Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Canna, Ja helemaal in de hoek indeed. Grappig dus jij heb dit dus ook mee gemaakt. Misschien een dode hoek kwa lucht toevoer. Maar ja wat je zet. Het wordt gewoon verkruimeld en ritueel verbrand. Erg bedankt weer. Nu idd goed drogen en curen. Kan ik er weer een tijdje tegen aan.
Sudoma, thx. Voor de volgende ronde moet ik nog wat upgrades in huis halen. Op me gemakkie natuurlijk. Ik denk dat ik er wel ff tegen aan kan. Maar al te lang zal dat niet gaan duren. Het gaat zo jeuken na een tijdje.
Klopt Escar. Die schaar liep regelmatig vast. Ach muziekkie erbij. komt het wel goed. Als we dan toch ff naar ouwe knarren moeten luisteren. Dit een pipotje een plakkerige hashschaar en een bakkie erbij. Lekker toch.
Smokin, Mway Thx...hahaha ik deed gewoon ff me handschoentjes uit. Anders blijft die joint permanent aan je vingers sticken. Gewoon ff van wegwerp handschoentjes van 50 cent per 10. Scheeld een hoop geklooi.
Heel mooi ronson, is heel wat anders dan je vorige ronde, dit word echt genieten.
En in no time opnieuw knallen, maar nu een plant die je nog maar net heb gedraaid!
Lkker fijntunning nu!
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Helemaal gelijk Nik. Idd gaan we nu een hoop fine tunen de tweede ronde. Eerst ff een kleine break om weer wat upgrades aan me kweektentje te maken. Wil die VSA die rolly ook heeft. Lekker stil en weinig warmte. Enz. enz. Daar ik deze weken ff op me gemakkie aan werken daarna ga ik weer los.
Dank je Rolly, die plant heeft idd rekening met me gehouden. Ach het gebeurt wel eens een toppie met rot. had er al rekening mee gehouden bij een paar toppen uit eindelijk is het me meegevallen.
Heb ik nog at foto's van de kluit gemaakt. Het wortelsysteem van alle 5 planten was erg goed vertakt. Heb alleen de helft gesloopt tijdens het uithalen van me grond dus de foto's geven niet de gehele wortelkluit waar. Maar ja ik zal ze er ff bij plaatsen.
Aantal kweekdagen: 105. Ontkiemperiode: 5 dagen. Aantal dagen 18-6: 18.
Aantal groeiweken 3.
Totaal aantal schakeldagen: 8.
Aantal dagen 12-12: 72.
Aantal dagen zichtbare bloei: 64.
Bloeiweek: 9.
Aantal droog dagen: 10.
Nou een na laatste update. De plantjes zijn droog en jullie willen natuurlijk allemaal weten wat er aan de strijkstok is blijven hangen.
Sinds de oogst van 10 dagen geleden hebben de toppen te drogen gehangen. Dit drogen heb ik gewoon in me kweektentje gedaan in een constante temperatuur van 19,6 graden. De eerste toppen heb ik al na 7 dagen kunnen afknippen en in de wekpotten kunnen stoppen. Dit waren vooral al de kleine toppen en zijtakken. Maar vandaag waren de grootste toppen ook droog. Dus ben ik vanmorgen maar begonnen om het hele zaakje dan maar verder af te gaan knippen.
Toen ik begon dacht ik, oh het is helemaal niet veel als ik gedacht had. Maar na een aantal uurtjes knippen kwam ik hier wel weer ff van terug. Ach, als jullie weten dat mijn eerdere kweekjes altijd rond de 280 gram hebben gezeten. Was dit ineens behoorlijk hard doorwerken en aanklooien om het allemaal weer een beetje in de wekpotten te krijgen. En je raad het al een levens groot probleem kwam ineens aan het licht. Verdomme, te weinig wekpotten in huis.
Dus maar weer ff improviseren en morgen maar ff een paar wekpotjes erbij gaan halen. De toppen zelf heb ik in alle soorten en maten. Compact, fluffy, groot, klein, u name it. Al moet ik zeggen dat ik veel van de grote toppen geheel ontmanteld heb om zo meer in me potjes te kunnen stoppen. Maar goed lekker belangrijk allemaal, jullie willen weten hoeveel ik nou van deze 5 planten heb afgehaald.
Nou ik zal een tipje van de sluier voor jullie oplichten. Het was wel weer een persoonlijk nieuw record.
Goed(roffeltje en blazers graag).......
ta ta taaaaa...... 413,7 Gram !!!!
Nou jullie begrijpen het wel denk ik. Dat was dus ff een vreugde dansje door het hele huis, gepaard gaande met het bonzen van me vuisten op me borstkastje. Me meest bronstigste stem opzettend" 4 honderd 14, 4 honderd 14 ". Wat al weer rap gevolgd werd door luid gebonk van me buren.
Jullie kennen dat soort rituelen denk ik wel. Maar goed, heb stiekem al wat rooktestjes gedaan. Om maar een beetje uit de school te klappen, godskolere wat stoned is ie nu al. Maar ik zal daar nog wel een smokerapportje van gaan maken. Wil ze nog ff wat beter laten af curen. Man net een blowtje van de kristallen gedraaid die op de tafel lagen. Ineens duurt deze update heel erg lang. Shit waar had ik het nou over. ff de tekst terug lezen. Ohh heb alles al gezegd, nou ja de foto's dan maar.
Net op tijd, had het nog een paar dagen kunnen rekken. Mensen erg bedankt voor jullie reacties en goede tips. Ik vond het zelf een erg leerzame ronde.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Comment