Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 * GREEN POISON autoflower sweet seeds 400W

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5 * GREEN POISON autoflower sweet seeds 400W

    Korting op 420shop
    Bij deze ben ik begonnen aan mijn 4de kweek dit jaar.
    Voor deze keer ga ik eens kweken met autoflowers. 5 green poison zaadjes

    De zaadjes zijn al ontkiemd en de plantjes laten hun eerste blaadjes zien.

    Ze staan nu om 24 /24 uur licht en wou na 1 week voorgroei overgaan op 12/12, goed idee ?

    Heb een 400watt hangen in mijn kweekruimte ,

    En werk met de plagron voedingslijn. Kleine vraag hierover wanneer geven jullie die green sensation bij autoflowers?

    Hier al enkele fotos van de jonge spruitjes:

    SAM_0617.jpgSAM_0618.jpg


    Er liggen momenteel nog wat handdoeken in de kweekruimte om de lv zo hoog mogelijk te houden , normaal is de lv in de kamer tussen de 45-50% ideaal voor de bloei , nu met handdoeken kom ik aan 60% eigenlijk iets te weinig dus misschien dat er deze week nog een luchtbevochtiger bij komt.

    #2
    Re: 5 * GREEN POISON autoflower sweet seeds 400W

    autoflowers draai je gedurende de hele kweek op 18 of 20 uur licht.
    van de plagron heb ik geen verstand maar autoflowers is gewoon een wietplant dus gewoon hetzelfde behandelen!!!
    Bij zaad is 50-60% luchtvochtigheid meer als genoeg

    greets psy

    Comment


      #3
      Re: 5 * GREEN POISON autoflower sweet seeds 400W

      ok dan ga ik nog 1 weekje 24uur houden om ze volgende week op 20uur te zetten . Bij growshop alien hadden ze mij gezegd 1week 24/24 dan 12/12 vandaar dat ik het hier ook had vermeld.

      Over de voeding, aangezien AF groei korter zal zijn , en de bloei korter lijkt het mij logisch om sommige voedingsproducten sneller te beginnen geven niet ?

      OK dan laat ik die luchtbevochtiger mooi in de winkel staan

      Grtz en thanks voor de info

      Comment


        #4
        Re: 5 * GREEN POISON autoflower sweet seeds 400W

        er is maar 1 autoflower waarvan ik weet dat hij misgien op 12 uur kan maar dat word getest nu. Verder draai ik gewoon op 18 uur scheelt ook weer in stroom.
        Gewoon kijken naar je plantje groei geef je zolang ze groeit en voorbloeid en bloeivoedingen en de extra's pas zodra het echt topjes zijn. Verder pas je je een beetje aan aan je schema je snapt zelf denk ik ook wel dat een pk 13/14 in de 1e week van de bloei geven niet hoort. En idd luchtbevochtigers zijn troep ik heb er 1 en gebruik hem ook niet(ja voor stekken mocht het nodig zijn).

        greets en suc6 kom af en toe nog wel is binnen wippen

        Comment


          #5
          Re: 5 * GREEN POISON autoflower sweet seeds 400W

          Je geeft greensensation gewoon volgens schema dus vanaf week 5 van de bloei.

          Comment


            #6
            Re: 5 * GREEN POISON autoflower sweet seeds 400W

            Even een kleine wijziging het zijn de gewone green poison zaden die ik heb en niet de autoflower blijkbaar
            Last edited by wietbelgie; 10 October 2013, 16:03.

            Comment


              #7
              Re: 5 * GREEN POISON autoflower sweet seeds 400W

              Dat is idd een heel verschil goed dat je het ff hebt nagekeken anders had je straks lady's van 2m haha

              Comment


                #8
                Re: 5 * GREEN POISON autoflower sweet seeds 400W

                Zo we zijn weer een weekje verder dus een kleine update , plantjes gisteren verpot naar grotere potten.
                De 2 grootste hun blaadjes krullen wat naar boven aan de randjes , denk dat ik misschien iets minder voeding moet geven en eventueel lamp wat hoger maar de temperatuur is goed normaal gezien, zal zien hoe het de komende dagen evolueert.
                Degene van de 5 die het het minst goed doet en een beetje vervormde blaadjes heeft heb ik in mijn kleinere pot geplaatst

                DSCN0441.jpgDSCN0442.jpgDSCN0443.jpgDSCN0444.jpg

                Comment


                  #9
                  Re: 5 * GREEN POISON autoflower sweet seeds 400W

                  ik denk misschien niet dat voeding geven nodig is nu ze nog zo klein zijn, maar als ik jou was zou ik op wat meer reacties wachten.

                  succes !
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS

                  Comment


                    #10
                    Re: 5 * GREEN POISON autoflower sweet seeds 400W

                    Weer een weekje verder en ze zijn weer een stuk gegroeid. Denk dat ik ze nog tot het eiden van deze week laat groeien om ze dan in bloei te zetten . Plantjes zien er heel gezond uit , mooie donkergroene bladeren , de bovenste bladeren krullen nog steeds een beetjs maar voor de rest doen ze het heel goed . Misschien dat ik deze week even naar de growshop ga voor een cooltube.

                    DSCN0524.jpgDSCN0525.jpgDSCN0526.jpgDSCN0527.jpg

                    Comment


                      #11
                      Re: 5 * GREEN POISON autoflower sweet seeds 400W

                      volgende foto update , ze staan nu een kleine week op 12/12DSCN0536.jpgDSCN0537.jpgDSCN0541.jpgDSCN0542.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: 5 * GREEN POISON autoflower sweet seeds 400W

                        Lekker vol.
                        Kun je niet eens wat foto's maken met de lamp uit?.
                        Dan kunnen we allemaal beter zien hoe ze erbij staan.
                        Voor de rest knal maar lekker verder.

                        Grtz
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                        sigpic

                        Comment


                          #13
                          Re: 5 * GREEN POISON autoflower sweet seeds 400W

                          zal net voor de lamp aangaat dadelijk wat fotos nemen

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          hier enkele fotos met de verlichting uit . Zouden jullie eventueel nog verder toppen ? Heb al een aantal keer getopt ook de zijtakken. Ze staan nu ongveeer 1week in bloei dus zou nog een weekje verder kunnen toppen als ik wil .
                          DSCN0545.jpgDSCN0546.jpgDSCN0547.jpg

                          Comment


                            #14
                            Re: 5 * GREEN POISON autoflower sweet seeds 400W

                            Zo te zien kun je beter stoppen.
                            Zoveel ruimte heb je niet meer en ze groeien nog even.
                            Ziet er wel mooi uit.

                            Comment


                              #15
                              Re: 5 * GREEN POISON autoflower sweet seeds 400W

                              zo weer eens tijd voor een update (heb het nogal druk gehad vandaag dat het iets langer dan een weekje duurde voor mijn update). De dames staan mooi in bloei nu en zijn nog enorm gegroeid ! . de kleinste van de 5 in de kleinere pot was een herma deze heb ik dus snel verwijderd. (denk deels dat het mijn schuld is , heb voor de eerste keer eens proberen te supercroppen en denk dat hij daarvan stress heeft gekregen. Maar hij had sowiezo al veel minder bladeren wat toch ook wel kan wijzen op een mannetje/herma.

                              Zie hier de fotos , men kast is goed gevuld dus die ene plant zal ik zeker niet missen

                              DSCN0557.jpgDSCN0558.jpgDSCN0559.jpgDSCN0560.jpgDSCN0562.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X