Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 12xNLX

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek 12xNLX

    Korting op 420shop
    Setup : 12xNLX 002.jpg12xNLX 003.jpg

    Voeding : startbooster aptus
    canna zym ,canna vega , canna flores , canna pk 13/14 ,
    b'cuzz bloom stimulator
    12xNLX 001.jpg12xNLX 004.jpg12xNLX 005.jpg12xNLX 006.jpg12xNLX 007.jpg12xNLX 008.jpg

    Ik heb deze verslag gestart met de bedoeling om bij te leren van andere , ervaren kwekers dus hopelijk kunnen jullie me onderweg deze kweek tips en meningen geven .

    Grtz svenne !


    Na een nachtrust ben ik nog eens gaan checken naar de wijfkes.... heb de indruk dat ik er 2 aan het verliezen ben , heb nu inmiddels m'n afzuiging opgezet (laagste stand) voor de temp beetje te doen dalen. Het is precies of ze verbrand zijn maar stengel op zich is nog mooi groen ... weet iemand wat ik juist moet doen ?
    12xNLX 009.jpg12xNLX 010.jpg
    Last edited by PAIN; 13 November 2013, 00:10.

    #2
    Re: Eerste kweek 12xNLX

    Ik heb geen lor verstand van binnenkweken, dit ten eerste. Dus ik heb geen adviezen voor je.

    Maar als je je kweek al moet beginnen met "beestjes" en de bestrijding ervan......zonde van de moeite en de centjes vind ik het.

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweek 12xNLX

      aller eerst,

      neem olie gedompeld, en je jonge stekjes nat in de zon zetten is vragen om problemen!
      stekjes zet je in de schaduw juist, of onder tl licht, of 1 lamp op zijn hoogst hangen.

      de grond had je 2liter moeten geven, 1 dag vantevoor dat de stekken erin kwamen,
      zo was ze vochtig, maar niet pap van de modder,

      haal een vernevelaar en nevel je stekken de eerste komende dagen, met rizotonic dit helpt ook tegen stress,
      smorgens keer en savonds keer de eerst komende 4dagen.

      en als je dit hebt gedaan, wil ik niewe fotos zien,en je eigen zeggen hoe ze er dan bijstaan
      ps zolang de pot zwaar is geef je niks! nevel een heel klein beetje om het stammetje van de plant, dus niet ertegen maar er rond om met rizotonic uiteraard

      maar jij hebt startbooster, ff checken dus maar anders zelfde manier als hierboven

      beestjes op stekken, is geen raar verhaal, maar jouw stekkenboer hect geen waarde eraan, ik heb nog nooit 1 stek gehad met 1 beestje erop.
      maarjah zo heb ik er genoeg gezien die dat wel weer hadden.

      gr staff

      Comment


        #4
        Re: Eerste kweek 12xNLX

        oei erg goed heb je niet in gelezen da aluminium flolie bv
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Eerste kweek 12xNLX

          @vale ja ik weet het , is ook de laatste keer dat ik ze van die gast haal .... next round better
          @stafford thx voor de info , heb ze juist wa beneveld rond de stammetjes dus nu hou ik dat aan de volgende dagen en hopen op beterschap!
          Last edited by PAIN; 13 November 2013, 00:11.

          Comment


            #6
            Re: Eerste kweek 12xNLX

            Er gaat niks boven zaad
            Groentjes tuinbroek.

            Comment


              #7
              Re: Eerste kweek 12xNLX

              Onzin! Tuinbroek.

              Er gaat niks boven een echte liefhebber!
              Die nog tijd neemt en de beste selecteerd.

              Het zaad op vandaag is ook gissen en gokken.

              Ook hier gaat er niks boven liefhebbers en maten,
              Die de tijd erin steken en zich de moeite nemen,
              Om alleen het beste over te houden en het stabielste.

              Comment


                #8
                Re: Eerste kweek 12xNLX

                Ik heb namelijk deze topic gestart met de bedoeling om bij te leren ... kunt moeilijk verwachten dat alles van een leien daksje zal lopen voor de eerst keer.

