Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Sweet 'N Sour , Ronsons 4th Run

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Sweet 'N Sour , Ronsons 4th Run

Je heb me gedachtes gelezen escar.

Comment

Ziet er netjes uit Ronson ik denk ook dat we volgende week de eerste topjes gaan zien Keep m green !
      Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
      done

Comment

Thx weer iedereen stelt me weer een hoop gerust. Op naar de blommen dan maar.

Comment

Nice man, die tent word echt vol. Ook mooi dat je geen uitschieters hebt die van nature al 2 stappen voor liggen op de anderen.
          Mooi stabiel

Comment

Aantal kweekdagen: 29.
            Aantal dagen 18-6: 18.
            Aantal groeiweken 3.
            Aantal dagen 12-12: 6.
            Aantal dagen zichtbare bloei: 0.
            Schakel periode dag: 6.
            Bloeiweek: 0.
            DSC00745.jpgDSC00749.jpgDSC00750.jpgDSC00746.jpgDSC00747.jpgDSC00748.jpg
            DSC00751.jpgDSC00753.jpgDSC00754.jpgDSC00755.jpgDSC00756.jpgDSC00752.jpg
            Nou ik hoop dat we maar snel die blommetjes gaan waarnemen. Till next time
            Last edited by Ronson; 4 November 2013, 14:04.

Comment

Ik zie geen foto's ron.

Hoppakee. Die staan er tevreden bij makker.
              Last edited by berry ryder; 4 November 2013, 13:51.
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Thx Berry, mag idd niet klagen.

Comment

Je plantjes zien er super uit...potverdikke

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
                  -

Comment

Idd, lekker bosje daar ^^

Ik had dat ook trouwens op 1 internode aan 1 kant 2 takken. En de andere kant maar 1. Had hem toen maar gelijk getopped ^^ (WAS me lemon haze)
                    sigpic

Comment

Thx smokin, Lovis. Doe me best. Ja raar he dat uitlopertje. Ach ze gaan binnenkort bloeien. Kijk gewoon ff wat ie gaat doen. Als ie erg klein blijft snij ik hem er af. Mooi stekje dan trouwens. Kan hem alleen nergens kwijt. Dus die gaat in de kliko maar verder. Stekkies van een bloeiende plant gaan toch dood.

Comment

Tevreden met je druppelsysteem Ronnsie?...hahahh....heb plezier van je tentje maatje... lekkers hoor...pagina 11 alweer, terugkijken moet ik Veel geluk, de hipp
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Dat gaat fijn daar Ronson!

Now let the flowers come! Yeaaahh!
                          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Ach hipp ben er nu erg blij mee. Deze groeien zo agressief hard, dat ik ze nog in eens allemaal met de hand water kan geven. de achterste zijn bijna niet meer te bereiken.
                            Dus al valt het systeem nog te verbeteren, ben ik zo blij met die druppelaars. Me plantjes ook trouwens. Maak me een beetje zorgen om eentje die nog wat achter ligt maar ik zag dat ze al iets is op getrokken. Vingers crossed, probeer die grote iets te remmen door me lamp er bovenop te hangen. Die kleintjes hebben dan iets meer tijd om bij te trekken. Dat begint redelijk te lukken. Maar of het echt gaat werken valt nog te bezien. Let natuurlijk wel op dat ik de kruinen van die grote meiden niet verbrand.
                            Hoop dat ze snel in de bloei schieten. dan komt de echte groeispurt. Ik hou me hart vast, denk dat me tentje uit elkaar wordt gedrukt..

Thx El Plantos

Comment

Dank Ronnz, leuk dat je er even wat bij verteld...het blijft spannend...genieten vriendtrek je conclusies...laat het rolle
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Aantal kweekdagen: 31.
                                Ontkiemperiode: 5 dagen.
                                Aantal dagen 18-6: 18.
                                Aantal groeiweken 3.
                                Totaal aantal schakeldagen: 7.

Aantal dagen 12-12: 8.
                                Aantal dagen zichtbare bloei: 1.
                                Bloeiweek: 1.

Goed er is weer een hoop gebeurt, tijd voor een update. De jonge dames zijn in de puberteit gekomen. Gisteren trof ik al bloeiverschijnselen bij twee van de meiden aan. Vandaag staan ze alle 5 in bloei. Ga dus ook vandaag beginnen met de telling van de bloei. Dat is dus nog vrij rap gegaan die groei naar bloei.

Qua groei heb ik niets te klagen. Ze gaan nog steeds als een tierelier. Probeer de grootste een beetje in hun groei te remmen door de lamp er echt boven op te hangen. Zo lopen ze wat minder uit en krijgen de kleinere planten wat meer de tijd om omhoog te komen. Dit werkt iets maar niet erg veel nog. Wel komen de zijtakken van de grote planten wat egaler op hoogte. Maar dat was niet echt de bedoeling. De kleinere doen het ook nog steeds goed maar moeten een beetje om de grote heen groeien dat koste wat tijd maar ik zie dat ze nu de hoogte in willen gaan omdat ze niet echt zijwaarts meer kunnen. FF afwachten wat deze gaan doen. Heb vaker kleinere plantjes gehad die in de bloei ineens iedereen en alles achter lieten in hun groeispurt. Andere opties als verzetten zijn niet mogelijk ivm het blumat systeem en dat de lieverdjes letterlijk door elkaar heen zijn gegroeid.

Voeding is nog steeds gewoon kraanwater en me bodemleven en de buffertabs doen de rest. Verder krijgen de dames om de dag een douche met Spraymix en dat is het dan wel. De dames staan er echt erg goed bij. Geen enkel te kort te zien en erg vitaal. Ben op dit moment erg tevreden met de Sannie methodiek. Erg makkelijk. Vanaf week 3 van de bloei zal ik met deze methode pas moeten starten met het bijvoeden van me bodemleven en me plantjes. Heb vanmorgen vlak voordat de lamp aanging wat foto's genomen zodat de dames er wat beter opstaan dan normaal.

Het blumat systeem loopt zonder echte incidenten. Om de dag me voedingsemmer weer met water vullen en geen omkijken meer naar. De gem GV van me potten is rondom de 60 mbar en iets hoger. Moet wel wat frequenter me Voedingsemmer gaan vullen omdat het waterverbruik van de schatjes behoorlijk is opgelopen.

Hieronder de foto's van vanmorgen vlak voordat de lamp aanging.

DSC00758.jpgDSC00760.jpgDSC00761.jpgDSC00762.jpg
                                DSC00763.jpgDSC00764.jpgDSC00765.jpg

Afstand van de lamp en de temperatuur bij de toppen.

DSC00775.jpgDSC00788.jpg

Foto's van de aanvangende bloei.

DSC00771pijl.jpgDSC00777pijl.jpgDSC00779pijl.jpgDSC00787pijl.jpg

Goed dat was het weer voor vandaag. Till next time.

Comment

Bezig...
                                X