Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Sweet 'N Sour , Ronsons 4th Run

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Sweet 'N Sour , Ronsons 4th Run

. Ik denk dat je dit jaar zeker ergens wel gaat winnen. Tis toch 1 grote loterij

Comment

Ziet er erg lekker uit kerel, mooie toppen om te zien ook. Dat wordt straks een lekker rokertje

Comment

Aantal kweekdagen: 87.
        Ontkiemperiode: 5 dagen.
        Aantal dagen 18-6: 18.
        Aantal groeiweken 3.
        Totaal aantal schakeldagen: 8.

Aantal dagen 12-12: 64.
        Aantal dagen zichtbare bloei: 56.
        Bloeiweek: 8.

De Laatste loodjes van deze kweek zijn aangesproken, tijd voor een update. Goed met deze feestdagen had ik gewoon veel minder tijd om, om de dag ff een update te doen. Maar ik denk dat iedereen wel ff een drukke agenda heeft.

Om te beginnen de dames. Ze zijn nu ouwe tangen die op een strikt water dieet staan. Morgen gaan we wat clean-system toevoegen aan me spoelwater om me druppelsysteem alvast wat te reinigen en me bodemleven iets te gaan afstompen.

Ze beginnen al goed af te rijpen. Veel toppen zitten al helemaal vol met milky trich's. Niet allemaal nog maar we gaan hard de goede kant op. Ook de achterligger begint al goed te rijpen. Maar het is niet alleen feest in de jungle. Trouble in Paradise. Tot mijn schrik zag ik dat 1 top helemaal vol met bananen zat. Wel verdomme!!!.
        Maar ja gezien dat ze volgende week niet echt meer gaan halen denk ik niet dat ik hier nou niet erg veel mee aan kan doen. Denk dat ik wat gratis zaden erbij mag gaan oogsten.

Dan heb ik bij 1 top een hele witte top. Deze zit er al een tijdje en ik heb hem al een tijdje onder observatie. Wat het is schiet mij maar lek. Maar de vraag is wat doe ik ermee? Moet ik deze witte top eruit knippen is dit een soort rot? Geen Idee, iemand misschien een idee wat dit is?

Verder maar roeien met de riemen die we hebben. Spoelen, spoelen en nog eens spoelen, dan maar hopen op het beste. De foto's van me trichs zijn niet bijzonder gelukt dus jullie moeten ff genoegen nemen met mijn visuele observaties. Heb wel een microscoopje maar daar kan ik geen foto's mee maken.

De foto's dan maar.

Het Klimaat.

DSC01176.jpgDSC01177.jpg

De dames.

DSC01178.jpgDSC01184.jpgDSC01187.jpg

DSC01189.jpgDSC01188.jpgDSC01185.jpg

DSC01186.jpgDSC01179.jpgDSC01180.jpg

DSC01181.jpgDSC01183.jpg

De top met de witte punt.

DSC01190.jpg

Rest mij jullie allemaal een prettige jaarwisseling toe te wensen en alvast een gelukkig 2014. Veel Geluk en Succes in het nieuwe jaar. Dat er maar weer erg veel mooie kweekjes op JD mogen komen. Tot het nieuwe jaar!!!

Comment

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...0&d=1388482135 -> Rot of gezichtsbedrog?

Voor de rest (once again): Wauw!
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Jij ook een prettige jaarwisseling en een kweekvol 2014
            Het jaar begint voor jouw net zo goed als voor mij met een
            Is trouwens een mooi soortje.
            Gezien de vele kweken hier die ik met Spliffzaden gezien heb is dat een goede breeder.
            Die banaantjes zou dat door net 1 keer te veel voeden zijn gekomen?

Comment

wtf die linker boh wat een kanon zeg nice ronson very nice Ben benieuwd hoeveel je er afhaalt en jij ook fijne jaarwisseling en niet te stoned hahaha

Comment

knoeperts zijn het ronson. Heb je de tricho's al gecheckt?

Comment

Hahaha, die zit er weird uit kerel. Wauw. Je hebt wat met die weird ass dingen he? Eerst die blad stress. Nu dit. Ziet er overigens wel beiden mooi uit..

Prettig jaarwisseling kerel!
                  Last edited by SweetMango; 31 December 2013, 14:25.
                  sigpic

Comment

Tte dicht bij de lamp? kan dat?
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

wow...hahaha bedankt allemaal.

Thugz, zal erg goed kunnen. Heb het er net maar uit geknipt, het was een plakkerige albino top. Dus dat was een enkeltje naar de kliko.

Smokin, thx hoop dat jij een erg goed jaar gaat krijgen ook. ach als er niets iets is wordt de kweek ook saai. Had weer ff wat te doen. Ik zie alleen ff tegen het knippen op. Dat gaat overwerk worden.

Cookaap, ik heb ze al wat bekeken sommige zou ik nu al kunnen oogsten kwa trichs maar ik moet nog een dagje of 6 spoelen. Kunnen die andere wat beter bij komen ook. Goede jaarwisseling Cook.

Gizmo, lol te laat. Stoned als een aap natuurlijk. Ik ook trouwens, maak er maar een knaljaar van.

Mway, Ja ik heb toch altijd wel goede resultaten met deze breeder. Niets te klagen over hun zaden. Ik denk het trouwens wel dat ik idd 1 keer teveel heb gedaan. Had ze namelijk nog niet zo ver geschat. als er 8-9 weken staat gaat ik meestal uit van 9 -10 weken(eigenwijs). Goed deze is dus spot on. Goede les voor de 2e ronde met deze zaden. Maak er een mooie avond van vanavond trouwens gaan we weer knallen in 2014.

Rodi, Ik heb het er idd maar uit geknipt. Vertrouwde het ook niet helemaal. Beste wensen alvast Rodi, vanavond eens lekker dat nieuwe jaar gaan inluiden.

Comment

Hey Ronsie, ik zag je daarnet nog op mn topic.

Je hebt een mooi resultaat behaald!!! Suc6 met spoelen en knippen wiet smiley feest.gifen genieten geblazen vanavond!

Tot in het nieuwe jaar...grtz de hippie.
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Niets gelezen, helaas, dat doe ik morgen, als ik de tijd heb...

Voor nu, een feestelijke jaarwisseling gewenst.

Geweldig uiteinde, een een gelukkig 2014 Ron.

Mag het beste in het verleden, het slechtste in de toekomst zijn.

Laters...
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Dank je Escar en hippie die wens, zal ik voor jullie ook maken. Proost op 2014!!!

Comment

Jij ook een fijn uiteinde en een kweekvol 2014 veel geluk en gezondheid m8
                              En je heb de laatste nog niet om of het kriebel nu alweer dus reken maar

Comment

Godverdomme Ron, wat is dit toch een schatje van een film, ik geniet zelf ook in volle mate.

Goed ik ga de keuken in,ontbijt voor de andere volwassenen, en...je weet het, koffie, veel koffie...
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Bezig...
                                X