Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

royal dwarf + norder light autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

royal dwarf + norder light autoflower

Korting op 420shop
    hallo allen ik ben nieuw op dit forum!

ik ben twee weken begonnen voor de gein met een royal dwarf autoflower, dit is mijn eerste kweek.
    door alles bij te houden kwam ik op het idee om een kweekverslag bij te houden, hopelijk leer ik er nog wat van

een week geleden heb ik een norder light plantje gekregen die evenoud als de dwarf zou zijn,
    hij is veel kleiner en had gele bladeren (in aarde van de tuin gestaan en te veel water).
    maar volgens mij gaat hij het redden.

er zijn genoeg foto's gemaakt en die wil ik graag met jullie delen,
    ik zal die een deze dagen laten zien!
    ook mijn zelfgemaakte kweekkast

Justin

Re: royal dwarf + norder light autoflower

Welkom.

Bij me liggen momenteel ook 3 Northern Lights auto te ontkiemen.
    Deze gaan vanavond de grond in en de HPS onder.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

ja ik had die NL van een vriend gekregen, het was gokken of die het nog doet(stond er heel zwak bij).

vanavond komen er foto;s

Comment

maandag 23-9 RD gekocht en gelijk tussen een schotel met toiletpaier gelegd.
        dag 1 ontkiemen.jpgdag 2 ontkiemen.jpgdag een en twee van het ontkiemen
        dag 3 geplant + kast.jpgde derde dag, 48 uur gewacht met het ontkiemen.
        hier zie je een kluisje die ik heb omgetoverd tot een kweekkastje. ik kweek onder een phillips tornado kleur 827.

dag 4.jpgdag 5.jpgdag 6.jpgdag 7.jpgdag 8.jpgdag 9.jpgdag 4 5 6 7 8 en 9

dag 10.jpgdag 10 heb ik de plant wat meer in het zand gezet, omdat hij heel erg aan het stretchen was.
        ik gaf elke dag 2x water, met een sproeier. vanaf nu 1x
        dag 11.jpgdag 11
        dag 12.jpgdag 13.jpgdag 14.jpgdag 15.jpgdag 16.jpgdag 12 13 14 15 en 16(8-10).
        Maak kennis met de nordern light, van een maat gekregen die hem niet kon verzorgen. hij was in kritieke toestand en ik probeer hem overeind te helpen.
        tot nu toe lijkt hij het vol te houden. op dag 16 de gele bladeren afgeknipt en er komt al wel meer bladvorming alleen loopt deze een beetje achter op de royal dwarf.
        terwijl ze even oud moeten zijn....

de royal dwarf groeit redelijk snel, veel bladvorming en hij krijgt een stevige stam met takjes.
        en er komt ook al een heerlijk luchtje te hangen in mijn kluisje!

verder nieuws volgt,!!

Comment

Bezig...
        X