Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Sweet 'N Sour , Ronsons 4th Run

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Sweet 'N Sour , Ronsons 4th Run

Ik denk het Smokin. Heb dit niet eerder mee gemaakt. Maar lichtstress is dus wel erg link. Die les heb ik er wel weer uit weten te trekken. Hoop dat ik er op tijd bij was. Blijf ze nog ff goed in de smiezen houden. En anders heb ik zaad genoeg de volgende rondes.

Comment

Dat zal ik maar niet doen met die femzaden dat zaad gaan gebruiken.
      Foei

Comment

Ja ja sorry MWay ik zal ze gelijk in kliko gooien. Ik ga wel weer ff een half uurtje in het ezelshoekje staan. Hahaha.

Maar ik dacht dat herma zaden wel ontkiemde of niet?. Goed dan zijn het geen vrouwtjes natuurlijk eerder regulier zaad met de nadruk op mannen waarschijnlijk.
        Nou wil ik natuurlijk deze ronde wel verschoond blijven van dit soort probleempjes.

Comment

Herma is door grower he.. Maja volgens mij zit ik fout :o
          sigpic

Comment

Nou dan wordt ze maar een wijf. Anders gaat het maar ff naar de kliniek.
            Daar weten ze nog van een ouwe verschrompelde lul nog een paar schaamlippen te boetseren. Wie zei dat nou ook al weer?

Achhh wat zeg ik nou weer allemaal voor obscene dingen allemaal. Mijn excuses voor de vrouw onvriendelijk woorden allemaal weer. Anders heb ik nog plan B achter de hand. Nou wil ik niet graag mijn strategie prijsgeven van te voren maar dit voorwerp heeft er wel mee te maken.

kettingzaag.jpg

Comment

Zou gewoon de ballen er blijven vanaf halen^^ toch weer een x aantal gram wat je extra heb
              sigpic

Comment

Ah ik vrees dat dat plan B, plan A prioriteit gaat krijgen.

Nu kan je blij zijn dat je het kleintje hebt gehouden.

Succes Ron
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Je hebt ze zo betutteld en lekker gesoigneerd... Hoe kunnen die nu mannelijk worden van de stress....
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Comment

Banaantjes?

Comment

hm nee niet gezien Cook. Het waren allemaal kleine zaadjes die aan de bloeiharen vast zaten. Ze gleden er ook zo van af. heb er nog 2 achter gehouden zal ff een fototje maken voor je.

Comment

Kan je die dingen nog tevoorschijn halen ron..

Zouden het niet gewoon lege zaadhoesjes kunnen zijn?

Ik heb daar ooit eens iets over gelezen.

Heb gezocht, alleen kan ik het niet meer terug vinden.

ikweet nog wel dat het een uitspraak van QnQ was.
                          Last edited by Escargot; 16 November 2013, 21:37.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Niet alles ben er een paar kwijt maar de grootste heb ik achter gehouden juist voor dit soort gevalletjes. Misschien heeft cook gelijk en zijn het banaantjes. Iets wat ik ook nog niet eerder heb mee gemaakt. Hoop dat ze een beetje duidelijk zijn.

DSC00903.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Dat heb ik ook ergens opgepakt ja. Weet alleen niet waar hij dat heeft gezegd. Hoop dat Q gelijk heeft in dit gevalletje dan.
                            Attached Files

Comment

Op foto 1 is een mannelijke voorbloeibloem te zien.

Das erg raar, zitten er niet mer ballen aan je plant?

Comment

Cook, Die eerste foto is wat vertekend door de hoek van fotografie. Maar daar zat juist dat zaadachtige dingetje die ik hierboven heb geplaatst. Verder zie ik ze niet meer. Na wat verder kijken zie ik ook dat de achterste grootste plant wat van dit soort zaadjes aanmaakt. Gewoon een enkel zaadje aan een bloeihaar. Vreemd die is totaal niet gestresseerd geraakt door het licht. Misschien lichtelijk maar niet zoals de plant in het midden. Ik begin aan iets met deze straign zelf te denken. Maar wat dit voor soort verschijnsel is, geen enkel idee. sommige drukken al weer tegen het dak aan. Ik moet gaan knakken GVD, Dat wilde ik nou juist niet gaan doen. Dus ga ik nu ff bedenken hoe ik dat het handigste kan gaan doen.

Comment

Bezig...
                                X