Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Daar doelde ik ook op. Dan kan je 1 pic per keer doen. Als ik de file selecteer dan klik op upload file gebeurt er niets. Die pic van jou doet het nu ook niet.
De pagina liep net ook vast. Nee, dit ruikt naar een hele dikke bug..Hoop dat ze het snel gaan oplossen. Wat me wel opvalt is dat me toetsenboord weer normal reageerd.
Dus dat is wel hersteld. Je weet wel iets intikken en dan steeds terug omdat sommige letters niet registreede tijdens de aanslag. Was vooral in de chat een problem.
Aantal kweekdagen: 105. Ontkiemperiode: 5 dagen. Aantal dagen 18-6: 18.
Aantal groeiweken 3.
Totaal aantal schakeldagen: 8.
Aantal dagen 12-12: 72.
Aantal dagen zichtbare bloei: 64.
Bloeiweek: 9.
Aantal droog dagen: 10.
Zo nou ff via chrome 1 voor 1 de foto's weten up te loaden. Hebben jullie iig de foto's nog gezien. Kon ze jullie niet onthouden
Het knippen en wegen.
Thx en dat gaat jullie zeker lukken smoking en thugs.
Dank je Berry, ze smaken nu al lekker zal loop deze week wel ff een smoke rapportje maken.
Thx Lovis, ze beginnen ook al lekker te smaken. Non de jus.
Hahahaha Escar ik wist het. Je moet niet weten wat ik allemaal al heb weg geworpen. Al me knip afval. Geen zin om dat te drogen en hash van te maken.
Zonde..hoor ik dan uit alle hoeken. Maar ik heb daar de spullen en de ruimte nog niet voor. Dus hoppla in de kliko en de medewerkers van de AVR ff een prettige middag bezorgen.
Betreffende de foto updates is inderdaad f*ing irritant Chrome bleef ook maar crashen bij mij.
Via FireFox kon ik de foto's wel moeiteloos uploaden, maar blijft irritant.
Maar al wat nieuws in de planning?
If life keeps putting you down, You better stay high
Bedankt schim en Cannarebel. Het is inderdaad wel vaag allemaal. Gebruik nu Explorer, dan werk me toesenboord weer helemaal correct. Wil ik foto's doen dan moet ik chrome gebruiken. 1 voor 1. Dat firefox zal ik maar eens moeten gaan proberen. Ik wordt er onderhnd wel een beetje moe van.
Wat ik nog raarder vind is dat er totaal niet gereageerd wordt door een Mod of JD zelf, wat altijd wel gebeurd als er iets niet klopt.....misschien makkelijker te traceren als je ze er een voor een op plaatst
Comment