Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Sweet 'N Sour , Ronsons 4th Run

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Sweet 'N Sour , Ronsons 4th Run

Zou je niet beter wat gaan knakken Ronson? Aardig vol tentje
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

@ Hipp, ja zo. Gaat harder dan ik ooit had durven denken. Ach weer wat geleerd.

@ Smokin, hahaha ja tis wel apart. Het lijken wel supporters van Ado Den Haag. Groen, gele sjaaltjes om.

@ Rodigan, Ja wil dit eigenlijk dus niet gaan doen. Maar ik heb bijna geen keuze meer. Ga ze eerst naar de zijkanten toebinden. Kijken hoeveel ik dan nog overhoud.
      Ben nog niet zo thuis in het knakken en pletten. Dus probeer er eerst met een grote boog er om heen te lopen. Tsja schiet ik idd weinig mee op met deze besluiteloosheid.
      Maar je hebt wel helemaal gelijk. Er moet wel iets gaan gebeuren.

Comment

Nou nou ron. Die groeien je tent uit.
        Ik hoop voor je dat het binden een beetje verschil gaat maken.
        Dit is dus ook een rede waarom ik scrogg.
        Ga niet anders meer doen ook niet.
        Geen gekloot meer met de lamp. Een luize leven.
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Volle bak idd.
          Dat word nog een beetje knakken en buigen denk ik.
          En die met die sjaaltjes om had ik neergeknuppeld voordat ze gaan rellen.

Comment

@ Berry, Ja dat begrijp ik nu ook heel erg goed van jou. Ik wil dit in de toekomst ook gaan doen. Maar ik wil eerst dat blumat systeem goed begrijpen en stabiliseren. Net zoals jij nu al hebt gedaan. Dan hoef ik niet meer onder het netje steeds water te geven. Probeer eerst dat soort dingen te beheersen zodat ik volgende ronde me volledig kan richten op de scrog. Dit soortje is daar erg geschikt voor. Heb nog 5 zaden hiervan zo te zien kan ik daar 2 a 3 scrog rondes mee gaan doen weer. Dat wordt een tijdje Snsjes roken dus. En dit is ook de eerste keer dat ik met sativa's werk, had nooit gedacht dar deze dingen zo enorm hard gaan. Dus ik loop nu wel in 7 sloten tegelijk. Terwijl ik toch niet heel veel aan het experimenteren ben. Ach de arde hand moet deze ronde maar uit de kast getrokken gaan worden.

@ Mway, Yep kan er echt niet onder uit komen zo te zien. Dat wordt knuppelen straks.

Comment

Het scroggen gaat het helemaal worden.Sinds ik QenQ bezig gezien heb kriebelde het bij mij ook al.
              Dus in het nieuwe jaar veel scrogverslagen als ik bij iedereen zo lees.
              Gaat een mooi 2014 worden Budfields for ever and fuck those strawberry`s Beatles

Comment

Ja tis een goede methode Mway. Maar je moet wel een goede basis hebben om te gaan doen. Als je hier als beginnende kweker aan begint loop je je echt in 7 sloten tegelijk. Ik denk dat jij en ik al ver genoeg zijn om dit te gaan proberen. We hebben weer wat kweekjes onder de riem, dus kunnen we ons veel meer gaan concentreren op de scrog techniek. Dat gaan idd een hoop scrogjes worden volgend jaar.

Comment

Ziet er goed uit m8!!

Fijn dat de bloemetjes komen!!

Vrees ook dat je zult moeten knakken straks...

Succes en greetz
                  Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Helemaal los op de hobby

Comment

Sjaaa valt weinig te zeggen he..Gaat gewoon lekker in je tentje! Erg duidelijk verslag! plezierig om dagelijks mee te lezen
                      Houd ze groen en geniet van die fijne hobby!

GreetzZ Mafferd.

Comment

Aantal kweekdagen: 39.
                        Ontkiemperiode: 5 dagen.
                        Aantal dagen 18-6: 18.
                        Aantal groeiweken 3.
                        Totaal aantal schakeldagen: 8.

Aantal dagen 12-12: 16.
                        Aantal dagen zichtbare bloei: 8.
                        Bloeiweek: 2.

Bloeiweek 2 is aangebroken, update time. Le Femmes gaan nog steeds te goed. Tijd om dan maar met ferme hand te gaan ingrijpen. Wegens tijdsgebrek zal ik het kort houden vandaag.

