Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nu begin ik aan m'n 6de week bloei " zichtbare bloei zo'n 4 a 5 weken "
Ik geef ze nu stapsgewijs pk bij de voeding , maar zit zo te zien met 2 planten die overvoeding hebben , moest vandaag toch trg een gietbeurt geven en heb tergelijk wat voeding afgenomen ... zullen zien wat er van komt , vriend kwam ff langs en zei dat m'n lamp ook wat te laag stond voor die ene plant . Mms lig het daar aan ...
Voor de rest is het een plakkerige boel aan het worden in de tent en de geur geeft je toch een lekkere slap in the face als je de tent opendoet
Nu ik sluit af met the usual stuff "foto's"
In week 5 van de bloei word het via die schema's aangegeven dat je pk er bij kan doen... Kijk hoe de dames er bij staan voor je dit blindelings opvolgt,
je kunt ze daarmee meer schade geven dan goed is voor ze.
Schema is ter info: in de praktijk is dat altijd anders, de 1e plant in de zelfde ruimte ziet er totaal anders uit dan de dame er naast...
Ze zien er mooi uit, jammer dat je al met spint heb moeten beginnen: waarom niet de keus gedaan om vanuit seeds te kweken?
Vandaag gaan we week 7 van de bloei in , voeding heb ik nu al verminderd en ga deze nog een weekje doorgeven.
Daarna ga ik een week spoelen en kijken of ik mss tegen dan al kan Ik zit alleen met het probleem dat ik eind december moet verhuizen dus ik denk niet dat deze wiet al zal droog zijn tegen dan .... moet ik nog een oplossing op vinden .
Voor de rest thx to all voor de reacties , aprecieer ik enorm
@snail altijd welkom man zolang je geen slijm-en/of remsporen achterlaat
@iemand heb al zaadjes voor de volgende ronde , volgende ronde beter dus
Volgens mij ga je dat net redden zo voor de kerst. Dat zal lekker wezen met de kerst al aan je eigen wietje lopen te leurken. Zo te zien zijn ze idd al een heel eind. Als je rijping het toelaat kan je zelfs al iets eerder stoppen met voeding geven. Een dag of 10 spoelen met water geeft een goede smaak ook. Dus als je halverwege week 7 stopt met je voeding kom je erg goed uit. Maar hangt wel van je rijping af. Ik bedoel je moet zeker al een groot percentage milky trichs hebben. Plantjes zelf staan er erg goed bij Svenne. Keurig.
Comment