Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ach ga ik net kijken voordat het licht uit gaat. zie ik ineens water. Is een druppelaar doorgelopen. Precies weer die kleine. Waar ik zo goed bij kom maar niet heus. Het was niet veel. Was er op tijd bij . maar stel je voor als het licht uit was. Had ik morgen kunnen dweilen
Ik zit over hun max. heen Nik. Kan dit systeem wel stabiel krijgen maar niet in deze setup. 1 druppelaar per max 11 liter potten. Dat is dus geen 11 liter smartpot die ook eens een hogere verdamping heeft. volgende run ga ik verdelers neerzetten dan kan ik het water gelijk matiger verdelen en kan ik ze strakker instellen en controleren. Snap het ook niet erg goed want die andere 4 gaan gewoon nog goed. Maar ja dicht gedraait. De plant maar ff laten lurken en de verdamping van de smartpots doet de rest. Denk dat ze morgenochtend al weer een heel stuk droger is geworden. Tis ff vietelen.
Ga zo kijken Escar. Ik denk dat ze het meeste al weer heeft opgelurkt. Leuk dat je die blumats ook wil gaan proberen trouwens. Als jij zo door wil gaan in je kastje. Ik bedoel kwa scrogg dan is dit systeem erg makkelijk. 17.95 kost het probeersetje. 5 druppelaars, slang 5 m. vatdoorvoertje en eindstukkie. Daar kan je niet echt op leeg lopen.
Dank je Staff en Itrustz, doe me best om ze zo te gaan houden.
Heb net ff gekeken. Was een hele toer om bij me meters te komen. Gisteren toen ze overliep 10 mbar nu na 12 uur 40 mbar die schatjes drinken aardig zeg. ik werk tussen de 60 en 110 mbar nu. dus over 2 uurtjes is die pot weer droog genoeg. Geen grote schade dus. God ik kan je die smartpots ook erg aanbevelen. In een plastic pot had ik 3 dagen kunnen wachten tot dat de plant het heeft verwerkt. Krijgen de wortels geen zuurstof en heb je een probleem.
Is het geen idee om die smartpots in een plastic zak te houden?
Ze drogen minder snel uit, ze behouden hun werking, je kan eventuele blumat overstromingen opvangen (als je vaak naar je plantjes kijkt, maar dat doet ronson wel )
Comment