Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Sweet 'N Sour , Ronsons 4th Run

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Sweet 'N Sour , Ronsons 4th Run

Halverwege Cook, ik ga nu geen voeding door me druppelaars sturen. Dus kan gewoon steeds water bijvullen. Leeg laten lopen is niet zo best, krijg je weer luchtbellen in je slangen. ze gebruiken nu ongeveer 3 - 4 liter per dag dus om de dag ff het emmertje weer afvullen. Aanslag heb ik geen last van of dat soort dingen. Maar daar heb ik me systemclean nog voor achter de hand. Ga daar ook mee spoelen een paar keer. laatste week. durf het nu nog niet ivm met me bodemleven.

Comment

Aantal kweekdagen: 57.
      Ontkiemperiode: 5 dagen.
      Aantal dagen 18-6: 18.
      Aantal groeiweken 3.
      Totaal aantal schakeldagen: 8.

Aantal dagen 12-12: 34.
      Aantal dagen zichtbare bloei: 26.
      Bloeiweek: 4.

Nou maar weer eens een update van mijn ananasjes dan.

De dames doen gewoon hun ding en ruiken ontzettend lekker. Ze krijgen nog steeds om de dag 1ml voeding per liter. Heb alleen de hoeveelheden wat meer aangepast naar het verbruik van de planten. Over 2 dagen ga ik de dosis opvoeren naar 2 ml per liter volgens schema. Enkel heb ik de grote planten wat meer voeding gegeven omdat deze wat lichter van kleur beginnen te worden en dus ook wat meer voeding gaan vragen nu. De andere 3 zijn nog diep groen en vertonen geen tekenen van tekorten.

Dan lopen 3 planten goed op schema. 2 onder andere de kleinste lopen toch wat achter. Die beginnen nu ook al hun energie op de toppen te richten, maar vergeleken met de andere 3 lopen ze toch een heel stuk achter. Deze toppen zijn nog luchtig vergeleken met die harde en zeer dichte toppen van de anderen. De kleinste plant heeft ook een hele rare topopbouw. Maar ja dat zal wel goed komen. ze zullen nog wel wat naar mekaar gaan toetrekken de volgende weken. Over de toppen zelf ben ik erg tevreden. Heb nog nooit zoveel toppen gehad die het ook zo goed doen. Zelf de zijtakjes die vol in het licht staan zijn al lekkere toppen aan het worden.

Verder heb ik nog wat hoofdtoppen en uitlopers wat opgebonden en van de lamp weg getrokken. Ben hier naar mijn zijn toch wel lang mee bezig geweest zijn ook de 2 achterblijvers. dus ik denk dat deze toch een paar dagen hebben stil gestaan na al die mutilaties. Normaal is in week 4 de groei er echt wel uit.

Dan is het s'ochtends ff wat afgestoten bladeren van de onderzijde verwijderen, de GV controleren en me voedingsvat wat met water bijvullen. Een beetje bijhouden en alles een beetje fatsoenlijk houden dus. Alles is op het moment goed te doen nu. Maar genoeg gelult, de foto's.

Het klimaat.

DSC01017.jpgDSC01018.jpgDSC01019.jpg

De topopbouw van de kleinste plant.

DSC01016.jpg

De Ananasjes.

DSC01009.jpgDSC01014.jpgDSC01015.jpg

DSC01010.jpgDSC01011.jpgDSC01012.jpg

DSC01013.jpg

Nou jullie zijn weer bij, Till next time.

Comment

Er zitten al enkele flinke toppen tussen! Goed bezig
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Tropische beelden uit een koud Nederland.....
          en dan te bedenken dat ik zo ongeveer .......NUde deur uit moet, brrr mij te koud....
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Die geur als de tent open gaat moet zalig zijn

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
            -

Comment

Dank Heren en idd het is geen straf om me tentje open te trekken.

Comment

The smell smack's you in the face

Comment

Aantal kweekdagen: 59.
                  Ontkiemperiode: 5 dagen.
                  Aantal dagen 18-6: 18.
                  Aantal groeiweken 3.
                  Totaal aantal schakeldagen: 8.

Aantal dagen 12-12: 36.
                  Aantal dagen zichtbare bloei: 28.
                  Bloeiweek: 4.

Tijd voor de reguliere update maar weer. Niet erg veel te melden maar ik zal een poging gaan doen.

De dames beginnen wat hongeriger te worden. Ik heb vanaf vandaag de dosis van de voeding verhoogt naar 2ml/ltr. Dat is ook niet zo gek ook gezien dat sommige toppen nu al echt erg dik zijn. Vooral de grootste 2 planten zijn behoorlijk aan het werk geslagen. De 2 achterblijvers zijn ook al behoorlijk aan het bouwen geslagen en de schade wat aan het inlopen. Grappig want heb nu al dikkere toppen dan ik hiervoor ooit gehad had en we zijn pas op de helft van de kweek.

Moet wel me hoogte in de gaten blijven houden, lamp kan niet hoger meer en sommige toppen zijn gewoon al bijna in de hitte zone aan het komen weer. Dat gaat weer binden en afstellen worden. Kijk het nog ff aan maar ik houd het strak in de gaten want ik heb geen zin in een 2e keer lichtstress. Wat een gedoe zeg, maar ja als ik zie wat er allemaal aan zit nu al. Wordt het wel de moeite waard.

Heb wat foto's genomen vlak voordat de lamp aan ging. Daarop kan je goed zien dat sommige planten al wat hongeriger beginnen te worden. Specifieke tekorten hebben de planten nog steeds niet. Ben dus nog steeds erg tevreden met de symbioses van Sannie.

Zo en nu ga ik me handen wassen want die stinken nog steeds naar de ananas. Had ze ff aangeraakt gelijk me handen weer plakkerig en geurend. Mensen till next time zal ik weer zeggen. Hier onder de foto's van vandaag.

Het klimaat.

DSC01032.jpgDSC01033.jpg

De dames.

DSC01021.jpgDSC01026.jpgDSC01029.jpg

DSC01030.jpgDSC01031.jpgDSC01028.jpg

DSC01022.jpgDSC01023.jpgDSC01024.jpg

DSC01025.jpg
                  DSC01027.jpgDSC01034.jpg

Comment

Da's een gezellige boel daar! Same here, de kleine Jack Herer maakt al een grotere top aan, dan ik ooit zelf gehad heb en die zit nu ook pas aan de helft van de bloei. En aangezien week 4 - 7 de echte knalweken zijn, belooft dat! Ook voor jou, schitterend
                    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Ja dat belooft zeker wat voor ons rodi. Denk dat ik maar wat potten erbij moet gaan aanschaffen.

Comment

Als sardienen in een blikje maar datworden hele mooie toppen Ron!
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ziet er super uit ronson!

Maaru, eigenlijk kan dr wel 30cm van de gehele hoogte af
                          dat scheelt weer knakken enzo, en je toppen gaan natuurlijk topzwaar worden dus bereid je maar alvast voor op het omhoog hangen van je toppen

Comment

Ja nik tis dringen geblazen op dat kleine vierkante metertje.

Cook dat zal alleen maar gunstig wezen, hoef ik ze niet meer weg te binden. Als ze maar niet breken dan.
                            Maar ja ga maar alvast een klosje touw bij halen.

Comment

Hij gaat lekker daar, zucht, was ik maar al zo ver...

Trouwens, waren het de dropjes, het pakketje

Laters.
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Mooi vol en gezond van kleur Ronson!!

Wordt een leuke ronde...
                                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Bezig...
                                X