Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Sweet 'N Sour , Ronsons 4th Run

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Sweet 'N Sour , Ronsons 4th Run

Mooi je weet zeker dat het vrouwtjes zijn nu! lekker gevuld tentje daar ronson!

Comment

He moat!

Staat er mooi bij, mooi van kleur!

Slim om je lamp laag te houden, dan blijven ze idd wat korter.. Hanteer de zelfde techniek

Fijn dat de zichtbare bloei bij jou nu ook begonnen is, we lopen dan bijna gelijk op haha

Hou ze zo m8!

Greetz
      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Bedankt weer heren, doe me best. Hoop dat de truuk met de lamp nog wat gaat werken. Anders gaan de "gloves off".

Comment

Dat gaat lekker Ron.

Je houd de dames tot nu toe nog in bedwang.

Ik kijk dit mud wrestling gevecht nog even aan...
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ach ga ik net kijken voordat het licht uit gaat. zie ik ineens water. Is een druppelaar doorgelopen. Precies weer die kleine. Waar ik zo goed bij kom maar niet heus. Het was niet veel. Was er op tijd bij . maar stel je voor als het licht uit was. Had ik morgen kunnen dweilen

Comment

Ziet er lekker groen uit! Houden zo, maar zijn bluemats dan zo onbetrouwbaar?
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ik zit over hun max. heen Nik. Kan dit systeem wel stabiel krijgen maar niet in deze setup. 1 druppelaar per max 11 liter potten. Dat is dus geen 11 liter smartpot die ook eens een hogere verdamping heeft. volgende run ga ik verdelers neerzetten dan kan ik het water gelijk matiger verdelen en kan ik ze strakker instellen en controleren. Snap het ook niet erg goed want die andere 4 gaan gewoon nog goed. Maar ja dicht gedraait. De plant maar ff laten lurken en de verdamping van de smartpots doet de rest. Denk dat ze morgenochtend al weer een heel stuk droger is geworden. Tis ff vietelen.

Comment

Staan er mooi bij Ronson!
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS

Comment

ziet er netjes en mooi uit daar ronson

Comment

Comment

Ga zo kijken Escar. Ik denk dat ze het meeste al weer heeft opgelurkt. Leuk dat je die blumats ook wil gaan proberen trouwens. Als jij zo door wil gaan in je kastje. Ik bedoel kwa scrogg dan is dit systeem erg makkelijk. 17.95 kost het probeersetje. 5 druppelaars, slang 5 m. vatdoorvoertje en eindstukkie. Daar kan je niet echt op leeg lopen.

Dank je Staff en Itrustz, doe me best om ze zo te gaan houden.

Comment

Ik ga door met mijn kastje.

Echter vandaag gaat de lamppas aan om 10.40.

Beide planten gaan in de bloei.

Comment

Heb net ff gekeken. Was een hele toer om bij me meters te komen. Gisteren toen ze overliep 10 mbar nu na 12 uur 40 mbar die schatjes drinken aardig zeg. ik werk tussen de 60 en 110 mbar nu. dus over 2 uurtjes is die pot weer droog genoeg. Geen grote schade dus. God ik kan je die smartpots ook erg aanbevelen. In een plastic pot had ik 3 dagen kunnen wachten tot dat de plant het heeft verwerkt. Krijgen de wortels geen zuurstof en heb je een probleem.

Comment

Dat is zeker een voordeel van de smartpots, maar kan ook nadeel zijn heb ik gemerkt. ..

Je moet ze veel vaker wateren als standaard potten, dus oppassen dit niet te vergeten...

greetz
                              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Is het geen idee om die smartpots in een plastic zak te houden?

Ze drogen minder snel uit, ze behouden hun werking, je kan eventuele blumat overstromingen opvangen (als je vaak naar je plantjes kijkt, maar dat doet ronson wel )

Comment

Bezig...
                                X