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste kweek 12xNLX

                  Maar da's wel het doel toch ? Alleen gaan voor het hoogst haalbare !
                  Als die slappe vanavond nog steeds slap hangen en niet verbeteren kun je er ff een boterhamzakje/diepvrieszak overheen trekken. Hoge LV is nu belangrijker dan licht.
                  Alleen sproeien als je lamp uit gaat, of 2 uur voor die aan gaat.
                  Die aarde ziet er nat genoeg uit, daar zou ik ff niks mee doen, of ze moet hard uitdrogen.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste kweek 12xNLX

                    Hoi stafford,
                    Ik bedoel dan zaadjes van Sannie die zelf een bio kweker is en ook zelf een zaadshop heeft, ik ben zelf ook een bio kweker en zou alleen clones van mijn eigen moeders,maar ik ben een echte old scool kweker,en ik vind het best dat een ander wel met cloontjes werkt.Maar ik blijf trouw aan zaad, van Sannie die besteed jaren om een stabiel zaadje te verkopen en als er problemen zijn dan krijg je nieuwe.Mischien dat ik daarom niet cloon want ik ben bang dat je dan ziektes of beestjes in je kweekruimte krijgt.
                    Groentjes Tuinbroek.

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste kweek 12xNLX

                      Goeiemiddag iedereen !

                      We zitten nu aan begin van tweede week groei , ik heb idd wa beginners fouten gemaakt waardoor ik 2 van de 12 verloren ben (my mistake)
                      Maar we gaan verder met de 10 andere dames , ik heb gisteren een PH meter uitgehaald waar ik vandaag voeding aangemaakt heb met startbooster en zym PH waarde van 5.9. Ik zal ze nu nog zo'n klein weekje laten doorgroeien en dan gooi ik ze in de bloei.
                      Veel meer valt er niet te vertellen alleen dat m'n dumb ass cat bovenop m'n tent lag te maffe gisteren ...
                      12xNLX 002.jpg Foto van de dader...

                      Hier zijn wat foto's van de dames na een weeksje verder 12xNLX 011.jpg12xNLX 012.jpg12xNLX 013.jpg12xNLX 014.jpg12xNLX 015.jpg Als jullie me wa tips kunnen geven altijd welkom grtz svenne !!!

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste kweek 12xNLX

                        Off-topic: prachtige kat man!

                        Verder veel geluk toegewenst met de jongelingen.
                        sigpic
                        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                        Comment


                          #13
                          Re: Eerste kweek 12xNLX

                          @Gamm idd mooie kat maar s'avonds een ballebreker dan nog nie gesproken van z'n kameraad Gizmo en spike 007.jpg heb m'n handen vol met die twee

                          Comment


                            #14
                            Re: Eerste kweek 12xNLX

                            Mn stoeltje staat klaar
                            Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                            Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                            Comment


                              #15
                              Re: Eerste kweek 12xNLX

                              Wassup medegrowers !!

                              We zijn alweer een weeksje verder en ik moet zeggen het gaat redelijk goed. Ik heb al ondertussen m'n scrognet geplaatst ongeveer 30cm vanaf de pot.
                              Qua voeding heb ik me een fleske terra Vega gekocht dus bestaat m'n voeding uit Vega , startbooster en Zym , afgezuurd op ph waarde van 5.9
                              Ondertussen ben ik ook al begonnen met het vastzetten op het net, zie foto's
                              Morgen zal ik ze waarschijnlijk op 12/12 gaan zetten , dus dan nog een weeksje groeivoeding doorgeven en dan starten met bloei. Zal tegen dan wel trg een nieuwe update voeren.

                              12xNLX 017.jpg12xNLX 018.jpg12xNLX 019.jpg12xNLX 020.jpg12xNLX 023.jpg12xNLX 024.jpg12xNLX 025.jpg12xNLX 026.jpg Alleen deze twee blijken me wa achterkomertjes , hopelijk komen die er wel nog door 12xNLX 022.jpg

                              Tot de volgende people grtz Svenne

                              Comment

                              Bezig...
                              X