Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Sweet 'N Sour , Ronsons 4th Run

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Sweet 'N Sour , Ronsons 4th Run

Nu kun je voor je dames en op je Bluemat zorgen!

Dames gaan lekker daar!

Greetz
    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Spannende bedoeling bij je.
      Die blumat waarden mogen best 140 of 160 zijn hoor, ik heb ook weleens waarden van 20 en van 400, het is geen rocketscience, in de groei een iets drogere pot, in de bloei visa versa.
      Volgens mij gaat het allemaal prima.

Comment

Glimt erover hier die krijgen zon aan alle kanten .. Leuk he dat bijstellen Ik heb hem aardig door nu geloof ik maar geen digitale tensio meters dus het blijft giswerk maar om de 2-3 dagen een keer me vat bijvullen komt nog steeds overeen met hoe ik het anders deed.
        Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
        done

Comment

Die waardes had ik ook in gedachte Krasi, maar ik fluctueerde iets te veel door dat ik iets te voortvarend te werk ging. Geeft niet heel leerzaam allemaal. Plantjes gaan nog steeds lekker. Wat denk jij toppen of ze lekker zo laten gaan? Gewoon om te kijken hoe ze het zo doen. Ik ga hierna nog een ronde sns doen. Welke internode top jij altijd als ik vragen mag? Zelf heb ik al eerder bij de derde en de zevende internodes getopt de extremen zeg maar, zit nu aan de 5e te denken. Goed vragen, vragen iig bedankt voor je input al.

Thx Bacos, Ja vind dit een leuk systeem. Dat gepiel hou ik eigenlijk wel van. Wat betreft die meters, probeer er gewoon eens eentje uit om te proberen.
          Die dingen zijn echt heel makkelijk in gebruik. Maar ik weet zeker als je er een keer me werkt dat je hem niet meer kwijt wil. Geen spijt van die dingen. Goed ik heb ze een beetje afgekeken bij Krasi, die werkt al een tijdje met deze metertjes. Ik denk dat hij ook zal beamen dat dit de beste metertjes zijn voor deze prijs 29,00.

Comment

Zit net te lezen dat BioBizz wel in een blu-mat systeem kan
            Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Nou dan heb jij je volgende ronde ook weer een nieuw projectje. Lijkt me wel iets voor jou. Jij houdt hier ook wel een beetje van denk ik.

Comment

Ziet er keurig uit ! Wat een keurig huisje hebben je dames en wat een comfort!
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Dank je Nik, ben wel erg aan het stoeien nog hoor. Gisteren voordat de lamp uit ging controleer ik nog Wat GV's zie ik dat ik bij 1 pot de juiste GV heb. Ik draai dus m druppellaar dicht zodat het niet natter kan worden. Is dat ding toch stiekem doorgelopen vannacht kan ik weer opnieuw beginnen met instellen. AArrgh...maar een beetje uitdaging hou ik wel van. Als er maar een bepaalde logica in zit. Al snap ik van die doorloper vannacht ff helemaal nix. Maar ja, poging 3. Poging 4, 5 en 6 zullen ook nog wel komen.

Comment

Hey ron. Heb je al gekeken of je blumat volzit met water.
                    En dat er geen luchtbel inzit. Heb ik namelijk ook al eens gehad.
                    Blumat eruit gehaald en opnieuw gevuld en weer een paar uur
                    in het water gelegd. Als er maar iets van lucht in zit werkt tie
                    niet naar behoren.
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Uhm Nee, berry nog niet. Maar ik ga dit wel ff doen denk ik. IK Heb ze toen wel onder water in mekaar gedraaid om evt. luchtbelletjes te voorkomen en min 24 uur laten inweken. Dat is natuurlijk geen garantie dat er geen lucht in zat. Dus als ik weer wat hoger zit zal ik ze ff 1 voor 1 weer afkoppelen en opnieuw inweken en afvullen. Maar ja dan kan er ook weer lucht in komen. Sluit jij dat hele systeem dan af en op nieuw aan. of kan je die koppen dicht draaien, die sensoren afkoppelen en dan weer vullen. zonder dat je daar je systeem helemaal voor moet gaan afsluiten?

Comment

heb je mn stoeltje gewoon op de vaste plaats staan ?

Comment

Ja ik koppel alles af en begin opnieuw stap voor stap.
                          Je medium is nat genoeg dus opnieuw de blumat vullen
                          goed dichtdraaien en een paar uur in het water.
                          Bamm die grond in even afstellen . Dus dat ie net niet meer
                          druppelt en dan nog 2 pijltjes terug. Moet goedkomen.

sigpic

Comment

Zoals altijd Gezelligheids Roker, eerste rij. Leuk dat je ook weer van de partij ben.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ok berry, ik kijk het nog ff een dag of 2 aan. Krijg ik het systeem niet stabiel dan ga ik ze opnieuw plaatsen. Dank je voor de info, heb in ieder geval weer een strijdplan achter de hand

Comment

uiteraard ben ik er weer bij man, vind je kweekjes reuze intressant, en vele vragen die jij stelt heb ik ook, en zo leer ik ook weer bij.
                              en nu met die bluemat erg nieuwschierig...heb aan een 'test' setje zitten denken een tijd geleden, maar kan nu eerst lekker bij jou meekijken
                              en als je het dan verkloot weet ik iig dat ik gewoon met mn gieter moet blijven lopen

grtz

Comment

Als je ze weer aansluit even goed laten doorstromen voor alleer
                                Je ze afsteld dan is alle lucht uit de slang.

Succes kerel.

sigpic

Comment

Bezig...
                                X