De lamp hangt op de maximale hoogte nu en ik ben begonnen met het buigen en afbinden van de grootste planten. Hiermee heb ik de toppen meer bij elkaar gekregen qua hoogte en ruimte in het centrum van deze planten gemaakt zodat de zij takken ook weer meer licht krijgen. Nadeel is wel dat het kleinste plantje nu echt letterlijk is verstopt en overspannen met de takken van de grootste planten. Goed deze zal toch al weinig gaan opleveren dus heb ik liever da de grootste planten dan meer gaan opleveren.Verder ben ik nog elke avond vlak voor de lamp uit gaat de bladeren met lichtstress te behandelen met bladvoeding. Deze bladeren beginnen wel tekenen van herstel te tonen, al is het langzaam. Heb ik weer wat zwakke zijtakken verwijderd en wat van de onderste bladeren weer weg genomen. Vreemd is dat de planten ze nu al veel eerder laten vallen dan ik normaal gewend ben. Normaal worden deze bladeren eerst helemaal leeg gezogen door de plant maar nu zijn de meeste bladeren nog niet eens vergeeld. Ik ga er maar ff van uit dat ze dus voldoende voeding van hun bodem leven krijgen aangereikt zodat de plant de voeding uit die bladeren niet nodig heeft. Goed ik werk nu voor het eerst biologisch en met sativa's dus ik zal hier niet gelijk van in paniek raak. Het zal wel met een van die factoren te maken hebben. Als ik er naast zit hoor ik dat graag natuurlijk.

Waterverbruik is wat aan het stabiliseren naar ongeveer 0,8 - 1 liter per plant per dag. Denk dat we de grootste spurt nu wel hebben gehad nu. Doorgroeien doen ze echter nog steeds. Maar aub geen 10cm per dag meer. Ondanks de lichtstress hebben geen van de planten een tekort, planten zijn nog steeds mooi groen en vitaal. Goed spul die Symbioses.

Brengt me ff bij een vraag naar de ervaringsdeskundigen die met een soort gelijke manier werken als ik. Als ik na deze ronde mijn grond weer wil hergebruiken. Moet ik dan weer die Symbioses gaan toevoegen, of alleen 1- 2 gram bij het plantgat. Die symbioses blijven dan toch gewoon voor een groot gedeelte in je grond zitten dan?

Dat brengt me bij de fotorapportage van vandaag

Het klimaat en de gem GV.

DSC00860.jpgDSC00861.jpgDSC00862.jpg

Het afbinden.

DSC00858.jpgDSC00863.jpg

De plantjes.

DSC00856.jpgDSC00866.jpgDSC00867.jpg
                        DSC00869.jpgDSC00870.jpg

Dat was het dan weer voor vandaag, Till next time.

@ Mafferd en Smokin Thx, zoals jullie zien ben ik al begonnen de schatjes met ferme hand te gaan regeren.
                        Last edited by Ronson; 14 November 2013, 15:02.

Comment

Vreemde naam....ik zou hem zelf niet zomaar gekozen hebben.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Je hebt het allemaal mooi onder controle zie ik wel!
                            Te lange planten.. das nog best een (denk) werk om dat goed op hoogte te houden.

mooi dat er nog geen tekenen van ondervoeding zijn

Comment

Aantal kweekdagen: 41.
                              Ontkiemperiode: 5 dagen.
                              Aantal dagen 18-6: 18.
                              Aantal groeiweken 3.
                              Totaal aantal schakeldagen: 8.

Aantal dagen 12-12: 18.
                              Aantal dagen zichtbare bloei: 10.
                              Bloeiweek: 2.

Het klimaat en de gem. GV.

DSC00881.jpgDSC00882.jpgDSC00884.jpg

Oei, dat willen we dus niet zien. (laatste foto is de internode er boven)

DSC00872pijl.jpgDSC00874pijl.jpgDSC00873pijl.jpg

Bodemleven aan de oppervlakte van de potten

DSC00889pijl.jpg

Na de snoei en dief werkzaamheden, let achterin de kleinste plant. Kaal maken?

DSC00879.jpgDSC00880.jpgDSC00888.jpg
                              DSC00890.jpgDSC00891pijl.jpg

De plantjes.

DSC00876.jpgDSC00892.jpgDSC00877.jpg
                              DSC00878.jpgDSC00885.jpgDSC00886.jpg
                              DSC00887.jpg

Tijd om een dikke te draaien, het lijkt wel een opstel. Till next time.

Comment

Ziet er mooi uit, wel jammer van die ballen. Misschien ergens net iets te veel stress gegeven?
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X