Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nice kweekje Theo1!
Ik heb ook nog geen PH meter dus zou het het verstandigste zijn om die Spa blauw te geven dan tot ik een PH metertje heb aangeschaft? Deze schaf ik binnenkort aan.
Ik koop gewoon bronwater van de SPar,
Ph staat op de flessen dus dan kan ik een goede waarde uitzoeken en evt rood met blauw mengen.
als ik de verhoudingen bereken
hmm heb me maar direct zo'n metertje aangeschaft met bijhorende ph min van plagron lijkt me het veiligste.
1 ding geraak ik niet uit. welke ijkvloeistof zou ik best nemen die voor 7.1 of die voor 4.1??? greetz
hmm heb me maar direct zo'n metertje aangeschaft met bijhorende ph min van plagron lijkt me het veiligste.
1 ding geraak ik niet uit. welke ijkvloeistof zou ik best nemen die voor 7.1 of die voor 4.1??? greetz
De eerste keer van gebruik moet je ze allemaal Eiken.
7.1 zal er wel niet bijgezeten hebben.. denk dat dat gewoon 7 is.
zat er ook geen 10.nogwa bij?
begin eerst met de 4.1 en eindig met de 7
If life keeps putting you down, You better stay high
ow dat wist ik dus niet ( zoals zoveel dingen ) LOL
ik had enkel een flesje met 7.01 bij besteld, maar zal nog kijken voor de 4.01 en de 10.x
maakt niet uit zeker als die vloeistof van een ander merk is?
Voeding doet wonderen,
ineens tegen de lamp aangegroeit en de bladeren kleuren ook weer mooi bij
Helaas tijdens fotos maken red escape omgestooten maar hij is niet gebroken.
Op aanraden van nik heb ik alles geknakt hier boven voor het knakken hier onder na het knakken, volgensmij ziet het er wel goed uit. wel eng
Hoop dat dit mijn hoogte probleem mede oplost.
Voor je besteld chronic ben je best dagje eerst eens kijkt of je meter 1 of 2 ijkschroeven heeft. Met maar 1 denk ik dat ie alleen de 7,01 nodig heeft op te ijken
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Comment