen er ook wel uit succes alvast

en geniet van die powerplant , i mean O M G ..

Comment

Thankz all,

Maarre een vraagje over je meter die ph meet enz. die in de pot staat, doet die ph meter z'n werk een beetje goed??
                            Eigenlijk gebruik ik hem zelf meer om te kijken hoe vochtig de grond is, alsmede de temperatuur. Betreffende de PH meter durf ik niet te zeggen of deze correct meet.

So... What happend to the herma?
                            De Germa heb ik met de tijd flink mishandelt, Wou haar eerst nog behouden voor eventueel knipafval maar tijdens het toetakelen gaf ze toe dat ze heulde met de verkeerde kaaaaaant.
                            Daarna heb ik haar kaalgeschoren als een moffenhoer.

Ff vraagje, hoe lang laat je t drogen? Ik zelf meestal 2 weken in de tent hangen en nog maand in de potten. Hoe doe jij dit?
                            2 weken was hier ook wel de bedoeling. heb ook al 2 luchtdichte potten gekocht en heb nog wat wekpotten in m'n schuurtje staan. (alleen zijn daar de rubber van kapoet)
                            Voor de waarin blijf kijken.

En ja beetje erg zonde. weet ook nog niet wat ik er mee aan moet. wil wel ruimte op vullen.
                            Is het niet zo dat bij een zaadkweek de plantjes gelijk op 12/12 gaan?
                            Misschien dat ik er dat nog naast kan gaan doen om het een beetje spannend te houden.

Het restant,

Inmiddels is alles geknipt en hangt het hele zaakje te drogen.
                            Moet zeggen dat mijn homemade filter tot nu toe nog goed werkt. ruikt het heeeel lichtelijk als ik naast de kast sta.
                            Maar op de gang is al niks meer te ruiken.

Rich1.jpgRichellatop.jpg
                            Richel was genoeg voor een 430 gram nat met takken.
                            Janneketop.jpg
                            en last but not least THC bonker Janneke voor een 470 gram nat met takken.
                            droooog.jpg
                            En daar hangt en ligt het hele zooitje dan.
                            Samen goed voor zoon 1600 gram nat met takken.
                            Verwachting ergens tussen de 200 en 300 gram droog.

Comment

Nice, ziet er lekker uit man, geniet ervan!
                              Trouwens, beter van je filter, goede oplossing toch

peace
                              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Ziet er mooi gevuld uit, dat drooghok Laat het smaken!

Comment

Bezig...
                                X