Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Sweet 'N Sour , Ronsons 4th Run

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Sweet 'N Sour , Ronsons 4th Run

Thx again Heren . Heb gisteren nog ff de system-clean van Aptus binnen gekregen. Of ik het deze ronde al ga gebruiken denk ik nog ff over na. Voorlopig heb ik 5 dwangbuizen besteld want die ga ik wel nodig hebben bij dit soortje, god wat gaan deze hard zeg.

Comment

Lookin good Ron !!! zal bij deze hier ook blijven hangen

Comment

Heb trek in een biertje...hier heb je er eentje van mij maatje! System clean...dwangbuizen??? das voor profs, niet voor de hip bestemd, haha!
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Die Snsjes zijn geexplodeerd Hipp ik moet SM gaan toepassen om ze in het gareel te gaan houden.

Comment

ha, hard of soft Ron, tools nodig?

Ik heb ook nog wel wat smakelijke ideetjes, daar is die top afleiding niets bij.

Verder ziet het er overheerlijk uit daar.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Gaat harde SM worden waarschijnlijk escar. Ze lopen nu al ruzie met elkaar te maken om ruimte. En dan bloeien ze nog niet eens.
              Zal zo wel ff een update doen. Dan zal je zien wat ik bedoel.

Comment

Aantal kweekdagen: 27.
                Aantal dagen 18-6: 18.
                Aantal groeiweken 3.
                Aantal dagen 12-12: 4.
                Aantal dagen zichtbare bloei: 0.
                Schakel periode dag: 4.
                Bloeiweek: 0.

Tijd voor een update. Waar zal ik gaan beginnen. Ik zal maar beginnen met de tieners, die beginnen behoorlijk in de puberteit te komen. Ze luisteren niet meer naar pappa en ze hebben openlijk elkaar de oorlog verklaart. Heb nog geen zichtbare bloei kunnen vast stellen maar ze vechten mekaar nu al de tent uit om de strijd om de meeste ruimte te winnen. Ik loop daar tussen door eigenlijk als een jan lul een beetje de hospik te spelen. Ze snijden gewoon bij elkaar de vingers van hun bladeren er af. Stelletje agressievelingen. Nog ff en ik moet met een harde hand gaan ingrijpen om de strijdende partijen een beetje uit mekaar te gaan houden. Een soort van Unifil actie. De blumats doen gewoon hun ding zonder enkel probleem de laatste dagen, ben wel naar een iets natter medium aan het werken vanwege de aankomende bloei en het hogere water verbruik al van de dames op dit moment. Zit nu om en na bij de 2 liter water verbruik per dag. Dat is gem. 0,4 ltr per plant al. Dat is al vrij vors voor deze fase in de kweek. Goed nu heb ik ook een grote verdamping door de smartpots natuurlijk. Tevens is de postbode ook ff langs geweest en heeft de system-clean van Aptus nog ff bij me afgeleverd. Dan is mijn voeding en onderhoudspakketje ook weer compleet. De system-clean zal ik later tijdens de kweek pas gaan gebruiken als ik ook voeding moet gaan geven. Het klimaat is nog steeds goed onder controle. Geen problemen meer qua temp. en LV. Dus niets te klagen op dit moment. Hieronder de foto's van vandaag.

DSC00733.jpgDSC00734.jpgDSC00735.jpgDSC00737.jpgDSC00738.jpgDSC00739.jpg
                DSC00740.jpgDSC00741.jpgDSC00742.jpgDSC00743.jpgDSC00744.jpg

Till next time.

Comment

Ziet er leuk uit. Wanneer verwacht je de eerste tekenen van de bloei?

Maar wil ook ff weten wat dat is op de 3e foto
                  Dat blad, die witte punt, en dat andere(wat een beetje op mij schimmel lijkt) of is dat licht val? Whuts that?
                  sigpic

Comment

niets aan de hand hoor, is gewoon een stofje smoke. plantjes zijn echt kern gezond. Denk over een dag of 5-6. we zullen het wel zien soms zijn ze wat eerder dan de andere keer.

Comment

Wordt het plafon niet te laag Ron.....

Die kinderen groeien echt 't hok uit.

Mooie plantjes,nu de bloei.

Comment

Wat zijn die ontzettend hard gegroeid de laatste 10 dagen!
                        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Ja ben bang dat ik moet gaan ingrijpen op een bepaald punt. Maar ja dat moet dan maar.

Comment

Nee hoor word een goed op maat gevuld tentje.
                            Ziet er goed uit.

Comment

Ziet er leuk uit! Over een dag of 5 zullen de eerste topjes komen )
                              Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Joh ik zie het al zo voor me

Aarde,meer water en vechtende dames.

Ron, wat bereid jij voor?

Een Modder worstel gevecht, met jij als scheidsrechter??

Kunnen we dit niet kwijt in de toto?

Comment

Bezig...
                                X