Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je zit nu al op een heel mooi resultaat Ron, maar ik ben er zeker van dan je nu de ss run naar nog een mooier resultaat kunt gaan.
Nu je die dames wat kent kan je perfectioneren he...
Ja ik heb ook onlangs een vape aangeschaft, maar ik rook toch veel liever met vloei.
Maar aangezien ik mijn tabaksverslaving stop heb gezet beginnen zelfs mijn ochtendstickies heel zwaar te zijn dus mischien toch eens wat meer die vape gebruiken
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Nik, ik ben al een tijdje gestopt met gewoon roken. Alleen die sticky's nog idd. Daarom dacht ik ook aan zo'n vopariser. Ach time will tell.
Ben zelf trouwens niet echt ontevreden met het resultaat nu. Is wel ff genoeg.
Cook, hahaha 3 maanden...Ik rook veel maar 400 gram in 3 maanden is zelfs voor mij een beetje veel
Zo boos ron.
Misschien is je upload ruimte vol.
Dat kun je zien bij je instellingen. Daar klik je op
attachments en dan zie je boven hoeveel upload ruimte
je nog heb.
Dank je Berry...Heb idd al gekeken daar naar, maar ik sta op de helft. Dus ruimte genoeg. Ik hoor van meer mensen met het zelfde problem.
Dat widowtje loopt gewoon vast. Popt wel op maar doet daarna vrij weinig. Erg weird. heb hier nu al 2 dagen last van. Wil zo graag ff de foto's bij het eind resultaat kunnen posten. Ben niet boos hoor, ik wil weten wat er aan de hand is. Er is een widows update geweest deze week. Misschien bijt dat met de server. Word er gek van als ik iets niet kan afmaken.
Ja had ik daarnet ook.
Ik klikte op het boompje voor foto' te uploaden.
Dan heb ik onder in dat venster op upload geklikt
Als het goed is krijg je dan dit te zien.
Heb ik ook geprobeerd. Maar dan reageerd ie niet als ik op upload druk. Nou ben ik geen pc wondertje hoor. De fout zal ook wel voor 70% bij mij liggen. Maar ik begrijp er ff helemaal niets van. Van de een op de andere dag. En geen melding van werkzaamheden of upgrades aan de server. helemaal niets, maar het feit dat jij ook al loopt te hannesen zegt mij ff genoeg. Er moet gewoon iets mis zijn.
Comment